logo

Доручення голови РДА

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ  РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
29 лютого 2012 року                                                                                                   №8
 
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.00 №644 «Про затвердження Порядку формування та виконання Регіональної програми і проекту інформатизації», розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.08.07 №653-р «Про затвердження плану заходів з виконання завдань, передбачених Законом України «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки», доручення голови Львівської обласної державної адміністрації від 20.02.12 №17/0/6-12 та з метою впровадження елементів електронного врядування в районі, для формування необхідних інструментів управління, які ґрунтуються на застосуванні сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій:
 
З.М.Березова, А.Я.Мерцало
1. Спільно з управліннями та відділами районної державної адміністрації провести комплексний аудит наявних інформаційно-комунікаційних і програмних засобів, апаратного забезпечення та інфраструктури зв’язку за формами та у терміни, визначені листом заступника голови – керівника апарату обласної державної адміністрації від 16.01.12 №5/33-378/0/2-12/4-13.
ТЕРМІН: ВІДПОВІДНО ДО ВКАЗАНОГО ЛИСТА
ЗАСТУПНИКА ГОЛОВИ – КЕРІВНИКА АПАРАТУ
ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
2. Призначити відповідального за впровадження інформатизації в районній державній адміністрації керівника апарату райдержадміністрації Р.Саврука.
 
З.М.Березова, Б.С.Дуліба,
відділам та управлінням райдержадміністрації
3. Забезпечити використання інформаційно-комп’ютерних технологій для автоматизації та оптимізації документообігу між структурними підрозділами райдержадміністрації.
ТЕРМІН: ПОСТІЙНО
 
А.Я.Мерцало,
відділам та управлінням райдержадміністрації
4. Забезпечити розроблення та інтеграцію інформаційних порталів або Веб-сайтів райдержадміністрації в єдиний інформаційний портал.
ТЕРМІН: ДО 1 ТРАВНЯ 2012 РОКУ
 
Є.М.Мудрак, А.Я.Мерцало,
відділам та управлінням райдержадміністрації
5. З метою використання сучасних технологій взаємодії з громадськістю, для популяризації діяльності органів виконавчої влади, вивчити питання можливості представлення районної державної адміністрації в соціальних мережах. Визначити необхідність такого представлення всіх структурних підрозділів райдержадміністрації.
ТЕРМІН: ДО 1 ТРАВНЯ 2012 РОКУ
 
6. Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
29 лютого 2012 року                                                                                                   №7
 
З метою виконання рішення Колегії районної державної адміністрації від 23 лютого 2012 року №4 «Про стан виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2011 рік та підсумки роботи територіально-господарського комплексу району у 2011 році»:
 
В.Гулаю, М.Лісній, І.Лабаю, В.Салагаю, Л.Рибак, В.Моті, Т.Стахів, Л.Двойченкову
1. Проаналізувати причини невиконання окремих завдань Програми соціально-економічного та культурного розвитку району за 2011 рік і вжити відповідних заходів щодо їх виконання.
Термін: потягом року
 
В.Гулаю
2. Проаналізувати причини невиконання річного завдання з виробництва молока та яєць та зменшення поголів’я корів в індивідуальному секторі.
Термін: потягом березня 2012 року
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ
 
29 лютого 2012 року                                                                                        №6
 
 
З метою підвищення ефективності протидії загрозам можливого проходження льодоходу, весняної повені та оперативного і ефективного залучення сил та засобів підприємств, установ, організацій, які дислокуються на території району: 
 
Міському, селищному, сільським головам,
керівникам підприємств, установ, організацій 
1. Розчистити водопропускні отвори.
2. Понизити рівні води у водосховищах та ставках до прийому талих вод.
3. Створити запаси аварійних будматеріалів в потенційно небезпечних місцях.
4. Організувати здійснення щоденного моніторингу гідрометеорологічної ситуації з метою корегування комплексу заходів спрямованих на зменшення ризику та негативних наслідків небезпечних гідрологічних явищ.
5. Забезпечити оперативне реагування підпорядкованих сил та засобів при загрозі чи виникненні надзвичайної ситуації відповідно до компетенції та штатних можливостей підрозділів.
6. Постійно підтримувати у оперативних розрахунках створений запас паливно-мастильних матеріалів у кількості, що забезпечує виконання завдань за призначенням та підтримує їх у готовності до дій.
7. Звільнити від криги опори мостів та інших штучних споруд, гідротехнічні пристрої дамб, шлюзів тощо.
8. Понизити рівні води у водосховищах, ставках та підготувати їх до прийому повеневих вод.
9. Організувати цілодобовий контроль за рівнями води, станом дамб та гідротехнічних споруд.
10. Уточнити плани дій, сили та засоби для реагування у разі загрози чи виникнення надзвичайної ситуації.
11. Уточнити плани евакуації людей із територій, що потенційно можуть бути затопленими.
12. Уточнити схеми оповіщення населення та забезпечити своєчасне доведення до людей інформації про розвиток повені, загрозу затоплення, порядок дій населення під час повені.
13. Організувати впровадження заходів визначених Планом дій з підготовки до та під час пропуску льодоходу, повені і дощових паводків на території Пустомитівського району в 2012 році .
14. Забезпечити безаварійну роботу і підтримання допустимих рівнів наповнення хвосто-, шламосховищ, водосховищ, ставків-відстійників на підвідомчій території. Пониження рівнів хвосто-, шламосховищ, ставків-відстійників здійснювати відповідно до розроблених технічних регламентів, погоджених з Державним управління охорони навколишнього природного середовища у Львівській області.
15. Провести аналіз перевірки стану гідротехнічних споруд на підвідомчій території, узагальнити матеріали перевірки їх технічного стану, вжити заходів щодо забезпечення надійності їх функціонування.
16. Вжити заходів щодо безпечної експлуатації ставків та інших штучних споруд комунальної та приватної власності в населених пунктах і поблизу них, своєчасного контрольованого пониження рівня води у них до безпечних відміток.
17. Забезпечити виконання в повному об’ємі рішень комісії з питань ТЕБ і НС райдержадміністрації з питань безпечного пропуску льодоходу, повені у 2012 році.
18. При загрозі чи виникненні надзвичайної ситуації оперативно інформувати встановленим порядком Пустомитівський РВ ГУ  МНС у Львівській області, Пустомитівську райдержадміністрацію
Термін виконання: під час пропуску весняної повені
 
19. Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови райдержадміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ  РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
29 лютого 2012 року                                                                                        №5
 
 
На проведення перевірки з питань
легалізації робочих місць
готельно-ресторанного комплексу
«Панська Гора» ТзОВ «Н.П.Б»
 
1. Представникам служб, що входять до складу робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, створеної розпорядженням голови районної державної адміністрації від 03.09.2009 року№617, із змінами від 14.09.2011 року№892, а саме:
А.Мерцало – начальник відділу економіки Пустомитівської райдержадміністрації;
Г.Гнатишин – заступник начальника відділу Пустомитівського районного центру зайнятості (за згодою);
Л.Вовк – провідний спеціаліст управління праці та соціального захисту населення;
О.Руденко – головний спеціаліст відділу обліку надходження платежів управління ПФУ у Пустомитівському районі (за згодою);
О.Подвисоцький – старший оперуповноважений ВДСБЕЗ Пустомитівського РВ УМВС(за згодою);
А.Костишин – заступник начальника відділу оподаткування фізичних осіб ДПІ У Пустомитівському районі (за згодою)
– провести виїзне засідання робочої групи за адресою: с.Сокільники територія готельно-ресторанного комплексу «Панська Гора» (ТзОВ «Н.П.Б»)
ТЕРМІН: 29.02.2012 року
 
2. Протокол (акт) виїзного засідання робочої групи подати голові райдержадміністрації.
ТЕРМІН:05.03.2012 року
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
6 лютого 2012 року                                                                                          №4
 
 
За результатами державного фінансового аудиту виконання місцевих бюджетів Пустомитівського району за 2009-2010 роки та 9 місяців 2011 року, проведеного контрольно-ревізійним управлінням у Львівській області та з метою усунення недоліків:
 
В.Гулаю, П.Корилкевичу,
Міському, селищному та сільським головам
1. З метою збільшення надходження коштів до місцевих бюджетів вжити заходів щодо укладання договорів оренди на не витребувані земельні частки (паї) для використання за цільовим призначенням.
Термін: постійно
 
Л.Максиму
2. Провести інвентаризацію місцевих програм для визначення доцільності подальшого фінансування та забезпечити постійний моніторинг досягнутих результатів від їх впровадження. Для можливості проведення даного моніторингу при розробленні та затвердженні програм чітко визначити їх мету, завдання та показники, яких планується досягти.
Термін: 02.04.2012 року
 
Міському, селищному та сільським головам
3. У зв’язку з завершенням терміну дії нормативно-грошової оцінки земель населених пунктів, розробити та затвердити технічну документацію із нової нормативно-грошової оцінки.
Термін: 02.07.2012 року
 
4. Вжити дієвих заходів, спрямованих на недопущення втрат місцевих бюджетів від безоплатного користування земельними ресурсами, в тому числі в період оформлення правовстановлюючих документів, що перевищує максимальний строк складання документації із землеустрою, передбачений чинним законодавством.
Термін: постійно
 
П.Корилкевичу
5. Опрацювати питання укладення договорів оренди земельних ділянок, які використовуються до оформлення правовстановлюючих документів на землю.
Термін: 02.04.2012 року
 
Р. Миськіву
6. Посилити контроль за своєчасним та повним надходженням коштів за оренду земельних ділянок. Вжити заходів щодо повного стягнення сум заборгованості з орендної плати за землю та коштів, що нараховуються в порядку відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва, в тому числі в судовому порядку.
 
І.Лабаю
7. З метою економії бюджетних коштів в результаті низької заповнюваності ліжок-місць, розглянути можливість зменшення кількості ліжок у Зимноводівській амбулаторії, що дасть можливість економії бюджетних коштів у майбутньому.
Термін: 02.04.2012 року
 
М.Лісній
8. Розглянути можливість призупинення діяльності Гаївської, Городиславської, Раковецької та Гринівської шкіл, що дасть можливість економії бюджетних коштів у майбутньому.
Термін: 02.07.2012 року
 
В.Салагаю
9. З метою надходження коштів до спеціального фонду установ культури району, запровадити організацію вечорів відпочинку для молоді на платній основі.
Термін: 02.04.2012 року
 
М.Степованому, М.Сеніву
10. Проводити роботу по виявленню бажаючих для зарахування дітей до районного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів або привести штатну чисельність центру у відповідність із кількістю дітей, що знаходяться на реабілітації.
Термін: постійно
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                               І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
27 січня 2012 року                                                                                           №3
 
 
На виконання доручення першого заступника голови Львівської обласної державної адміністрації від 27січня 2012 року №10, з метою безперебійної роботи об’єктів життєзабезпечення населення в зимовий період 2012року:
 
В.Гладуну
1. Створити Штаб із забезпечення безперебійної роботи об’єктів життєзабезпечення населення району та організувати його цілодобову роботу згідно з додатком.
Термін: до 28.01.2012
 
1.1. До роботи штабу при потребі залучати керівників органів місцевого самоврядування.
 
Ю.Ткачу
2. Інформацію про обстановку в межах району надавати до оперативної групи обласного Штабу із забезпечення безперебійної роботи об’єктів життєзабезпечення населення відповідно до визначеного регламенту, а у разі виникнення аварійних ситуацій на системах життєзабезпечення населених пунктів району.
Термін: негайно
 
Перший заступник голови
районної державної адміністрації                                                                                      В.М.ШАПОВАЛ
 
 
 
 
 
                                                                                                                            Додаток
                                                                                                                            до доручення
                                                                                                                            голови райдержадміністрації
                                                                                                                            від 27 січня 2012 року №3
Ш Т А Б
із забезпечення безперебійної роботи об’єктів
життєзабезпечення населення Пустомитівського району

з/п

Прізвище,

ім’я та по-батькові

Посада

Номер телефону

 

 

робочий

домашній

Керівник штабу:

1.

Ткач

Юрій Васильович

заступник голови райдержадміністрації

4-12-03

067-353-61-89

Заступник керівника штабу:

2.

Сабара

Любов Львівна

заступник голови райдержадміністрації

4-12-72

098-13-22-848

Секретар штабу:

3.

Гладун

Володимир Іванович

начальник відділу з питань НС

4-11-94

6-79-20

067-76-74-605

Члени штабу:

4.

 

Рибак

Любов Мар’янівна

начальник відділу житлово-комунального господарства

4-15-39

6-70-26

096-65-03-493

5.

Лісна

Мирослава Михайлівна

начальник відділу освіти

4-14-87

4-18-56

050-67-14-672

6.

Халін

Сергій Петрович

військовий комісар

4-13-41

231-68-67

093-62-49-981

7.

Мудрак

Євген Миколайович

начальник відділу внутрішньої політики

4-17-98

4-24-68

067-18-80-985

8.

Мельничук

Ігор Ярославович

заступник начальника РВ ГУ МНС України в Львівській області

2-02-54,

2-02-55,

227-89-36

 

067-77-35-072

9.

Максим

Любомир Ярославович

начальник фінансового управління

4-14-75

067-72-05-643

10.

Грабович

Богдан Володимирович

начальник ЦТП №15 ПАТ “Укртелеком”

2-00-20

050-37-19-560

11.

Ковальчук

Олег Семенович

заступник начальника РВ ГУ МВС України у Львівській області

4-13-56

067-79-73-846

12.

Казмірчук

Ігор Миколайович

начальник Пустомитівського РЕМ

4-11-63

067-67-25-310

13.

Салагай

Василь Миколайович

Начальник відділу культури

4-16-01

067-79-58-757

14.

Винар

Ігор Іванович

начальник філії “Пустомитівський райавтодор”

4-13-50

067-67-42-513

15.

Лабай

Іван Михайлович

головний лікар ЦРЛ

4-13-33

067-76-69-916

16.

Кравчик

Олексій Олександрович

начальник ПустомитівськогоУЕГГ

4-19-72

067-71-53-368

17.

Ярема

Ростислав Олександрович

міський голова м.Пустомити

4-11-69

067-67-13-830

18.

Степований

Микола Володимирович

нач.управління праці та соц.захисту населення

4-14-86

067-70-21-278

 
Заступник керівника апарату –
начальник відділу фінансово-господарського
забезпечення райдержадміністрації                                                                                  Зоряна Березова

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
25 січня 2012 року                                                                                              №2
 
 
На виконання доручення першого заступника голови обласної державної адміністрації від 25січня 2012 №7, у зв’язку з надходженням холодного арктичного повітря з районів Скандинавії та впливом антициклону з центром на півночі європейської частини Росії, на Львівщині очікується зміна погодних умов, а саме: припинення опадів та похолодання:
 
В.Салагаю,
керівникам органів місцевого самоврядування
1. Вжити необхідних заходів щодо недопущення розмороження систем теплопостачання в сільських клубах та народних домах “Просвіта”.
ТЕРМІН: ДО 26 СІЧНЯ 2012 РОКУ,
В ПОДАЛЬШОМУ – ПОСТІЙНО
 
Л.Рибак,
керівникам органів місцевого самоврядування
2. Привести в готовність до реагування на можливі надзвичайні ситуації зимового періоду в умовах низьких температур комунальні служби та аварійні підрозділи, забезпечити їх усім необхідним для проведення відновних робіт на об’єктах систем життєзабезпечення населення.
ТЕРМІН: ДО 26 СІЧНЯ 2012 РОКУ
 
3. Організувати на період низьких температур атмосферного повітря чергування відповідальних посадових осіб з числа заступників голови.
ТЕРМІН: ДО 26 СІЧНЯ 2012 РОКУ
 
4. У разі виникнення надзвичайних ситуацій (подій) на об’єктах життєзабезпечення оперативно вживати всіх можливих заходів, залучати наявні матеріально-технічні ресурси та резерви з метою відновлення нормальних умов життєдіяльності населення та функціонування об’єктів різного призначення в найкоротші терміни.
ТЕРМІН: ПОСТІЙНО
 
5. Про виникнення надзвичайних ситуацій (подій) на об’єктах систем життєзабезпечення та інших подій на адміністративних територіях інформувати керівництво району встановленим порядком.
ТЕРМІН: ПОСТІЙНО
 
В.Гладуну, А.Гаріну,
М.Степованому, І.Лабаю,
керівникам органів місцевого самоврядування
6. Організувати роботу щодо інформування населення про пониження температури атмосферного повітря та ризиків можливої небезпеки внаслідок цього.
ТЕРМІН: ПОСТІЙНО,
ПРОТЯГОМ НЕБЕЗПЕЧНОГО ЗИМОВОГО ПЕРІОДУ
 
І.Підлужному, В.Степованому, В.Моті,
керівникам органів місцевого самоврядування
7. Посилити контроль у місцях перебування осіб без визначеного місця проживання. Вжити додаткових заходів щодо недопущення обмороження та загибелі таких осіб.
ТЕРМІН: ДО 26 СІЧНЯ 2012 РОКУ,
В ПОДАЛЬШОМУ ПОСТІЙНО ПРОТЯГОМ
НЕБЕЗПЕЧНОГО ЗИМОВОГО ПЕРІОДУ
 
І.Винару, Й.Кузняку, В.Мартину,
керівникам органів місцевого самоврядування
8. Вживати необхідних заходів щодо забезпечення надійного автотранспортного сполучення в межах та поза межами населених пунктів району.
ТЕРМІН: ПОСТІЙНО
 
9. Уточнити місця обігріву та перевірити готовність пунктів обігріву, у тому числі пересувних.
ТЕРМІН: ДО 26 СІЧНЯ 2012 РОКУ
 
10. Контроль за виконанням доручення залишаю за собою.
 
      Перший заступник голови
районної державної адміністрації                                                                                      В.М.ШАПОВАЛ

alt

УКРАЇНА
 
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
12 січня 2012 року                                                                                           №1
 
 
Відповідно до наказу Головного управління державної служби України від 31 жовтня 2003 року №122 «Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань» із змінами, внесеними наказом Головного управління державної служби України від 4 листопада 2009 року №326 та розпорядження голови районної державної адміністрації від 29 грудня 2009 року №955 «Про затвердження Порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків та завдань»:
 
Заступникам голови, керівникові апарату
районної державної адміністрації
1. Провести щорічну оцінку виконання керівниками відділів апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації покладених на них обов’язків та завдань у 2011 році , зазначеними у додатку 1.
Термін: До 5 лютого 2012 року
 
2. Оцінювання заступників голови, керівника апарату та заступника керівника апарату – начальника відділу фінансово-господарського забезпечення районної державної адміністрації залишаю за собою.
Термін: До 15 лютого 2012 року
 
Керівникам відділів апарату, структурних
підрозділів районної держадміністрації
3. Провести щорічну оцінку виконання державними службовцями відповідних структурних підрозділів районної державної адміністрації покладених на них обов’язків та завдань у 2011 році.
Термін: До 15 лютого 2012 року
 
4. Інформацію про результати щорічної оцінки державних службовців у структурних підрозділах районної державної адміністрації подати до відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації, згідно з додатком 2.
Термін: До 18 лютого 2012 року
 
Голова районної 
державної адміністрації                                                                                                        І.М.ЧОПКО
 
 
 
 
 
                                                                                                                            Додаток 1
                                                                                                                            до доручення голови районної
                                                                                                                            державної адміністрації
                                                                                                                            від 12 січня 2012р.
                                                                                                                            №1
СПИСОК
заступників голови, керівника апарату, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації,
які підлягають щорічному оцінюванню у 2012 році

Прізвище, імя, по батькові

Посада

Чопко Ігор Михайлович

Проводить щорічне оцінювання

1

Шаповала

Володимира Миколайовича

Першого заступника голови районної державної адміністрації

2

Сабари

Любові Львівни

Заступника голови районної державної адміністрації

3

Саврука

Романа Йосифовича

Керівника апарату районної державної адміністрації

4

Березової

Зоряни Миронівни

Заступника керівника апарату – начальника відділу фінансово-господарського забезпечення

Шаповал Володимир Миколайович

Проводить щорічне оцінювання

1

Мерцала

Андрія Ярославовича

Начальника відділу економіки

2

Гулая

Володимира Івановича

Начальника управління агропромислового розвитку

3

Гладуна

Володимира Івановича

Начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій

4

Максима

Любомира Ярославовича

Начальника фінансового управління

5

Кузя

Ігоря Михайловича

Завідувача сектору розвитку підприємництва

Сабара Любов Львівна

Проводить щорічне оцінювання

1

Степованого

Миколи Валодимировича

Начальника управління праці та соціального захисту населення

2

Двойченкова

Леоніда Васильовича

Начальника відділу у справах сім’ї, молоді та спорту

3

Моти

Володимира Ігоровича

Начальника служби у справах дітей

4

Салагая

Василя Миколайовича

Начальника відділу культури і туризму

5

Лісної

Мирослави Михайлівни

Начальника відділу освіти

6

Стахів

Тетяни Андріївни

Директора районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Ткач Юрій Васильович

Проводить щорічне оцінювання

1

Ващука

Віктора Миколайовича

Начальника відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури

2

Рибак

Любов Мар’янівну

Начальника відділу житлово-комунального господарства

Саврук Роман Йосифович

Проводить щорічне оцінювання

1

Дуліби

Богдана Степановича

Начальника відділу організаційно-кадрової роботи

2

Корилкевича

Петра Васильовича

Начальника юридичного відділу

3

Мудрака

Євгена Миколайовича

Начальника відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю

4

Четирбука

Юрія Володимировича

Завідувача сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи

5

Панас

Ірини Віталіївни

Начальника загального відділу

6

Дуліби

Ігоря Богдановича

Начальника архівного відділу

7

Паруса

Юрія Володимировича

Державного реєстратора

8

Шабаковської

Марії Іванівни

Державного реєстратора

9

Довганя

Володимира Богдановича

Завідувача сектору контролю

 
Керівник апарату районної
державної адміністрації                                                                                                        Р.Й.САВРУК
 
 
 
 
 
                                                                                                                            Додаток 2
                                                                                                                            до доручення голови районної
                                                                                                                            державної адміністрації
                                                                                                                            від 12 січня 2012р.
                                                                                                                            №1
Інформація
щодо проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями
покладених на них обов’язків і завдань в __________ за підсумками роботи у 2011 році
назва структурного підрозділу райдержадміністрації

У

с

ь

о

г

о

 

п

о

с

а

д

 

н

а

 

01.

01.

2012

 

З

г

і

д

н

о

 

з

 

ш

т

а

т

н

и

м

 

р

о

з

п

и

с

о

м

З

них:

В

а

к

а

н

т

н

и

х

 

п

о

с

а

д

 

д

е

р

ж

а

в

н

и

х

 

с

л

у

ж

б

о

в

ц

і

в

 

с

т

а

н

о

м

 

н

а

 

01.

01.

2012

Ф

а

к

т

и

ч

н

о

 

п

р

а

ц

ю

ю

ч

и

х

 

д

е

р

ж

а

в

н

и

х

 

с

л

у

ж

б

о

в

ц

і

в

 

с

т

а

н

о

м

 

н

а

 

01.

01.

2012

Не

підлягають

щорічній

оцінці

У

с

ь

о

г

о

 

п

і

д

л

я

г

а

ю

т

ь

 

щ

о

р

і

ч

н

і

й

 

о

ц

і

н

ц

і

Підсумкові

оцінки

Врахування результатів

проведення щорічної оцінки

Д

е

р

ж

а

в

н

и

х

 

с

л

у

ж

б

о

в

ц

і

в

О

б

с

л

у

г

о

в

у

ю

ч

о

г

о

 

п

е

р

с

о

н

а

л

у

У

с

ь

о

г

о

 

д

е

р

ж

а

в

н

и

х

 

с

л

у

ж

б

о

в

ц

і

в

з них:

Н

и

з

ь

к

і

З

а

д

о

в

і

л

ь

н

і

Д

о

б

р

і

В

и

с

о

к

і

Р

е

к

о

м

е

н

д

а

ц

і

я

 

з

а

й

н

я

т

и

 

б

і

л

ь

ш

 

в

и

с

о

к

у

 

п

о

с

а

д

у

Д

о

с

т

р

о

к

о

в

е

 

п

р

и

с

в

о

є

н

н

я

 

ч

е

р

г

о

в

о

г

о

 

р

а

н

г

у

З

а

р

а

х

у

в

а

н

н

я

 

д

о

 

к

а

д

р

о

в

о

г

о

 

р

е

з

е

р

в

у

П

р

о

д

о

в

ж

е

н

н

я

 

т

е

р

м

і

н

у

 

п

е

р

е

б

у

в

а

н

н

я

 

н

а

 

д

е

р

ж

а

в

н

і

й

 

с

л

у

ж

б

і

В

и

п

л

а

т

а

 

г

р

о

ш

о

в

о

ї

 

в

и

н

а

г

о

р

о

д

и

 

в

і

д

п

о

в

і

д

н

о

 

д

о

 

п

о

с

т

а

н

о

в

и

 

К

М

У

 

від

24.

02.

03

212

З

б

і

л

ь

ш

е

н

н

я

 

р

о

з

м

і

р

у

 

н

а

д

б

а

в

к

и

З

м

е

н

ш

е

н

н

я

 

р

о

з

м

і

р

у

 

н

а

д

б

а

в

к

и

В

р

а

х

у

в

а

н

н

я

 

п

р

и

 

п

р

е

м

і

ю

в

а

н

н

я

 

з

б

і

л

ь

ш

е

н

н

я

 

р

о

з

м

і

р

у

 

п

р

е

м

і

ї

В

р

а

х

у

в

а

н

н

я

 

п

р

и

 

п

р

е

м

і

ю

в

а

н

н

я

 

з

м

е

н

ш

е

н

н

я

 

р

о

з

м

і

р

у

 

п

р

е

м

і

ї

Н

а

п

р

а

в

л

е

н

н

я

 

н

а

 

н

а

в

ч

а

н

н

я

Н

а

п

р

а

в

л

е

н

н

я

 

н

а

 

п

і

д

в

и

щ

е

н

н

я

 

к

в

а

л

і

ф

і

к

а

ц

і

ї

І

н

ш

і

 

з

а

х

о

д

и

***

В

а

г

і

т

н

и

х

 

ж

і

н

о

к

П

р

а

ц

і

в

н

и

к

і

в

 

п

а

т

р

о

н

а

т

н

о

ї

 

с

л

у

ж

б

и

П

р

и

з

н

а

ч

е

н

и

х

 

у

 

з

в

і

т

н

о

м

у

 

п

е

р

і

о

д

і

1

2

3

4

5

(5=

7+

11)*

6

7

8

9

10

(11=

12+

13+

14

+15

)**

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Примітка: *, ** – у разі невідповідності зазначити причину
                              *** – у разі вжиття інших заходів, зазначити які саме
 
Керівник апарату
районної держадміністрації                                                                                                 Р.Й.САВРУК

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
9 грудня 2011 року                                                                                          №49
 
 
На виконання рішення Колегії від 29 листопада 2011 року №37 „Про хід виконання Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Пустомитівському районі на 2011-2012 роки за 9-ть місяців 2011 року” та з метою виконання Основних заходів з реалізації Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Пустомитівському районі на 2011-2012 роки:  
 
Л.Максиму, В.Гулаю, Л.Двойченкову, С.Чумаку,
Р.Миськіву, М.Лісній, В.Ващуку  
1. Активізувати роботу щодо виконання Основних заходів з реалізації Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Пустомитівському районі на 2011-2012 роки та інформувати відділ економіки райдержадміністрації про проведену роботу (доручення голови райдержадміністрації №28 від 08.07.11.).
Термін: щоквартально до 5 числа наступного місяця протягом 2012 року
 
А.Мерцалу, М.Степованому
2. Забезпечити проведення постійного моніторингу стану виплати середньомісячної заробітної плати та фінансового результату (збитковості) підприємств малого бізнесу.
Термін: постійно
 
3. За результатами моніторингу заслуховувати на районній комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових бюджетних коштів та з контролю за своєчасністю виплати заробітної плати підприємствами, організаціями та установами району підприємства малого бізнесу, які виплачують середньомісячну заробітку плату нижчу середньої по району, а також підприємства, які працюють з від’ємним фінансовим результатом (збитково).
Термін: постійно
 
4. Проводити щоквартальний моніторинг виконання Основних заходів з реалізації Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Пустомитівському районі на 2009-2010 роки;
Термін: щоквартально до 15 числа наступного місяця протягом 2012 року
 
5. Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                                І.М.ЧОПКО
alt
УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
6 грудня 2011 року                                                                                          №48
 
 
На виконання рішення Колегії районної державної адміністрації №36 від 29 листопада 2011 року «Про роботу територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»:
 
В.Я Томчишину
1. Проаналізувати обслуговування одиноких непрацездатних громадян, інвалідів по усіх місцевих Радах району. Передбачити обслуговування у тих органах місцевого самоврядування, де воно відсутнє.
Термін:До 1.01.2012р.
 
2. Продовжувати залучення спонсорів та меценатів для покращення матеріального стану одиноких непрацездатних громадян похилого віку.
Термін: постійно.
 
3. Виконати заходи акції «Милосердя» в ході підготовки до Дня інваліда, Святого Миколая та Різдва Христового.
Термін: протягом року.
 
4. Надавати платні послуги з ремонту взуття, згідно Положення про територіальний центр.
Термін: по мірі поступлення заяв.
 
5. Активізувати роботу щодо розвитку та підтримки волонтерського руху.
Термін: постійно.
 
6. Систематично висвітлювати роботу територіального центру у районному часописі «Голос народу» та у передачах комунального підприємства «Пустомитівське радіомовлення».
Термін: постійно.
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО