Управління соціального захисту населення
ГРАФІК РОБОТИ
Управління соціального захисту населення
Пустомитівської райдержадміністрації
Понеділок-четвер
0900год – 1800 год
П’ятниця
900 год – 1700 год
Обідня перерва
1300 год – 1345 год
Прийом заяв громадян на призначення усіх видів допомог здійснюється
щоденно з 0900 год до 1800 год
без обідньої перерви
 
Поштова адреса: 81100, вул. Грушевського, 11, м.Пустомити, Львівська обл.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Телефон приймальні: (03230)42046
 
Структура та керівництво 
управління соціального захисту населення 
Пустомитівської районної державної адміністрації 

Посада

Прізвище, ім’я, по-батькові

Телефон

Начальникуправління

Степований Микола Володимирович

41486

Заступник начальника управління

Панчишин Алла Євгенівна

41153

Начальник відділуфінансово-бухгалтерського обліку

Вовняр Світлана Андріївна

41705

Начальник відділуперсоніфікованого обліку

Вібла Ганна Михайлівна

41921

Начальник відділусоціальнихвиплат та допомог

Елиїв Ірина Павлівна

42623

Завідувачсектору зприйому документів відділу соціальних виплат та допомог

Ільницька Тетяна Станіславівна

42046

Завідувач секторуприйняття рішеньвідділу соціальних виплат та допомог

Дідик Тетяна Сергіївна

42046

Начальник відділуз питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

Четирбук Галина Петрівна

41157

Головний державний соціальний інспектор

Семен Лідія Адамівна

41157

 
Зміни до програми житлових субсидій!
З 1 травня 2017 року, на підставі внесених 26 квітня 2017 року Урядом змін у Постанову № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», в Україні діятиме оновлена програма житлових субсидій.
На основі змін у травні органи соціального захисту населення проведуть перепризначення субсидій на наступний рік та розрахують її розміри на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.
Повторно подавати документи на оформлення допомоги необхідно буде лише тим, хто орендує житло та у кого відбулися зміни у складі сім’ї. Для решти субсидіантів перерахунок проведуть автоматично, без повторного звернення. 
ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ СОЦІАЛЬНА НОРМА ДЛЯ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ 
Для пенсіонерів, інвалідів, інших людей, які не працюють з об’єктивних причин, Уряд збільшує соціальну норму, за якою надається житлова субсидія.
Якщо в помешканні проживає одна-дві непрацездатні людини, соціальна норма, за якою їм рахуватиметься розмір допомоги, збільшується з 49 кв. м.  до 75 кв. м.
НОВОВВЕДЕННЯ НА КОРИСТЬ ТИХ, ХТО ПРОЖИВАЄ У САДОВОМУ БУДИНКУ 
Багато людей не зареєстровані, але проживають у садових будинках чи дачних кооперативах і сплачують комунальні послуги. Раніше такі люди не могли претендувати на субсидію, позаяк не мали там офіційної реєстрації.
З травня 2017-го за рішенням Комісії з питань соціального захисту населення, які діють при управліннях соцзахисту, такі сім’ї зможуть оформлювати субсидію, яка фінансуватиметься за рахунок місцевих бюджетів.
ЗМІНИ В ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД 
Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася з 1 жовтня до 30 квітня і перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховується з 15 жовтня до 15 квітня.
КОМУ ПОВТОРНО НЕОБХІДНО ПОДАВАТИ ДОКУМЕНТИ НА ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ? 
Заяву і Декларацію про доходи заново треба подавати сім’ям, які:
-          орендують помешкання;
-          мають зміни у складі сім’ї: хтось прописався чи виписався;
-          хочуть отримати субсидію на тверде паливо.
ПРО ЩО ПОТРІБНО ПОВІДОМЛЯТИ ФАХІВЦІВ СОЦЗАХИСТУ? 
Протягом місяця отримувачі субсидії повинні повідомити органи соціального захисту населення про наступні зміни:
-          складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався;
-          соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером;
-          про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень;
-          набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки.
alt
 
Шановний споживачу!
Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.
Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання - для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.
Звертаємо увагу, що з 1 травня 2015 року суттєво спрощено порядок призначення субсидій і форми Заяви та Декларації, що подаються
Заповнену Заяву та Декларацію Ви можете надати (або надіслати поштою) до управління соціального захисту населення за адресою: 81100, м.Пустомити, вул. Грушевського, 11.
Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати в управлінні соціального захисту населення за телефоном (03230)42046.
Також Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України mlsp.gov.ua
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Інформація про роботу управління соціального захисту населення за 9 місяців 2017 року
Штатна чисельність в управлінні соціального захисту населення станом на 01.10.2017 становить 34 одиниці.
Станом на 01.10.2017 на обліку в управлінні соціального захисту населення  Пустомитівської РДА перебуває 4858 інвалідів, 5200 ветеранів війни на яких поширюється чинність Закону "Про статус ветеранів війни та гарантій їх соціального захисту",  з них 526 учасників бойових дій АТО, 5887  дітей війни. 
З метою соціальної підтримки в районі діє Програма соціального захисту та реабілітації інвалідів. Постійно проводиться обстеження матеріально-побутових умов життя інвалідів, яким необхідна матеріальна допомога. Так, протягом 9 місяців 2017 року обстежено матеріально-побутові умови проживання 12 інвалідів та 15 малозабезпечених пенсіонерів. Виплачено одноразову матеріальну допомогу 7 інвалідам на суму 4494,5 грн. та 17 малозабезпеченим пенсіонерам на суму 10301,0 грн. 
За даний період санаторно-курортним лікуванням забезпечено 9 інвалідів війни, 9 учасників бойових дій АТО та 16 інвалідів загального захворювання. 
Скеровано на МСЕК  для вирішення питання забезпечення  спецавтотранспортом  10 інвалідів.
Видано 320 скерувань для забезпечення інвалідів протезно-ортопедичними виробами та 163 скерування для забезпечення засобами пересування та реабілітації.
Виплачена компенсація витрат на бензин, ремонт та обслуговування автомобілів 35 інвалідам на суму 5163,02 грн. та транспортне обслуговування автомобіля 23 інвалідам на суму 4385,86 грн. 
 
За 9 місяців 2017 року призначено субсидії на оплату житлово-комунальних послуг 23002 сім’ям на суму 188282,0 тис.грн. 
Протягом цього періоду відповідно до Законів України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми", та "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", одержали:
допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами - 419 заявниць, на суму 747,1 тис. грн.;
допомогу при народженні дитини - 4809  сімей, на суму 55988,2 тис. грн.;
допомогу по догляду за дитиною до трьох років -  222  сім’ї, на суму 85,5 тис. грн.;
допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням - 62 сім’ї, на суму  2168,3 тис. грн.; 
допомога при усиновленні дитини - 11 сімей, на суму 166,0 тис. грн.;
допомогу на дітей - 457 одиноких матерів, на суму  5734,5 тис. грн.;
державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям – 973 сім’ї, на суму 24965,7 тис. грн.;
тимчасову допомогу -  5 сімей на суму  30,2 тис. грн.;
щомісячну адресну допомогу особам, що переміщуються – 81 чол., на суму 778,2 тис.грн. 
 
За даний період рішенням комісії районної державної адміністрації для визначення права на призначення житлових субсидій, державних допомог малозабезпеченим сім’ям в особливих випадках з врахуванням конкретних обставин, що склалися призначено соціальну допомогу 182 сім’ям, житлових субсидій 828 сім’ї, відмовлено в наданні допомог 56 сім’ям, в наданні субсидії – 8 сім’ям.
Протягом цього періоду 619 чоловік одержали допомогу по догляду за інвалідами І групи та престарілими громадянами на суму 156,1 тис.грн., 338 чоловік одержали щомісячну грошову допомогу по  догляду за  інвалідом  І чи  ІІ групи  внаслідок   психічного  розладу на  суму 5361,2  тис. грн.
Компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги одержали 54 чоловік на суму 93,7 тис. грн.
Згідно з Законом України "Про державну соціальну допомогу дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства" 1214 сімей одержали  17318,5 тис. грн.
1 дитячому будинку сімейного типу та 9 - м прийомним сім’ям виплачено допомог на суму 722,1 тис. грн.
Державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам виплачено 312 особам  на суму 3568,8 тис. грн. 
 
Спеціалістом з питань праці забезпечено реєстрацію, облік та зберігання колективних договорів, змін та доповнень до них. Протягом 9 місяців 2017 року зареєстровано 93 колективних договорів та 5 змін до колективного договору. 
Управління соціального захисту населення у межах своїх повноважень постійно контролює стан заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах району, забезпечує координацію функціонування робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. 
З метою забезпечення погашення заборгованості із виплати заробітної плати у підприємствах, установах та організаціях району станом на 01.10.2017 проведено 7 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Спеціалістом з охорони праці періодично через засоби масової інформації проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог безпечного поводження в побуті, пожежної безпеки, безпеки поведінки на воді, правил дорожнього руху, пропаганди здорового способу життя.
 
Станом на 01.10.2017 до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги внесено інформацію про 25075 осіб, а саме:
"Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" - 5073 особи, в т.ч. учасників бойових дій АТО – 773 особи, членів сімей Небесної Сотні – 6 сімей;
"Про статус і соціальний захист дітей війни" – 5730 осіб;
"Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку" – 3829 осіб;
"Про статус ветеранів війни військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ та їх соціальний захист" – 284 особи;
"Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні" - 40 осіб;
"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" – 297 осіб;
інші, які мають право на пільги за соціальною ознакою – 53 особи;
Закон України "Про охорону дитинства" – 1402 сім’ї;
відповідно до п. “і” ч.1 статті 77 Основ законодавства України про охорону здоров’я, ч.2 статті 29  Основ законодавства України про культуру, абзац 1 ч.4 статті 57  Закону  України “Про освіту”, Закон України "Про прокуратуру" – 378 осіб.
Крім цього на обліку перебуває:
сім’ї, в складі яких проживають та зареєстровано два та більше інвалідів – 335 осіб;
інваліди по зору І групи – 54 особи;
інваліди по зору ІІ групи – 30 осіб;
одинокі інваліди – 50 осіб;
вдови політв’язнів – 6 осіб.  
 
Протягом 9 місяців 2017 року відділом персоніфікованого обліку прийнято 186  особових справи пільговиків, в тому числі за соціальною ознакою – 128 особових справ, за професійною ознакою – 3 особові справи, згідно рішення сесії Пустомитівської районної ради – 5 особових справ, багатодітні сім'ї – 50 справ.
Для надання пільг сім’ям, в складі яких є два і більше інвалідів, інвалідам по зору І та ІІ групи, учасникам бойових дій УПА на 2017 рік передбачено у місцевому бюджеті 1,3 млн. грн., з них використано станом на 01.10.2017 – 564,5  тис. грн. 
За рахунок коштів обласного бюджету затверджено кошти на витрати пов’язані з наданням пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, послуги зв’язку сім’ям Героїв України, які загинули під час Революції Гідності в сумі 82,1 тис.грн, з них використано 48,8 тис.грн.. 
За 9 місяців 2017 року відділом персоніфікованого обліку нараховано пільг на оплату за житлово-комунальні послуги на суму 12227,7 тис.грн., на оплату послуг зв’язку – на суму 112,4 тис.грн..   
 
Станом на 01.10.2017 року службою соціальних інспекторів проведено 1180  обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, що звернулися за призначенням соціальних допомог та субсидії. За результатами обстежень складено відповідні акти.
Здійснено 58895 перевірок поданої інформації про доходи, в результаті яких виявлено 53 порушення на суму 71,65 тис.грн. Повернуто до державного бюджету 60,0 тис. грн. 
 
За 9 місяців 2017 року розглянуто 290 письмових звернень громадян та 54 усних звернень. Повторних звернень не було. По всіх зверненнях дано роз’яснення. В районний часопис “Голос народу” подано 15 інформацій з питань соціального захисту населення.