Інформація

Галицька об’єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Львівській області повідомляє

30 жовтня 2017
Критерії блокування податкових накладних
Про це інформував в.о.начальника Галицької ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області Тарас Іванович Левицький під час брифінгу для представників засобів масової інформації. 
Тарас Левицький інформував, що Наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №654 внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зокрема, пункт 6.1 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування (далі – Критеріїв) викладено в новій редакції.
Звернув увагу, що з 12.08.2017 року податкові накладні блокуються за оновленими критеріями, а саме: 
Критерій 1: 
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПН/РК, у 1,5 рази більший залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 р. в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 р. 
Нагадав, що в попередній редакції різниця визнавалася між обсягом постачання та обсягом придбання, при цьому при обрахунку обсягу постачання не враховувались розрахунки коригування, проте бралися до уваги обсяги придбаних товарів за звільненими від ПДВ операціями) (п.6.1 Критеріїв). 
2) переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС. 
Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, які застосовуються для здійснення моніторингу відповідності ПН/РК Критеріям затверджено наказом ДФС від 30 червня 2017 року №461 «Про затвердження Переліку кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД»; 
3) відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється). Мається на увазі Таблиця даних платника податку, що є додатком до Критеріїв. 
Зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування за цим критерієм здійснюється за умови, що сума ПДВ, зазначена в зареєстрованих у звітному (податковому) періоді податкових накладних, з урахуванням податкової накладної / розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами. 
Критерій 2: відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 п.215.3 ст.215 Податкового кодексу, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі. (п.6.2 Критеріїв). 
Якщо за результатами моніторингу буде визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає будь-якій одній із умов, наведених у п. 6.2 Критеріїв, реєстрація такої накладної/розрахунку буде зупинена. 
Крім того, в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Тарас Левицький під час брифінгу для представників засобів масової інформації поінформував, що за січень – вересень 2017 року до Зведеного бюджету зібрано податків 3537267,2 тис.гривень.
За дев’ять місяців 2017 року Галицькою ОДПІ забезпечено збір коштів до Державного бюджету в сумі 2055138,1 тис.гривень. До Місцевого бюджету за січень – вересень 2017 року надійшло 1482129,1 тис.гривень.
Тарас Левицький через представників мас-медіа подякував усім сумлінним платникам податків Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області за сплату податків і зборів до державної скарбниці України.
Зупинена реєстрація ПН/РК в ЄРПН - порядок надання платником ПДВ пояснень та/або копій документів 
Про це розповіли на зустрічі яка відбулась в Галицькій ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області керівництва інспекції з представниками бізнесу.
Відкриваючи захід, в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Тарас Левицький розповів, що у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄДРП) платник податку на додану вартість має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄДРП або відмову у такій реєстрації, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у п.п.«в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ). 
Т.Левицький звернув увагу, що таке право зберігається за платником протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у ПН/РК, реєстрацію якої/якого зупинено (п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПКУ). 
Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (зі змінами, внесеними наказом Мінфіну від 21.07.2017 №654, що зареєстрований у Мінюсті 07.08.2017 за №966/30834) (далі – Наказ №567), у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН (далі – Критерії оцінки), затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (далі – Перелік). 
Переліки таких документів для критеріїв, визначених підпунктами 1) та 2) пункту 6 Критеріїв оцінки, затверджених наказом №567, є ідентичними. Платнику ПДВ необхідно надавати лише копії тих документів, завірені належним чином, які підтверджують реальність саме тієї операції, яка зазначена у ПН, що зупинена. 
Як визначено Наказом №567, з 12.08.2017 письмові пояснення та копії документів платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством. 
Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК (далі – Повідомлення) за формою J(F)1312602. 
Всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення. Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини ПН/РК (з відповідними знаками). 
При цьому Повідомлення формується по кожній окремо ПН/РК, реєстрацію якої/якого зупинено в ЄРПН. 
До Повідомлення щодо кожної ПН/РК в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360102 у форматі PDF копії усіх необхідних первинних документів (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МГб). 
Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна: 
► через особистий кабінет електронного сервісу ДФС «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за посиланням cabinet.sfs.gov.ua; 
► через офіційний веб-портал ДФС за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) – за вибором платника самостійно на власний розсуд. 
Перша квитанція, яку отримає платник після відправлення Повідомлення та додатку, підтверджує передачу платником документа в електронному вигляді; друга квитанція визначає статус документа – «Прийнято»/«Не прийнято». 
У разі зупинення РК на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником ПДВ – продавцем, що зазначений у РК та ПН, яка коригується. 
Також Тарас Левицький нагадав, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» з 1 січня 2017 року встановлено місячну мінімальну заробітну плату в розмірі 3200 грн., з якої повинні бути сплачені усі податки та єдиний внесок. Акцентував увагу, на те, що у 2017 році суттєво посилилася відповідальність за порушення законодавства про працю.
Наприкінці зустрічі присутні дійшли згоди щодо необхідності та корисності проведення зустрічей представників податкової служби та платників податків.
 

Щодо пенсійної реформи

26 жовтня 2017
 

Захист саду в осінній період

26 жовтня 2017
Восени пора подбати про стан саду. У системі заходів по догляду за садами та ягідниками поряд з обробітком грунту, внесенням добрив, фрмуванням крони важливе місце займає захист насаджень від шкідників і хвороб, а також осіння підживка грунту навколо дерев.
Останнім часом система заходів по боротьбі з шкідниками та хворобами плодово-ягідних культур значно удосконалена в напрямку підвищення ефективності та зменшення затрат ручної праці. Щоб забезпечити успішний захист садів треба вибрати найбільш ефективні засоби боротьби, визначити оптимальні строки їх застосування, необхідно знати цикл розвитку, поведінку,характер живлення шкідників і біологію збудників хвороб, а також умови, за яких можливе ураження ними рослин.
Боротьба з шкідниками та хворобами в садових і ягідних насадженнях має провадитись у вигляді певної системи заходів, яка становить невід’ємну частину загального комплексу прийомів догляду за культурою. Ця система ґрунтується на використанні різних методів, які дозволяють забезпечити захист урожаю, обмежити можливість масового з’явлення шкідників  і розвитку хвороб та підвищити стійкість рослин проти хвороб і шкідників.
 

Про початок опалювального сезону 2017/18 років для населення та інших споживачів

13 жовтня 2017
 

Галицька об’єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Львівській області повідомляє

11 жовтня 2017

Набрав чинності Порядок повернення авансових платежів (передоплати) і помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів

Як зазначив в.о.начальника Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області А.Кобільник, що Наказом Міністерства фінансів України від 18.07.2017 №643 затверджено Порядок повернення авансових платежів (передоплати) і помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів (далі – Наказ № 643). Наказ №643 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 26 вересня 2017 року №75 та з дати офіційного опублікування набрав чинності.

З набранням чинності Наказом №643, зокрема, визнано таким, що втратив чинність, наказ Державної митної служби України від 20.07.2007 №618 «Про затвердження Порядку повернення платникам податків коштів, що обліковуються на відповідних рахунках митного органу як передоплата, і митних та інших платежів, помилково та/або надмірно сплачених до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється митними органами», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25.09.2007 за №1097/14364.

 
«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»

Сторінка 8 з 134