logo

Доручення голови РДА

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
11 серпня 2011 року                                                                                        №37
 
 
На виконання доручення голови Львівської обласної державної адміністрації від 8 серпня 2011року №72/0/6-11 та з метою виконання у Пустомитівському районі ст.16 Закону України «Про амністію у 2011 році»:
 
Міському, селищному, сільським головам
І.Підлужному, Л.Двойченкову, І.Лабаю, І.Гаєцькому, М.Лісній
М.Степованому, В.Моті, С.Чумаку, Т.Стахів
1. Забезпечити своєчасний облік осіб, звільнених відповідно до Закону України “Про амністію у 2011 році”, здійснення стосовно них заходів соціального патронажу відповідно до Закону України “Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк”. З метою недопущення скоєння повторних злочинів забезпечити контроль за поведінкою цих осіб.
2. Особливу увагу звернути на неповнолітніх осіб, звільнених згідно із цим Законом: забезпечити передачу неповнолітніх осіб під нагляд батьків, застосування у разі необхідності до неповнолітніх, яких позбавлено батьківського піклування, форм влаштування в установленому законодавством порядку або встановлення над ними опіки чи піклування.
3. Забезпечити скерування звільнених відповідно до цього Закону інвалідів та непрацездатних осіб похилого віку, які не мають родичів, що могли б узяти їх на своє утримання, до спеціальних будинків-інтернатів.
4. Інформацію про проведену роботу подати до районної державної адміністрації (сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації).
Термін: до 20 вересня 2011 року
 
Ю.Четирбуку
5. Проаналізувати хід виконання в районі ст.16 Закону України “Про амністію у 2011 році” та проінформувати відділ взаємодії з правоохоронними органами апарату обласної державної адміністрації.
Термін: до 1 жовтня 2011 року
 
6. Контроль за виконанням доручення покласти на заступника голови районної державної адміністрації Л.Сабару.
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                               І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
11 серпня 2011 року                                                                                        №36
 
 
На виконання протокольного рішення засідання Громадської гуманітарної ради під головуванням Президента України В.Януковича від 30 вересня 2010 року, доручення Прем’єр-міністра України від 16 жовтня 2010 року №61958/1/1-10, листа управління з питань фізичної культури та спорту Львівської обласної державної адміністрації від 11 липня 2011 року №1789:
 
Головам міської, селищної та сільських рад,
відділу освіти, директорам ДЮСШ «Юність»,
«Надія», «Тризуб», СДЮШОР «Веслярик»
1. Надати у відділ у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації інформацію про наявність актів на володіння земельними ділянками, на яких розташовані спортивні споруди (стадіони, футбольні поля, майданчики для ігрових видів спорту, майданчики для ігрових видів спорту з штучним покриттям, веслувальні бази, спортивні зали, тощо) та копії підтверджуючих документів.
У разі відсутності актів на володіння земельними ділянками надати інформацію у письмовому вигляді.
Термін: до 31 серпня 2011 року
 
Л.Двойченкову
2. Опрацювати дану інформацію та подати в управління з питань фізичної культури та спорту Львівської обласної державної адміністрації.
Термін: до 5 вересня 2011 року
 
Голова районної державної
             адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
10 серпня 2011 року                                                                                         №35
 
 
З метою виконання рішення Колегії районної державної адміністрації від 29 липня 2011 року №23 «Про підсумки роботи територіально-господарського комплексу району у І півріччі 2011 року та виконання Програми соціально-економічного розвитку»:
 
В.Гулаю
1. Проаналізувати причини зменшення поголів’я корів в індивідуальному секторі населення.
2. Вжити заходів щодо недопущення зменшення виробництва  яєць відносно 2010 року.
Термін: до 1 грудня 2011 року
 
Міському, селищному, сільським головам
3. Розробити та затвердити Стратегію розвитку територій відповідними радами і надати інформацію у відділ економіки райдержадміністрації.
Термін: до 1 листопада 2011 року
 
А.Мерцалу
4. Розробити Стратегію розвитку Пустомитівського району на 2012-2015 роки.
Термін: до 1 грудня 2011 року
 
В.Гулаю, М.Лісній, В.Салагаю,
І.Лабаю, В.Моті, Т.Стахів,
Л.Двойченкову, Л.Рибак
5. Забезпечити виконання в повному обсязі завдань Програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2011 рік.
Термін: до кінця 2011 року
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                               І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
10 серпня 2011 року                                                                                         №34
 
 
На виконання рішення Колегії районної державної адміністрації від 29 липня 2011 року №20:
 
Миськів Р. Ф.
1. Забезпечити у поточному році виконання доведених Міністерством фінансів України планових показників з мобілізації податків, зборів і платежів до Державного бюджету України, а також затверджених місцевими радами планів надходжень до місцевих бюджетів району.
ТЕРМІН: постійно
 
Органам місцевого самоврядування
2. Забезпечити виконання затверджених планів мобілізації податків та платежів до відповідних бюджетів згідно з помісячними розписами. Провести зменшення планових показників загального фонду місцевих бюджетів за умови їх невиконання більше ніж на 15 відсотків, відповідно до вимог статті 78 Бюджетного кодексу України.
ТЕРМІН: щоквартально до 10 числа
наступного місяця
2.1. Вжити вичерпних заходів щодо виконання планових показників із мобілізації власних доходів та призупинення спаду надходжень плати за землю у порівняні до відповідного періоду минулого року. Забезпечити ефективне використання земельних ресурсів району. Переглянути договори оренди та привести їх у відповідність до вимог чинного законодавства.
ТЕРМІН: до 20 вересня
 
2.2. Забезпечити повернення районному бюджету позики, наданої місцевим бюджетам до введення в дію Бюджетного кодексу України.
ТЕРМІН: до 20 грудня
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                                 І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА

 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
19 липня 2011 року                                                                                         №33
 
 
На виконання листа Головного фінансового управління Львівської обласної державної адміністрації від 05.07.2011 року №02-39, відповідно до розділу ХІІІ Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі», з метою виконання планових показників із мобілізації власних доходів та призупинення спаду надходжень від плати за землю у порівнянні до відповідного періоду минулого року, ефективного використання земельних ресурсів району:
 
                                                                                                Міському, селищному, сільським головам
1. Надати в юридичний відділ апарату районної державної адміністрації перелік укладених органами місцевого самоврядування договорів оренди земельних ділянок в межах населених пунктів та договорів оренди комунального майна (в розрізі орендарів та ставок орендної плати у грошовому та відсотковому виразі).
                                                                                               Термін: до 28.07.2011 року
 
2.Переглянути договори оренди земельних ділянок, укладені органами місцевого самоврядування з юридичними та фізичними особами в межах населених пунктів в сторону збільшення розміру орендної плати відповідно до вимог чинного законодавства.
                                                                                                Термін: до 15.08.2011 року 
 
П. Корилкевичу, А. Івасіву,
міському,селищному, сільським головам
3. Провести звірку договорів оренди земельних ділянок, укладених районною державною адміністрацією з юридичними та фізичними особами за межами населених пунктів, орендна плата за якими надходить до місцевих бюджетів. 
                                                                                                                 Термін:до 28.07.2011 року
                                                                                   
 П. Корилкевичу, Р. Миськіву,
міському, селищному,сільським головам
4. Провести аналіз надходжень від плати за землю до бюджетів місцевих рад та вжити заходів щодо погашення  заборгованості по даному виду платежів.
                                                                                                Термін: до 15.08.2011 року
 
5. Контроль за виконанням доручення залишаю за собою.
 
Перший заступник голови районної 
         державної адміністрації                                                                                          В. М. ШАПОВАЛ
alt
УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
19 липня 2011 року                                                                                           №32 
 
 
На виконання доручення голови Львівської обласної державної адміністрації від 15липня 2011року №58/0/6-11, з метою запобігання виникненню надзвичай них ситуацій, пов’язаних з пожежною безпекою, і оперативного реагування на них відповідно до компетенції:
 
М.Степованому, М.Лісній, В.Салагаю, Л.Двойченкову, 
І.Лабаю, В.Тимчуку
керівникам органів місцевого самоврядування
 
1. Вжити вичерпних заходів щодо:
1.1. Дотримання вимог пожежної безпеки, санітарних норм і правил на об’єктах масового перебування громадян, зокрема в закладах соціального обслуговування населення, на підприємствах громадського харчування, у закладах культури, освіти, оздоровлення та відпочинку.
ТЕРМІН: ДО 24 ЛИПНЯ 2011 РОКУ
1.2. Відповідності встановленим вимогам обладнання, що  використовується на зазначених вище об’єктах, системи протипожежної автоматики, евакуаційних виходів, дотримання правил і норм використання електричних мереж.
ТЕРМІН: ДО 24 ЛИПНЯ 2011 РОКУ
1.3. Безперешкодного допуску представників контролюючих та наглядових органів у період вжиття заходів та здійснення контролю за виконанням їх рішень.
ТЕРМІН: ПОСТІЙНО
 
2. Інформувати відділ з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації про результати виконання цього доручення.
ТЕРМІН: до 24 липня 2011 року
 
3.Контроль за виконанням доручення залишаю за собою.
 
Перший заступник голови районної
         державної адміністрації                                                                                             В.М.ШАПОВАЛ
alt
УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
12 липня 2011 року                                                                                           №30
 
 
На виконання рішення колегії районної державної адміністрації від 30.06.2011 року №18 «Про підготовку сільськогосподарських підприємств району до проведення жнив».
 
Начальникові управління агропромислового розвитку (В.Гулаю): 
1 Сприяти організації проведення жнив сільськогосподарськими товаровиробниками усіх форм власності.
Термін: до 1 грудня 2011року
 
2 Спільно із насіннєвою інспекцією організувати засипку кондиційного насіння озимих зернових культур у с/г підприємствах відповідно до потреби.
Термін: до 1 вересня 2011року
 
3 Сприяти сільськогосподарським товаровиробникам на період жнив по забезпеченню паливо-мастильними матеріалами та запасними частинами.
Термін: до 1 грудня 2011року
 
Інспекції “Держтехнагляд” по Пустомитівському району (Р.Ящишину):
4.Провести огляд зернозбиральних комбайнів з наданням допусків до роботи в полі при якісному ремонті та технологічній наладці.
Термін: до 15 липня 2011року
 
5. Контроль за виконанням рішення  залишаю  за собою.
 
Перший заступник голови районної
       державної адміністрації                                                                                         В.М.ШАПОВАЛ
alt
УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
12 липня 2011 року                                                                                          №29
 
 
На виконання рішення Колегії Пустомитівської районної державної адміністрації від 30 червня 2011 року №16 «Про стан підготовки закладів освіти до роботи в новому 2011-2012 навчальному році»:
 
Лісній М.М.
1.Завершити капітальний ремонт басейну Пустомитівської ЗОШ №1 І-Ш ступенів.
 
2.Влаштування санвузлів у Верхньобілківській ЗОШ І-Ш ступенів.
3.Завершити реконструкцію навчального корпусу Зимноводівської ЗОШ №2 І-Ш ступенів.
До 01.08.2011 року
 
4.Провести промивку системи опалення Миклашівської ЗОШ І-Ш ступенів.
 
5.Підготувати загальноосвітні навчальні заклади району до нового 2011-2012 навчального року.
6.Провести поточний ремонт частини  даху Солонківської ЗОШ І-Ш ступенів.
7.Замінити побутовий котел в приміщенні початкових класів Сокільницької ЗОШ І-Ш ступенів.
До 25.08.2011 року 
 
8.Вжити заходів щодо дотримання санітарно-гігієнічних вимог будівель, приміщень, обладнання для чіткого функціонування шкіл у новому навчальному році.
9.Дотримуватись вимог щодо наповнюваності класів та забезпечення корисної площі на одного учня.
10.Провести поточний ремонт котелень Оброшинської ЗОШ, Милятичівської ЗОШ, Давидівської ЗОШ, Щирецької ЗОШ №1 І-Ш ступенів.
До 01.09.2011 року
 
Перший заступник голови районної 
       державної  адміністрації                                                               В.М.ШАПОВАЛ
alt
УКРАЇНА
 
Д О Р У Ч Е Н Н Я
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
8 липня 2011 року                                                                                             №28 
 
 
З метою оцінки ефективності виконання Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Пустомитівському районі на 2011-2012 роки, затвердженої рішенням сесії районної ради від 14 квітня 2011 року №73:  
 
Л.Максиму, В.Гулаю, С. Чумаку, Р.Миськіву, М.Лісні, В.Ващуку,
Л.Двойченкову, міському, селищному та сільським головам. 
1. Подавати відділу економіки райдержадміністрації інформацію про хід виконання, Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Пустомитівському районі на 2011-2012 роки відповідно до її розділів за встановленою формою звітності (додаток1).
Інформацію подавати супровідним листом з пояснювальною запискою з аналізом стану і проблем малого підприємництва в регіоні, реалізації програм.
                                                                            ТЕРМІН: ЩОКВАРТАЛЬНО ДО 10 ЧИСЛА НАСТУПНОГО МІСЯЦЯ.  
 
Р.Миськіву, І.Либику, А.Гаріну, І.Підлужному,
В.Тимчуку, Б.Гуменному.   
2. Подавати управлінню економіки дані щодо кількості проведених перевірок фінансово-господарської та іншої діяльності суб’єктів малого підприємництва за встановленою формою звітності (додаток 2).
                                                                             ТЕРМІН: ЩОКВАРТАЛЬНО ДО 10 ЧИСЛА НАСТУПНОГО  МІСЯЦЯ.
 
М.Лісній
3. Подавати відділу економіки відомості щодо кількості навчальних закладів, де запроваджено навчання основам та практики підприємництва, а також, що здійснюють перепідготовку кадрів для сфери малого бізнесу за встановленою формою звітності (додаток 3).
                                                                             ТЕРМІН: ЩОКВАРТАЛЬНО ДО 10 ЧИСЛА НАСТУПНОГО МІСЯЦЯ.
 
В.Прокоповичу
4. ПОДАВАТИ ВІДДІЛУ ЕКОНОМІКИ ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ СТАНУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗА ВСТАНОВЛЕНОЮ ФОРМОЮ ЗВІТНОСТІ (ДОДАТОК 4,5)
                                                                              ТЕРМІН: ЗА І КВАРТАЛ – ОСТАТОЧНІ ПОКАЗНИКИ ПОПЕРЕДНЬОГО РОКУ, ЗА IV КВАРТАЛ –  ОПЕРАТИВНІ ПОКАЗНИКИ ПОТОЧНОГО  РОКУ.
 
А.Мерцалу
5. Узагальнювати подані матеріали та зведену інформацію про хід виконання  Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Пустомитівському районі на 2011-2012 роки за встановленою формою звітності (додаток 1,2,3,4,5).
Інформацію подавати супровідним листом з пояснювальною запискою з аналізом стану і проблем малого підприємництва в регіоні, реалізації програм.
                                                                             ТЕРМІН: ЩОКВАРТАЛЬНО ДО 15 ЧИСЛА НАСТУПНОГО МІСЯЦЯ.
6. Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.М.Шаповала.
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                 І.М.ЧОПКО
 
 
 
 
 
Додаток 3
Відомості
щодо кількості навчальних закладів, де запроваджено навчання основам та практики підприємництва, а також що здійснюють перепідготовку кадрів для сфери малого бізнесу

№ з/п

Показник

2009 рік

2010 рік

1.

Кількість навчальних закладів всього, одиниць:

      в тому числі:

  • загальної освіти
  • професійної освіти
  • вищої освіти

Заповнюється:

за І кв. – остаточні показники попереднього року,

за ІV кв. – прогнозні показники на кінець поточного року

2.

Кількість навчальних закладів (в т. ч. загальної, професійної та вищої освіти):

  • де запроваджено навчання основам та практики підприємництва
  • що здійснюють перепідготовку і підвищення кваліфікації кадрів підприємництва

Заповнюється:

за І кв. – остаточні показники попереднього року,

за ІV кв. – прогнозні показники на кінець поточного року

3.

Кількість підприємців, що пройшли підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації

 

 

 
 
 
Додаток 4
Основні показники 
стану розвитку малого підприємництва у Пустомитівському районі 

№ з/п

Показник

200__ рік

1.

Кількість суб’єктів малого підприємництва, одиниць:

в тому числі:

  • малих підприємств, одиниць

з них тих, що випускали продукцію і надавали послуги,

одиниць

  • фізичних осіб

п. 1-7 заповнюються за наслідками роботи за 1 і IV квартали:

за І кв. – остаточні показники попереднього року,

за IV кв. – прогнозні показники на кінець поточного року

2.

Кількість малих підприємств на 10 тис. чоловік наявного населення, одиниць

3.

Чисельність працюючих на малих підприємствах, осіб

4.

Частка малих підприємств у загальному випуску продукції (робіт, послуг), %

5.

  • Кількість зареєстрованих фермерських господарств, одиниць
  • Кількість фермерських угідь, га

6.

Кількість об’єктів інфраструктури підтримки малого підприємництва, одиниць:

1. Бізнес-центри

2. Бізнес-інкубатори

3. Технопарки

4. Лізингові центри

5. Небанківські фінансово-кредитні установи, всього:

     в т.ч. кредитні спілки

6. Фонди підтримки підприємництва, всього:

     в т.ч. регіональні

7. Інвестиційні фонди і компанії, всього

8. Інноваційні фонди і компанії, всього

9. Інформаційно-консультативні установи

 

 
 
 
Інформація
про результативність виконання програмних заходів

з/п

Показники

За звітний

період

Усього

з початку року

1.

Залучено інвестиційних коштів в сферу малого підприємництва:

  • вітчизняних, тис.грн.
  • іноземних, USD/євро

 

 

2.

Загальна сума кредитів, наданих в рамках регіональної програми, тис.грн.:

  • суб’єктам малого підприємництва (юридичним і фізичним особам)
  • фермерським господарствам

в т.ч.

  • кредитними спілками
  • комерційними банками за міжнародними лініями

 

 

3.

Запровадження компенсації відсотків за кредити за рахунок місцевих бюджетів (так,ні)

 

 

4.

Кількість регіональних або державних замовлень, розміщених серед суб’єктів малогопідприємництва

(види замовлень описуються в пояснювальній записці), одиниць

  •  відсоток до загальної кількості замовлень в регіоні, %
  •  загальна сума замовлень, тис.грн.

 

 

5.

Кількість суб’єктів МП, які взяли участь у тендерах на поставку продукції (робіт, послуг) за державні кошти (одиниць)

  •  відсоток до загальної кількості замовлень в регіоні, %
  •  загальна сума замовлень, тис. грн.

 

 

6.

Загальна площа приміщень, переданих підприємцям, м. кв.:

  • в оренду
  • у власність

 

 

7.

Встановлення пільг по орендним ставкам не житлових приміщень для суб’єктів малого підприємництва (так, ні)

 

 

8.

Кількість безробітних, що отримали фахову підготовку для заняття підприємницькою діяльністю, осіб

Кількість підприємців, що пройшли підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації, осіб

 

 

9.

Підтримано в рамках регіональної програми бізнес-проектів суб’єктів малого підприємництва, одиниць/тис.грн.

  • з них інноваційних проектів, одиниць/тис.грн

 

 

 
 
 
ОСНОВНІ ЗАХОДИ З РЕАЛІЗАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
У ПУСТОМИТІВСЬКОМУ РАЙОНІ НА 2011 – 2012 РР.

з/п

Пріоритетні завдання

Зміст заходу

Термін

виконання

Виконання

Джерело

фінансування

Вартість,

тисяч гривень

8.1. Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності

1.

Забезпечення подальшого здійснення державної регуляторної політики.

 

Відповідно до положень Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” розробникам проектів регуляторних актів забезпечити:

-планування проектів регуляторних актів;

-здійснення відстеження результативності регуляторних актів;

-оприлюднення проектів регуляторних актів.

2011 – 2012 рр.

 

Місцевий бюджет

У межах кошторисних призначень

2.

Допомога суб’єктам підприємницької діяльності при вирішенні проблемних питань підприємництва

Активізувати роботу  галузевої ради підприємців з питань промисловості  та Координаційно-дорадчої ради з питань підприємництва при райдержадміністрації в  частині розгляду проблемних питань підприємництва.

Забезпечити оперативний  зворотний зв’язок між органами виконавчої влади та суб’єктами підприємництва з метою вдосконалення бізнес-середовища в районі. Організувати проведення семінарів, нарад, „круглих столів”, ”бізнес-форумів”, навчань з підприємцями з метою роз’яснення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють підприємницьку діяльність.

2011 – 2012 рр.

 

Місцевий бюджет

У межах кошторисних призначень

3.

Забезпечення подальшого здійснення державної дозвільної політики.

Проведення щоквартального моніторингу діяльності єдиного  дозвільного та реєстраційного офісів.

2011 – 2012 рр.

 

Місцевий бюджет

У межах кошторисних призначень  витрат

4.

Розширення доступу суб’єктів малого підприємництва до інформації про законодавчі та регуляторні акти

Забезпечити вільний доступ підприємців до інформації органів державної влади та органів місцевого самоврядування стосовно питань впровадження регуляторної політики, розмістивши відповідну інформацію на веб-сайтах, а також у районному часописі  „Голос народу”.

 

Постійно

 

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначе

5.

Зменшення податкового тиску на суб’єкти підприємницької діяльності

Переглядати та  оптимізувати розміри місцевих податків і зборів, ставок єдиного податку для підприємців-фізичних осіб фіксованого податку, вартості патентів, які стимулюватимуть розвиток малого підприємництва.

Постійно

 

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначень

8.2. Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка

6.

Проведення моніторингу використання бюджетних коштів

Проводити щорічні звіти та оприлюднення даних про використання коштів, які виділені на виконання заходів Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Пустомитівському районі на 2011 – 2012 роки.

Щорічно в лютому

 

 

Місцевий бюджет

У межах кошторисних призначень

7.

Координація заходів із залученням іноземних інвестицій, реалізація інноваційних проектів та пілотних програм

Проведення моніторингу інвестиційної діяльності та впровадження пілотних проектів у галузі сільського господарства.

Підготовка та проведення круглих столів з питань залучення іноземних інвестицій.

Щоквартально

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначень

8.

Зменшення безробіття через створення нових робочих місць у сфері малого бізнесу

Сприяти самозайнятості безробітних шляхом надання одноразової виплати допомоги з безробіття для започаткування підприємницької діяльності. Залучення до підприємницької діяльності інвалідів, жінок, молоді, звільнених у запас військовослужбовців, безробітних, жителів сільської місцевості.

2011 – 2012 рр.

 

Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

У межах кошторисних призначень

9.

Надання фінансової допомоги у створення нових робочих місць

Надання дотацій працедавцям, віддаючи перевагу тим, які працюють у малому бізнесі, на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних.

2011 – 2012 рр.

 

Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

У межах кошторисних призначень

10.

Забезпечення доступу суб’єктів малого бізнесу до інформації про оголошення тендерів.

Сприяти більш широкому доступу суб’єктів малого підприємництва до участі в тендерах на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні та місцеві кошти.

Постійно

 

Місцевий бюджет

У межах кошторисних призначень

11.

Використання підприємницького потенціалу в підготовці заходів пов’язаних з проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи -2012 з футболу

Розповсюдити серед інвесторів інформацію про вільні земельні ділянки, які призначені для будівництва готельно-туристичних комплексів до Євро -2012.  Надання консультативно-інформаційної допомоги в оформленні документів дозвільного характеру необхідних для будівництва об’єктів придорожнього сервісу, що планується ввести в експлуатацію до 2012 року.

Постійно

 

Кошти підприємців

У межах

кошторисних призначень

8.3. Ресурсна та інформаційна підтримка

12.

Забезпечення ресурсної підтримки суб’єктів малого підприємництва

 

Сприяти вільному доступу суб’єктів підприємницької діяльності до  інформації про комерційні пропозиції, наявні вільні офісні, виробничі приміщення, оснащення і земельні ділянки, які пропонуються в оренду або придбання на території району, порядок і процедури отримання права власності або користування та налагодження системи їх передачі.

 

Постійно

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначень

13.

Організація та проведення «Дня підприємця»

Організація та проведення «Дня підприємця» з визначення кращих підприємців району в номінаціях:

  • «Краще мале підприємство року»;
  • «Краща жінка підприємець року»;
  • «Кращий молодий підприємець року».

Перша неділя вересня 2011 р.

Перша неділя вересня 2012 р.

 

Місцевий бюджет

У межах кошторисних призначень

14.

Підвищення рівня інформаційної обізнаності суб’єктів підприємництва щодо ведення бізнесу та пропагування його досягнень

Здійснювати поширення інформації з питань розвитку малого бізнесу,  виконання заходів програми в засобах масової інформації та мережі Інтернет.

 

2011 – 2012 рр.

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначень

15.

Інформаційне забезпечення інвесторів

 

Оновити базу даних інвестиційних проектів малих підприємств, видати, розповсюдити та розмістити на Веб-сайті,  буклети „Інвестиційні пропозиції району – 2011/2012”.

Розширити ярмаркову та виставкову діяльність, залучення  суб’єктів підприємницької діяльності до участі в „Інвестиційних ярмарках” 2011/2012. Допомога в підготовці промоційних матеріалів, проведення тренінгів з цього напрямку роботи.

2011-2012 роки

 

Місцевий бюджет

У межах кошторисних призначень

8.4. Формування інфраструктури підтримки підприємництва

16.

Подальше сприяння розвитку ефективної регіональної інфраструктури підтримки малого бізнесу, аграрного ринку

 

Сприяти розвитку діючих громадських організацій,   асоціацій.

 

2011 – 2012 рр.

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначень

17.

Створення умов для реалізації продукції фермерських та особистих селянських господарств

Розширити мережу пунктів заготівлі сільськогосподарської продукції, сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, оптових ринків.

Проведення ярмарків з продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки.

2011 – 2012 рр.

 

Кошти підприємців

У межах

кошторисних призначень

8.4.1. Підпрограма: Реалізація інноваційних проектів

18.

Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності

Інформувати потенційних інвесторів та споживачів інноваційної продукції через  районний часопис „Голос народу” та  мережі Інтернет матеріалів про Інноваційні проекти малого підприємництва регіону.

Постійно.

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначень

8.5. Підвищення кваліфікації кадрів для сфери підприємництва

19.

Підвищення інформаційного рівня, з метою залучення до сфери бізнесу

Проводити семінари для суб’єктів малого підприємництва і бажаючих розпочати підприємницьку діяльність (тематика семінарів формуватиметься на основі виявлених проблем функціонування малого бізнесу в області).

Продовжити практику проведення «Днів кар’єр», «Днів відкритих дверей», «Днів самовизначення» для молоді з метою підвищення конкурентоспроможності молоді на ринку праці.

Залучати осіб з обмеженою працездатністю до групових та масових інформаційних заходів, що проводяться центрами зайнятості.

2011 – 2012 рр.

 

Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

У межах кошторисних призначень

20.

Підвищення кваліфікації кадрового потенціалу у сфері малого бізнесу

Провадити професійне навчання безробітних осіб, котрі мають намір започаткувати підприємницьку діяльність.

Організувати підвищення кваліфікації за напрямом підприємець-початківець, організатор малого бізнесу, менеджер малого бізнесу, професійне навчання за професіями, які сприяють самозайнятості, а також організовувати фахову підготовку безробітних з підвищення кваліфікації шляхом стажування у керівників малих підприємств та приватних підприємців, які використовують найману працю із згаданого напряму.

2011 – 2012 рр.

 

Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

У межах кошторисних призначень

21.

Перепідготовка управлінських кадрів для сфери підприємництва в рамках Програми «Українська ініціатива»

В рамках державної Програми перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва «Українська ініціатива» забезпечити участь підприємців району у конкурсному відборі на здобуття другої вищої освіти в Тернопільському національному економічному університеті за спеціальностями „Менеджмент організації” та „Економіка підприємств”.

Постійно

.

Обласний бюджет

У межах кошторисних призначень

8.5.1. Підпрограма: Розвиток молодіжного підприємництва

22.

Подальше сприяння розвитку молодіжного підприємництва

 

Провести семінари, тренінги, круглі столи з питань „Освіта для бізнесу” для молоді з метою підвищення конкурентоспроможності молоді на ринку праці. Залучати осіб з обмеженою працездатністю до групових та масових інформаційних заходів..

2011 – 2012 рр.

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначень

23.

Просвітницька робота серед учнів старших класів шкіл району, профорієнтаційна робота.

Впровадити факультативи, курси за вибором „Співпраця шкіл та приватних підприємців”.

2011 – 2012 рр.

 

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначень

8.6. Розвиток малого підприємництва в сільській місцевості

24.

Сприяти обміну досвідом роботи у сфері агробізнесу

Проведення виставок-ярмарків, свят «Сільський господар» та інших заходів.

2011 – 2012 рр.

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначень

25.

Підтримка громадських ініціатив у сільській місцевості

Створити та сприяти розвитку громадських ініціатив на селі.

2011 – 2012 рр.

 

Кошти підприємців

У межах

кошторисних призначень

26.

Підвищення освітнього рівня знань та захищеності суб’єктів інфраструктури аграрного ринку підприємницької діяльності на селі

Організація та проведення навчань-семінарів, конференцій, круглих столів, нарад з питань формування інфраструктури аграрного ринку та розвитку підприємництва на селі.

2011 – 2012 рр.

 

Місцевий бюджет

У межах

кошторисних призначень

27

Створення сприятливих умов для розвитку особистих селянських господарств

Розвиток селекційно- племінної справи у тваринництві. Створення механізованих загонів по наданню послуг населенню зі збирання зернових культур.

2011 – 2012 рр.

 

 

Кошти підприємців

У межах кошторисних призначень

 

alt

УКРАЇНА

 
Д О Р У Ч Е Н Н Я  
ГОЛОВИ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  
 
7 липня 2011 року                                                                                               №27
 
Відповідно до п.9 ч.1 ст.39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», враховуючи рішення Пустомитівського районного суду Львівської області від 16.10.2010 року по справі №2-1594/10, розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 28.03.2011 року №254/05-11 «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТзОВ «Н.П.Б.», звернення депутатів Раковецької сільської ради від 09.03.2011 року №13, з метою приведення землевпорядної документації при розпаюванні земель на території Раковецької сільської ради у відповідність до вимог земельного законодавства:
                                                                             
1. Створити виїзну комісію у складі:
 Шаповал В. М. – перший заступник голови райдержадміністрації, голова комісії
 Члени комісії:
 Івасів А.Р. – в.о.начальника управління Держкомзему у Пустомитівському районі (за згодою);
 Комарницький Р. О. – начальник Пустомитівського районного відділу Центру державного земельного кадастру Львівської регіональної філії (за згодою);
 Корилкевич П.В. – начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації;
 Солига В. В. – Раковецький сільський голова (за згодою);
 Назаркевич Ю. І. –директор ТзОВ «Н.П.Б.» (за згодою).
 
2. Комісії спільно з депутатами Раковецької сільської ради та громадянами-власниками державних актів на земельні ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва опрацювати шляхи приведення землевпорядної документації у відповідність до вимог земельного законодавства.
Термін: до 20.07.2011 року
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                               І.М.ЧОПКО