logo

Доручення голови РДА

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
24 квітня 2012 року                                                                                                    №20
 
 
На виконання листа заступника голови обласної державної адміністрації від 17квітня 2012року №5/33-3492/0/2-12/5-27 з метою забезпечення протипожежного захисту сакральних споруд, збереження історико-культурної спадщини:
 
1. Створити робочу комісію з перевірки виконання протипожежних заходів у сакральних спорудах району в складі:
 
Голова робочої комісії:
Л.Сабара- заступник голови райдержадміністрації. 
 
Заступник голови робочої комісії:
В.Салагай-начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації.
 
Члени робочої комісії:
І.Фединяк-заступник начальника СДІМ Пустомитівського РВ ГУ МВС України у Львівській області (за згодою);
І.Іськів-начальник Пустомитівського РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Львівській області (за згодою);
І.Волос-заступник начальника ПДПЧ-33 РВ ГУ МНС України в Львівській області (за згодою);
представники релігійних громад.
 
2.Робочій комісії:
2.1.Провести перевірку сакральних споруд району з метою виявлення порушень правил пожежної безпеки при влаштуванні та експлуатації електромереж і електроприладів.
Термін: до 01.06.2012
2.2. Здійснювати моніторинг протипожежного стану кожного об’єкту сакральної архітектури.
Термін: до 25.12.2012
2.3.Організувати висвітлення стану протипожежного захисту об’єктів сакральної архітектури у місцевих засобах масової інформації.
Термін: постійно
3.Контроль за виконанням доручення покласти на заступника голови райдержадміністрації Л.Сабару.
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                                          І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
24 квітня 2012 року                                                                                                    №19
 
Про реалізацію на території
району заходів безстрокової
акції «За чисте довкілля»
 
На виконання листа начальника інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області від 6 квітня 2012 року № 7/13-6-1936 щодо підготовки населених пунктів до ЄВРО-2012 та забезпечення належного стану благоустрою населених пунктів, утримання об’єктів зеленого  господарства та вулично-дорожньої мережі, функціонування зовнішнього освітлення населених пунктів, санітарного очищення територій населених пунктів та розпорядження голови райдержадміністрації від 13 липня 2010 року №554 «Про реалізацію на території району заходів безстрокової акції «За чисте довкілля», з метою надання допомоги міській, селищній та сільським радам в організації робіт по благоустрою територій населених пунктів району, проведення належного контролю за виконанням запланованих зазначеним розпорядженням заходів: 
 
Керівникам установ бюджетної сфери
(згідно з додатком) 
1. На закріплених територіях сприяти органам місцевого самоврядування щодо своєчасного виконання заходів безстрокової акції «За чисте довкілля».
2. Про проведену роботу, в т. ч. про своєчасне виявлення та ліквідацію стихійних сміттєзвалищ на закріплених територіях органів місцевого самоврядування, інформувати в описовій формі відділ житлово-комунального господарства райдержадміністрації.
Термін: 7 травня 2012 року до 10.00 год.,
30 травня 2012 року,
щоквартально до 3 числа
місяця наступного за звітним періодом
 
Голова районної державної
              адміністрації                                                                                                                        І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                  Додаток
                                                                                                                  до доручення голови 
                                                                                                                  райдержадміністрації
                                                                                                                  від 24 квітня 2012 року
                                                                                                                  №19
Список керівників установ бюджетної
сфери закріплених за органами місцевого самоврядування

п/п

Назва установи

Прізвище, ім’я, по батькові .

Назва органу місцевого самоврядування

1

Центральна районна лікарня

Лабай

Іван Михайлович

Давидівська с/р, Оброшинська с/р.

2

Центральна районна лікарня

Горинь

Олександр Степанович

Чижиківська с/р; Старосільська с/р.

3

Центральна районна лікарня

Книш

Михайло Степанович

Щирецька селищна рада, Борщовицька с/р.

4

Зимноводівська лікарня

Гонсьор

Роман Броніславович

Зимноводівська с/р, Конопницька с/р.

5

Щирецька міська лікарня

Самойленко

Микола

Петрович

Гуменецька с/р, Соколівська с/р; Пісківська с/р.

6

Відділ освіти райдержадміністрації

Лісна

Мирослава

Михайлівна

Сороки-Львівська с/р, Ямпільська с/р, Пікуловичівська с/р.

7

Відділ культури та туризму

райдержадміністрації

Салагай

Василь Миколайович

Дмитрівська с/р, Кротошинська с/р.

 

8

Начальник відділення держказначейства у Пустомитівському районі

Говенко

Володимир

Євстахович

Годовицько-Басівська с/р, Скнилівська с/р.

 

9

Пустомитівський районний

центр зайнятості

Чумак

Степан Миколайович

Звенигородська с/р, Винничківська с/р.

 

10

Пустомитівська об’єднана державна фінансова інспекція

Либик

Ігор Михайлович

Чишківська с/р, Підберізцівська с/р.

 

11

Управління праці та соціального захисту населення

Степований

Микола

Володимирович

Верхньобілківська с/р, Чорнушовицька с/р, Миколаївська с/р.

 

12

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян

 

Томчишин

Володимир

Ярославович

Семенівська с/р, Поршнянська с/р,

Лапаївська с/р.

 

13

Фінансове управління

Максим

Любомир

Ярославович

Пустомитівська м/р, Гамаліївська с/р, Сокільницька с/р.

 

14

Відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрації

 

Ващук

Віктор Миколайович

Зубрянська с/р,

Пасіки-Зубрицька с/р,

 

15

Управління держкомзему у Пустомитівському районі

Мигаль

Роман Васильович

Раковецька с/р, Вовківська с/р.

 

16

Управління статистики

Прокопович

Володимир Степанович

Містківська с/р, Ставчанська с/р.

 

17

Пустомитівська райсанепідемстанція

Тимчук

Василь Миколайович

Солонківська с/р, Жирівська с/р.

 

18

Управління ветеринарної медицини

Гуменний

Богдан Михайлович

Миклашівська с/р, Лисиничівська с/р.

 
Заступник керівника апарату
райдержадміністрації – начальник відділу
фінансово-господарського забезпечення                                                                                     З.М.БЕРЕЗОВА

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
20 квітня 2012 року                                                                                                    №18
 
 
На виконання доручення заступника голови обласної державної адміністрації від 4 квітня 2012 року №3 з метою дотримання правил пожежної безпеки в побуті:
 
1. З метою проведення обстежень та здійснення профілактичних заходів стосовно дотримання правил пожежної безпеки у приватному житловому секторі, де проживають соціально-незахищені громадяни та сім’ї, які опинились в складних життєвих обставинах створити спільну рейдову групу в такому складі, а саме:
 
Ю.Ткач – заступник голови райдержадміністрації, голова рейдової групи.
Т.Стахів – директор Пустомитівського районного центру соціальних служб для сімєї, дітей та молоді, заступник голови рейдової групи.
 
Члени рейдової групи:
І.Кочин – заступник начальника дільничних Пустомитівського РВ ГУ МВС України у Львівській області.
І.Іськів – начальник Пустомитівського РВ ГУ Держтехногенбезпеки у Львівській області.
І.Волос – заступник начальника ПДПЧ-33 РВ ГУ МНС України в Львівській області.
 
2. У ході рейдів членам груп проводити з населенням роз»яснювальну роботу щодо необхідності дотримання правил пожежної безпеки у побуті.
Термін до 25 квітня 2012року
 
3. Про результати проведення спільних рейдів поінформувати відділ з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації.
Термін: до 25 квітня 2012року
 
Міському, селищному, сільським головам
4. Організувати роз’яснювальну роботу серед мешканців населених пунктів району щодо обов’язкового страхування будівель і споруд приватного житлового сектору від пожеж.
Термін: до 25 квітня 2012 року
 
В.Гладуну, А.Гаріну, І.Іськіву
5.З метою попередження пожеж в житловому секторі широко і оперативно висвітлювати в районних засобах масової інформації матеріали на протипожежну тематику та про необхідність дотримання населенням правил пожежної безпеки в побуті.
 
Голова районної державної
              адміністрації                                                                                                                        І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
18 квітня 2012 року                                                                                                    №17
 
На виконання доручення заступника голови Львівської обласної державної адміністрації від 9 квітня 2012року №4 та з метою забезпечення підготовки і проведення літнього сезону безпеки на воді 2012 року у Пустомитівському районі :
 
МІСЬКОМУ, СЕЛИЩНОМУ, СІЛЬСЬКИМ ГОЛОВАМ, ОРЕНДАРЯМ ВОДНИХ ОБ”ЄКТІВ
1. Проаналізувати причини загибелі людей на водних об’єктах, що мали місце в попередні роки у межах адміністративних територій, визначити конкретні заходи щодо їх усунення та призначити відповідальних за виконання цих заходів.
ТЕРМІН: ДО 22 КВІТНЯ 2012 РОКУ
2. Скласти перелік водних об’єктів (місць масового відпочинку, спортивного вилову риби, риборозведення, закладів громадського харчування біля води), розташованих у межах адміністративних територій, умови використання яких погодити з рай СЕС, відділом з питань НС райдержадміністрації, РВ ГТУ МНС України в Львівській області, Центральною рятувально-водолазною службою Львівської області.
ТЕРМІН: ДО 25 КВІТНЯ 2012 РОКУ
3. Перевірити наявність угод оренди водних об’єктів, які використовуються для відпочинку громадян, розміщення прокатних пунктів, кафе, барів та ресторанів. В угодах оренди обов’язково передбачати відповідальність орендарів за дотримання законодавства щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах.
ТЕРМІН: ДО 28 КВІТНЯ 2012 РОКУ
4. Зобов’язати керівників підприємств, організацій та установ, які мають і використовують плавзасоби, до початку навігації провести їх щорічний технічний огляд. Без проходження технічного огляду експлуатація плавзасобів КАТЕГОРИЧНО  ЗАБОРОНЕНА.
ТЕРМІН: ДО 30 КВІТНЯ 2012 РОКУ
5. Забороняти відкриття оздоровчих закладів та закладів громадського харчування, розташованих біля водойм, місць спортивного вилову риби та риборозведення, пляжів всіх форм власності, водних станцій, прокатних пунктів без створення на них рятувальних постів.
ТЕРМІН: ПРОТЯГОМ 2012 РОКУ
6. Організувати та забезпечити проведення до відкриття літнього сезону безпеки на воді 2011 року попереднього обстеження підводної частини пляжів Центральною рятувально-водолазною службою Львівської області. 
ТЕРМІН: ДО 10 ТРАВНЯ  2012 РОКУ
7. Зобов’язати власників підприємств із спортивного вилову риби, риборозведення, закладів громадського харчування біля води організувати проведення інструктажів-навчання обслуговуючого персоналу щодо методики надання першої долікарської допомоги потерпілим на воді.
ТЕРМІН: ДО 30 КВІТНЯ 2012 РОКУ 
8. Проведення фізкультурних, спортивних та інших заходів на воді (у тому числі масових гулянь) обов’язково і завчасно узгоджувати зі Львівською центральною рятувально-водолазною службою. Повідомляти райдержадміністрацію та РВ ГТУ МНС України в Львівській області, про час проведення та характер заходу, загальну кількість його учасників та список осіб і плавзасобів, які залучаються для забезпечення охорони життя людей на воді (склад рятувального поста). 
ТЕРМІН: ПРОТЯГОМ 2012 РОКУ
9. Узгодити з керівником Пустомитівського РВ ГУ МВС України у Львівській області графіки чергування працівників міліції на водних об’єктах, де передбачається масовий відпочинок людей.
ТЕРМІН: ПРОТЯГОМ 2012 РОКУ
10. Організувати та систематично використовувати протягом літнього сезону безпеки на воді об’єктові засоби радіомовлення у місцях масового перебування людей, навчально-консультаційні пункти при комунальних підприємствах для проведення просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань з питань безпеки поведінки людей на водних об’єктах.
ТЕРМІН: ТРАВЕНЬ-СЕРПЕНЬ 2012 РОКУ
11. Забезпечити вільний доступ членів районної робочої групи з перевірки готовності водних об’єктів до літнього сезону безпеки на воді 2012 року на всі водні об’єкти незалежно від форм власності.
ТЕРМІН: КВІТЕНЬ-СЕРПЕНЬ 2012 РОКУ
12. Організувати проведення широкої інформаційно-пропагандистської роботи з питань  безпеки користування водними об’єктами, звернувши увагу на роз’яснення правил поведінки на воді та методики надання першої медичної допомоги.
ТЕРМІН: ПРОТЯГОМ 2012 РОКУ
 
М. ЛІСНА
13. Організувати проведення комплексу занять та інструктажів в установах та закладах освіти з доведення правил поведінки на воді та порядку надання першої медичної долікарської допомоги потерпілому.
ТЕРМІН: ДО 15 ТРАВНЯ 2012 РОКУ
14. На батьківських зборах у початкових та середніх школах розглянути питання проведення безпечного відпочинку дітей на водних об’єктах під час літніх канікул.
ТЕРМІН: КВІТЕНЬ-ТРАВЕНЬ 2012 РОКУ
В.Гладун, А.Гарін
15. Через місцеві засоби масової інформації повідомляти про нещасні випадки на воді, попереджувати населення про заборону купання в кар’єрах, канавах, озерах, пожежних водоймищах, ставках, інших водоймищах, що не мають обладнаних пляжів з сезонними рятувальними постами та не визначені органами місцевого самоврядування, як місця масового відпочинку людей на водних об’єктах.
ТЕРМІН: ЩОМІСЯЧНО ПРОТЯГОМ 2012 РОКУ
16. Організувати роботу районної робочої групи щодо проведення перевірок готовності водних об’єктів до відкриття сезону безпеки на воді 2012 року та виконання зазначеного доручення.
ТЕРМІН: ДО 25 ТРАВНЯ 2012 РОКУ
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                                         І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м. Пустомити, Львівської області
10 квітня 2012 року                                                                                                   №16
 
 
На виконання рішення Колегії районної державної адміністрації від 29.03.2012 року №9«Про стан готовності агрогосподарств району до проведення комплексу весняно-польових  робіт у 2012 році».
 
В.Гулаю
1 Сприяти отриманню пільгових кредитів для закупівлі паливо-мастильних матеріалів, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, насіння.
Термін: до 31.12.2012р.
 
2 На період проведення весняно-польових робіт надавити практичну допомогу господарствам всіх форм власності дотримати технології вирощування сільськогосподарських культур.
Термін: до 1.06.2012р.
 
3 Постійно співпрацювати з науковими установами та керівниками сільськогосподарських підприємств щодо впровадження у виробництво нових технологій по вирощуванню сільськогосподарських культур.
Термін: постійно
 
4 Сприяти завершенню комплексу весняно-польових робіт в сільськогосподарських підприємствах згідно встановлених агротехнічних термінів. 
Термін: до 1.06.2012р.
 
5 Розробити програму розвитку тваринництва на 2012 рік.
Термін: до 1.05.2012р.
 
6. Контроль за виконанням доручення  залишаю за собою.
 
Перший заступник голови
районної державної адміністрації                                                                                                  В.М.ШАПОВАЛ

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
19 березня 2012 року                                                                                                  №13
 
 
На виконання протокольного рішення обласної комісії з питань ТЕБ і НС від 12 березня 2012року №6, листа першого заступника голови облдержадміністрації від 16.03.2012року №2391/0/2-12/1-27, з метою організації роботи органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, лісогосподарських, сільськогосподарських підприємств, щодо запобігання виникненню пожеж у лісових масивах, лісопосадках, торфовищах, сільськогосподарських угіддях району та оперативного реагування на надзвичайні ситуації, пов’язані з пожежною небезпекою в екосистемах:
 
Міському, селищному,
сільським головам
1. Вжити дієвих заходів щодо недопущення випалювання сухої рослинності або її залишків на адміністративних територіях.
2. Продовжити роботу щодо недопущення виникнення пожеж на санкціонованих та несанкціонованих сміттєзвалищах твердих побутових відходів. У разі виникнення таких пожеж вживати всіх можливих заходів щодо їх локалізації та недопущення розповсюдження на прилеглій території.
3. Категорично заборонити працівникам комунальних підприємств спалювати суху рослинність або її залишки, обрізки дерев та кущів (порубочного матеріалу) та твердих побутових відходів у межах населених пунктів та поза ними.
4. Активізувати проведення рейдів щодо контролю за несанкціонованим та самовільним випалюванням сухої рослинності або її залишків, особливо у вихідні дні.
5. Активізувати проведення роз’яснювальної роботи серед учнів та студентів навчальних закладів адміністративних територій про необхідність дотримання правил пожежної безпеки у лісових масивах та категоричну заборону самовільного випалювання сухої рослинності або її залишків.
6. Провести схід села з метою доведення до мешканців адміністративних територій дотримання вимог правил пожежної безпеки.
7. У разі виникнення пожеж в природних екосистемах на адміністративних територіях негайно повідомляти Пустомитівський РВ Головного управління Міністерства надзвичайних ситуацій України в Львівській області та чергового райдержадміністрації.
8. Звернутись до священнослужителів релігійних громад різних конфесій з проханням роз’яснювати парафіянам необхідність дотримання правил пожежної безпеки та недопущення самовільного випалювання рослинності або її залишків та про шкоду, що завдається довкіллю внаслідок цього.
9. Створити мобільні групи з числа депутатів місцевих рад з метою проведення моніторингу стану пожежної безпеки в природних екосистемах на адміністративних територіях.
Термін виконання: пожежонебезпечний період 
 
Відділу освіти райдержадміністрації
10. Провести роз’яснювальну роботу серед учнів навчальних закладів (відкриті уроки) щодо необхідності дотримання правил пожежної безпеки у лісових масивах та категоричної заборони самовільного випалювання рослинності та її залишків.
Термін виконання: до 23.03.12
 
Пустомитівському РВ ГУ МВС України в Львівській області
11. При зверненні міського, селищного, сільських голів, керівників лісогосподарських підприємств, представників РВ ГУ МНС України в Львівській області забезпечити проведення слідчих дій щодо виявлення та притягнення до відповідальності винуватців пожеж в екосистемах.
Термін виконання: пожежонебезпечний період
 
12. Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови райдержадміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
15  березня  2012 року                                                                                                №12
 
 
На виконання доручення голови Львівської облдержадміністрації від 10 лютого 2012 року №10/0/6-12, з метою забезпечення підготовки та надання керівництву обласної державної адміністрації оперативної інформації щодо підсумків соціально-економічного розвитку району:
 
В.Прокоповичу, Р.Миськіву, Л.Максиму, В.Гулаю,
М.Степованому, С.Чумаку, Ю.Парусу
1. Надавати відділу економіки райдержадміністрації для узагальнення та подання головному управлінню економіки та інвестицій облдержадміністрації щомісячної інформації згідно з формою, що додається.
ТЕРМІН: ДО 8 ЧИСЛА МІСЯЦЯ
НАСТУПНОГО ЗА ЗВІТНИМ  ПЕРІОДОМ
 
А.Мерцалу
2. Забезпечити підготовку та надання головному управлінню економіки та інвестицій облдержадміністрації на паперових носіях та на електронну пошту (E-mail:gue@loda.gov.ua) щомісячної інформації щодо підсумків соціально-економічного розвитку району згідно з формою, що додається.
ТЕРМІН: ДО 10 ЧИСЛА МІСЯЦЯ 
НАСТУПНОГО ЗА ЗВІТНИМ ПЕРІОДОМ
 
3. Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови райдержадміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                            Додаток
                                                                                                                            до доручення голови
                                                                                                                            райдержадміністрації
                                                                                                                            від 15 березня 2012 року
                                                                                                                            №12
Підсумки
соціально-економічного розвитку району
за_________________2012 рік

Показник

Один.

виміру

Періоди

2012р.

в % до

2011р.

______

2011 року

______

2012 року

Обсяг реалізації промислової продукції

млн.грн.

 

 

 

Обсяг валового виробництва сільськогосподарської продукції

млн.грн.

 

 

 

Виробництво продукції тваринництва

 

 

 

 

– м’ясо

тис.тонн

 

 

 

– молоко

тис.тонн

 

 

 

– яйця

млн.штук

 

 

 

Обсяг будівельних робіт

млн.грн.

 

 

 

Обсяг капітальних інвестицій, всього

млн.грн.

 

 

 

у т.ч. в основний капітал

млн.грн.

 

 

 

Обсяг прямих іноземних інвестицій

тис.дол

США

 

 

 

Обсяг роздрібного товарообороту

млн.грн.

 

 

 

Обсяг послуг наданих населенню

млн.грн.

 

 

 

Зовнішньоекономічна діяльність

 

 

 

 

– обсяг експорту товарів

тис.дол.

США

 

 

 

– обсяг імпорту товарів

тис.дол.

США

 

 

 

Кількість суб’єктів підприємництва

од.

 

 

 

у т.ч. – юридичних осіб

од.

 

 

 

– фізичних осіб

од.

 

 

 

Бюджет:

 

 

 

 

– надходження до Зведеного бюджету України

млн.грн.

 

 

 

– до загального фонду місцевого бюджету

млн.грн.

 

 

 

Недоїмка до бюджетів усіх рівнів по податкових зобов’язаннях

млн.грн.

 

 

 

Рівень середньомісячної заробітної плати

грн.

 

 

 

Заборгованість із виплати заробітної плати

тис.грн.

 

 

 

Чисельність офіційно зареєстрованих безробітних

осіб

 

 

 

Створення нових робочих місць

од.

 

 

 

Рівень виконання річного плану зі створення нових робочих місць

%

 

 

 

 

alt

УКРАЇНА
 
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
12 березня 2012 року                                                                                                  №11
 
 
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 року №1963-р “Про підготовку та проведення у 2009-2012роках технічної інвентаризації захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту)” та протоколу селекторної наради першого заступника голови обласної державної адміністрації від 6січня 2012р. №2/0/7-12, з метою проведення технічної інвентаризації захисних споруд на території району
 
Балансоутримувачам захисних споруд:
ЦРЛ, відділ освіти, філія “Пустомитівський райавтодор”, філія “Львівська ДЕД”, цех обслуговування споживачів поштамту Центру поштового зв’язку №1 ЛД “Укрпошта”, ВАТ “Заводоуправління вапнових заводів”, РВ ГУ МВС України в Львівській області”, філія “Стрийська ДЕД”,
ТзОВ “Пустомити-м”ясо”, ТзОВ “ТВК” “Зодіак”, ПП “Пустомитиагробуд”
1. Укласти з “Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки” (м.Львів, вул.Липинського,64.) договори про виготовлення технічної документації на захисні споруди як об’єкти нерухомого майна та формування інвентарних справ.
Термін: до 30 квітня 2012року
 
2. Провести технічну інвентаризацію захисних споруд.
Термін: до 15 вересня 2012року
 
3. Про проведення інвентаризації письмово інформувати відділ з питань НС райдержадміністрації.
Термін: до 1 жовтня 2012року
 
4. Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови райдержадміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
5 березня 2012 року                                                                                                    №10
 
На виконання рішення Колегії районної державної адміністрації від 23 лютого 2012 року №6 «Про облік та стан роботи із сім’ями та дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах»
 
М.Лісній, В.Моті
1. Посилити контроль за відвідуванням навчальних закладів дітьми, які проживають у неблагополучних сім’ях.
Термін׃ Постійно
 
І.Підлужному, В.Моті
2. Забезпечити своєчасне виявлення дітей з неблагополучних сімей, які перебувають в особливо складних умовах життя та їх тимчасове влаштування у притулок для дітей.
Термін׃ Постійно
 
3. Активізувати роботу щодо притягнення до адміністративної відповідальності батьків за невиконання ними батьківських обов’язків.
Термін׃ Постійно
 
В.Моті
4. У разі потреби влаштовувати дітей, що опинились у складних життєвих обставинах, у відповідні заклади.
Термін׃ Постійно
 
Т.Стахів
5. Здійснювати соціальний супровід дітей, які опинились у складних життєвих обставинах і перебувають на обліку в службі у справах дітей.
Термін׃ Постійно
 
6. Подавати в службу у справах дітей інформацію про здійснення соціальної роботи із сім’єю, в якій виховується дитина, що опинилась у складних життєвих обставинах.
Термін׃ щопівроку після взяття
під соціальний супровід
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
5 березня 2012 року                                                                                                    №9
 
 
Про проведення місячника озеленення,
прибирання та благоустрою
і Дня довкілля
 
З метою виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 5 березня 2012 року №180 «Про проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля», надання допомоги міській, селищній та сільським радам в організації робіт по благоустрою територій населених пунктів району, проведення належного контролю за виконанням запланованих зазначеним розпорядженням заходів та  своєчасного інформування оргкомітету про проведену роботу:
 
Керівникам установ бюджетної сфери
(згідно з додатком)
2. На закріплених територіях сприяти органам місцевого самоврядування щодо своєчасного виконання заходів по проведенню місячника  озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля.
3. Про проведену роботу в описовій формі та відповідно до додатків 3,4 розпорядження голови райдержадміністрації від 5 березня 2012 року №180 «Про проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля» інформувати відділ житлово-комунального господарства райдержадміністрації щосереди до 14.00 год. та подати кінцевий звіт 23 квітня 2012 року.
4. Приймати участь у засіданнях оргкомітету по проведенню місячника  озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля.
Щосереди в16.00 год.
 
Л.Рибак
4. Узагальнену інформацію подавати на засідання оргкомітету по проведенню місячника з озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля.
Щосереди до 16.00 год.
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                            Додаток
                                                                                                                            до доручення голови
                                                                                                                            райдержадміністрації
                                                                                                                            від 5 березня 2012 року
                                                                                                                            №9
Список керівників установ бюджетної
сфери закріплених за органами місцевого самоврядування

п/п

Назва установи

Прізвище, ім’я, по батькові

Назва органу місцевого самоврядування

1

Центральна районна лікарня

Лабай

Іван Михайлович

Давидівська с/р,

Оброшинська с/р.

2

Центральна районна лікарня

Горинь

Олександр Степанович

Чижиківська с/р;

Старосільська с/р.

3

Центральна районна лікарня

Книш

Михайло Степанович

Щирецька селищна рада,

Борщовицька с/р.

4

Зимноводівська лікарня

Гонсьор

Роман Броніславович

Зимноводівська с/р,Конопницька с/р.

5

Щирецька міська лікарня

Самойленко

Микола Петрович

Гуменецька с/р,

Соколівська с/р;

Пісківська с/р.

6

Відділ освіти райдержадміністрації

Лісна

МирославаМихайлівна

Сороки-Львівська с/р,

Ямпільська с/р,

Пікуловичівська с/р.

7

Відділ культури та туризму

райдержадміністрації

Салагай

Василь Миколайович

Дмитрівська с/р,

Кротошинська с/р.

8

Начальник відділення держказначейства у Пустомитівському районі

Говенко

ВолодимирЄвстахович

Годовицько-Басівська с/р,

Скнилівська с/р.

9

Пустомитівський районний

центр зайнятості

Чумак

Степан Миколайович

Звенигородська с/р,

Винничківська с/р.

10

Пустомитівська об’єднана державна фінансова інспекція

Либик

Ігор Михайлович

Чишківська с/р,

Підберізцівська с/р.

11

Управління праці та соцзахисту населення

Степований

Микола Володимирович

Верхньобілківська с/р,

Чорнушовицька с/р,

Миколаївська с/р.

12

Територіальний центр по обслуговуванню одиноких

Томчишин

Володимир Ярославович

Семенівська с/р,

Поршнянська с/р,

Лапаївська с/р.

13

Фінансове управління

Максим

ЛюбомирЯрославович

Пустомитівська м/р,

Гамаліївська с/р,

Сокільницька с/р.

14

Відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрації

Ващук

Віктор Миколайович

Зубрянська с/р,

 Пасіки-Зубрицька с/р,

15

Управління держкомзему у Пустомитівському районі

Мигаль

Роман Васильович

Раковецька с/р,

Вовківська с/р.

16

 

Управління статистики

Прокопович

Володимир Степанович

Містківська с/р,

Ставчанська с/р.

17

Пустомитівська райсанепідемстанція

Тимчук

Василь Миколайович

Солонківська с/р,

Жирівська с/р.

18

Управління ветеринарної медицини

Гуменний

Богдан Михайлович

Миклашівська с/р,

Лисиничівська с/р.

 
Керівник апарату
райдержадміністрації                                                                                                            Р.Й.САВРУК