Підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Пустомитівської районної державної адміністрації у 2016 році
altЗа результатами проведеного аналізу, протягом 2016 року до районної  державної адміністрації  надійшло 310  звернень громадян, у т.ч. 233 письмових та 77 через особисті прийоми до керівництва райдержадміністрації,  що на 50 звернень менше у порівнянні з 2015 роком (360). Індивідуальних звернень надійшло 267, колективних - 35, повторних – 8. За звітний період до райдержадміністрації із органів влади вищого рівня надійшло  75 звернень ( у 2015 році -128 ), зокрема:
- Адміністрації Президента України — 3 звернення, 2015 рік  – 3 звернення;
- Кабінету Міністрів України –  2,  2015 рік – 10; 
- Верховної Ради України –  3, 2015 рік – 1;
- обласної державної адміністрації — 67, 2015 рік — 107;
- обласної ради - не надходили, 2015 рік — 7. 
У порівнянні із 2015 роком, у звітному році  із вищестоящих органів влади  надійшло на 53 звернення менше.
У зверненнях громадян, отриманих райдержадміністрацією,  порушувалися питання різної тематики, а саме: аграрної політики та земельних відносин - 85, комунального господарства - 57, соціального захисту -28, екології та природних ресурсів -20, діяльності органів місцевого самоврядування-19, сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 9, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку-7, транспорту і зв’язку-5, житлової політики-4, адміністративно - територіального устрою - 4, праці і заробітної плати-3,  освіти-3, діяльності місцевих органів виконавчої влади-1, інші -65 .
Протягом звітного періоду розглянуто 30 звернень від учасників війни  та інвалідів війни, учасників бойових дій, 15 звернень  від інвалідів, 2 -  ветеранів праці, 5- дітей війни,10- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, «Матерів-героїнь», 2-  учасників ліквідації наслідків на ЧАЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи. Інші заявники не зазначили свій соціальний стан та категорію.
Значна увага у звітному періоді приділялася особистому прийому громадян. Зокрема, через  особисті прийоми до голови райдержадміністрації надійшло 43 звернення. Найчастіше жителі району зверталися з питань земельних відносин, комунального господарства, роботи органів місцевого самоврядування, дотримання добросусідських відносин
Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, у районній державній адміністрації функціонувала «гаряча» телефонна лінія, у якій, згідно із затвердженим графіком, брали  участь керівництво райдержадміністрації, керівники управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації  та служб району.
Окрім «гарячої» телефонної лінії, у районній державній адміністрації функціонував телефон «довіри». Через “гарячу” телефонну лінію  прийнято 55 звернень, через телефон «довіри» - 3 звернення.
Відділом з питань звернень громадян, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю  апарату райдержадміністрації проводилася перевірка  роботи  із зверненнями громадян у Старосільській  сільській раді та управлінні  соціального захисту населення районної державної адміністрації  Під час перевірки  надано методичну допомогу щодо покращення організації роботи та ведення діловодства із зверненнями громадян.
Аналізуючи звернення, що надійшли протягом 2016 року, слід зазначити, що їх кількість зменшилася у порівнянні з минулим роком. Однією з причин зменшення,  є  функціонування «Урядової гарячої лінії» та «Гарячої лінії області» (112).
Через «Урядову гарячу лінію” в райдержадміністрацію надійшло 1411 звернень (2015 рік - 661). У цих зверненнях здебільшого порушувалися питання соціального захисту, у т.ч. надання субсидій, та комунального господарства.
Через  «Гарячу лінію області» (112) надійшло 1612 звернень (2015 рік -814), здебільшого  відновлення електропостачання та надання якісної послуги електропостачання, дорожнього господарства та благоустрою, транспорту, водопостачання, земельних відносин.
З метою забезпечення конституційного права громадян на звернення, районною державною адміністрацією  вживалися певні заходи, зокрема,  щодо об’єктивного та вчасного розгляду заяв і скарг, в тому числі, обговорення цих питань на апаратних нарадах і нарадах за участю керівництва райдержадміністрації, вивчення питань організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, висвітлення роботи із зверненнями громадян в районній газеті «Голос народу» та на веб — сайті районної державної адміністрації
Приділялася належна увага вирішенню проблем і запитів, з якими зверталися  ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», багатодітні сім’ї та одинокі матері, сім'ї Героїв Небесної Сотні та загиблих у зоні проведення АТО, учасники АТО, громадяни України, які переміщені з тимчасово окупованих територій та районів проведення АТО, інші категорії громадян, які потребують соціального захисту.
Відповідно до доручень голови райдержадміністрації, перед заступниками голови, керівником апарату, начальниками відділів і управлінь райдержадміністрації, інших структурних підрозділів району  поставлені завдання забезпечити:
- недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
- викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими  та не надання  роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за розглядом звернення рішень;
- ретельну перевірку усіх звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Діяльність районної державної адміністрації і надалі буде спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та об’єктивного вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства. Розгляд звернень громадян та їх вирішення завжди було і залишається одним із першочергових завдань районної державної адміністрації, адже, право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян.