logo

Рішення колегії РДА

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
23 травня 2012 року                                                                                                   №12
 
 
Про підведення підсумків роботи господарського комплексу району в осінньо-зимовий період 2011/12 року та завдання щодо їх підготовки до опалювального сезону 2012/13 року
 
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства Л.Рибак, керівників бюджетних установ, енергопостачальних та житлово-комунальних підприємств про підсумки роботи в осінньо-зимовому періоді 2011/12 року та завдання по підготовці до опалювального сезону 2012/13 року, Колегія
вирішила:
1. Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації, керівників бюджетних установ, енергопостачальних та житлово-комунальних підприємств щодо підсумків опалювального сезону 2011/12 року прийняти до відома.
2. Визнати роботу керівників бюджетних установ, енергопостачальних та житлово-комунальних підприємств району в опалювальному сезоні 2011/12 року задовільною.
3. Затвердити першочергові заходи щодо забезпечення своєчасної підготовки житлово-комунального господарства району до опалювального сезону 2012/13 року згідно з додатком 1.
4. Керівникам підприємств, установ та організацій району забезпечити виконання:
4.1. Першочергових заходів щодо своєчасної підготовки житлово-комунального господарства району до опалювального сезону 2012/13 року;
4.2. Своєчасне інформування відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації про стан виконання затверджених заходів у повному обсязі в встановлені терміни;
4.3. До 23 вересня поточного року під персональну відповідальність забезпечити подання звітності за формами ЖКГ-(зима) щомісячно до 23 та 8 числа звітного місяця (очікуване виконання планових завдань щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2012/13 року станом відповідно на 1 та 15 числа) відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації, згідно з додатками 2, 3, 4, 5 (додаються).
4.4. Вжити конкретних заходів щодо дотримання суворого режиму економії енергоносіїв.
5. Створити районну робочу групу для вирішення проблемних питань в ході підготовки об’єктів життєзабезпечення населених пунктів району до роботи в осінньо-зимовий період 2012/13 року згідно з додатком 6.
6. Заслухати питання про хід виконання заходів по підготовці підприємств, установ та організацій району до зимового періоду 2012/13 року на засіданні Колегії у вересні поточного року.
7. Відділу житлово-комунального господарства (Л.Рибак):
7.1. Забезпечити координацію та контроль за виконанням підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2012/13 року;
7.2. Відповідно до пункту 4.3 цього рішення починаючи з 23 травня до 25 вересня двічі на місяць станом на 1 і 15 числа інформувати головне управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації про хід виконання планових обсягів робіт за встановленою формою ЖКГ-(зима).
7.3. Підготувати проект розпорядження голови райдержадміністрації на виконання рішення Колегії до 1 червня 2012 року.
8. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови райдержадміністрації Ю.Ткача.
 
Голова Колегії                                                                                                                                   І.М.ЧОПКО
 
 
 
 
                                                                                                  Додаток 1 
                                                                                                  до рішення Колегії райдержадміністрації
                                                                                                  від _____________ № ____
Першочергові заходи
щодо забезпечення своєчасної підготовки житлово-комунального господарства
Пустомитівського району до опалювального сезону 2012/13 року
 
1.Погашення заборгованості за надані послуги

зп

Пріоритетні

завдання

Заходи з вирішення

поставлених завдань

Терміни

виконання

Відповідальні

за виконання

1.

Погашення заборгованості за спожиті енергоносії

1. Сприяти укладенню договорів теплопостачальних та газозбутових підприємств з бюджетними установами та організаціями на споживання природного газу і теплової енергії в межах коштів, передбачених в кошторисах для їх оплати.

01.09.2012 р.

Начальник Пустомитівського УЕГГ, Директор ПППФ РОЖ «Лапаївка», керівники установ бюджетної сфери

2. Вжити заходів для погашення у повному обсязі всіма категоріями споживачів заборгованості з оплати використаних у поточному році природного газу, електричної і теплової енергії, води та наданих послуг з водовідведення, а також забезпечити щомісячну оплату поточного споживання енергоносіїв та житлово-комунальних послуг згідно із договорами.

01.10.2012 р.

Керівники підприємств, установ та організацій району

3. Проводити роз’яснювальну роботу серед населення та інших категорій споживачів щодо забезпечення стовідсоткової оплати спожитих енергоносіїв та житлово-комунальних послуг, використовуючи для цього засоби масової інформації, індивідуальні зустрічі, судочинні органи та інше.

постійно

Керівники підприємств, установ та організацій району

 
 
2.Тарифна політика

1.

Вдосконалення тарифної політики на житлово-комунальні послуги

1. Забезпечити дотримання вимог статті 31 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” в частині встановлення у населених пунктах економічно обґрунтованих тарифів на житлово-комунальні послуги та повного відшкодування витрат на виробництво, своєчасного їх коригування відповідно до зміни цін на паливно-енергетичні ресурси, встановлення мінімальної заробітної плати.

постійно

Міський, селищний та сільські голови, Керівники підприємств житлово-комунального господарства

2. Передбачити у тарифах з утримання будинків та прибудинкових територій складової для проведення під час підготовки житлового фонду гідравлічних промивок внутрібудинкових теплових мереж, а також обслуговування димових та вентиляційних каналів і їх оголовників.

01.09.2012р.

Міський, селищний та сільські голови. керівники підприємств житлово-комунального господарства та балансоутримуючих підприємств житлового фонду.

 
 
3. Технічна підготовка об’єктів житлово-комунального господарства до роботи в опалювальний період

 

Забезпечення своєчасної підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери до опалювального сезону

1. Створити комісії для забезпечення контролю та надання дієвої допомоги у виконанні заходів з підготовки об’єктів житлово-комунального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2012/13 року.

01.06.2012 р.

Міський, селищний та сільські голови

2. Забезпечити виконання спільного наказу Міністерства палива та енергетики України та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10 грудня 2008 року №620/378 “Про затвердження Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду”в повному обсязі та у встановлені терміни, звернувши особливу увагу на терміни завершення підготовчих робіт з отриманням акту готовності, в т.ч.:

– для об’єктів теплопостачання (котельні, теплові пункти, бойлерні, ЦТП, теплотраси, тощо) до 15 вересня поточного року;

– для об’єктів споживача (житлові будинки, гуртожитки, будинки соціальної сфери, тощо) до 25 вересня 2012 р.

 

01.102012 р.

Міський, селищний та сільські голови, керівники підприємств, установ та організацій району

3. При затвердженні місцевих бюджетів передбачити видатки на:

– виконання заходів з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства до роботи в зимових умовах;

– проведення енергоаудитів на підприємствах;

 – розробку оптимізованих схем водо,-тепло-постачання і водовідведення населених пунктів, де вони відсутні або вимагають коригування.

Впродовж травень-червня

2012 року

Міський, селищний та сільські голови, керівники підприємств, установ та організацій району

4. Забезпечити розроблення схем тепло-, водопостачання та водовідведення м.Пустомити, с.Лапаївка, с.Сокільники та встановлення лічильника відпуску теплової енергії ПППФ РОЖ «Лапаївка»

01.01.2013р.

Міський та сільські голови,

Директори КП „Пустомитиводоканал”, ПППФ РОЖ «Лапаївка»

5. Взяти під особистий контроль виконання заходів щодо приведення у відповідність до нормативних вимог вбудованих газових котелень.

01.10.2012р.

Міський, селищний та сільські голови, керівники підприємств установ та організацій

6. Розробити графіки проведення гідравлічних промивок внутрібудинкових теплових мереж згідно з нормативними вимогами та забезпечити їх виконання.

01.10.2012 р.

Керівники підприємств, установ та організацій усіх форм власності, керівники балансоутримуючих підприємств житлового фонду

7. Забезпечити відповідно до чинних законодавчих актів встановлення договірних стосунків між власниками майна, виробниками, надавачами та споживачами житлово-комунальних послуг.

01.09.2012р.

Керівники підприємств житлово-комунального господарства та керівники балансоутримуючих підприємств житлового фонду

8. Вжити заходів щодо створення на підприємствах теплоенергетики необхідних запасів твердого палива з якісними показниками, -зольністю до 28% (при опаленні від котельні) і до 22% (при пічному опаленні) та вологістю до 10%.

Привести у відповідний стан дизельні електростанції та інші резервні джерела живлення, наявні на підприємствах і організаціях, та забезпечити їх п’ятиденною нормою палива.

01.10.2012 р.

Керівники підприємств установ та організацій

9. Розробити та погодити з територіальними органами МНС оперативні плани спільних дій, спрямованих на локалізацію аварій систем тепло,- електро,- і газопостачання усіх форм власності.

 

01.10.2012р.

Міський, селищний та сільські голови, керівники теплопостачальних підприємств, установ та організацій усіх форм власності

10. Укласти зі сторонніми організаціями договори щодо залучення додаткової техніки для розчистки доріг під час значних снігопадів.

01.10.2012р.

Міський, селищний та сільські голови

11. Вжити вичерпних заходів щодо дотримання на підприємствах житлово-комунального господарства та інших форм власності, а також на об’єктах соціальної сфери правил техніки безпеки та пожежної безпеки згідно з чинним законодавством.

01.10.2012р.

Керівники підприємств установ та організацій усіх форм власності

12. При підготовці підприємств до роботи в зимовий період особливу увагу звернути на комплектацію котлів автоматикою газової безпеки, підготовку ємностей запасу води, розробку схем та проведення відповідних робіт щодо можливого переведення котелень на резервне енергоспоживання, повірку газових лічильників, прочистку димових та вентиляційних каналів, оформлення документацій для отримання дозволу на пуск газу та інше.

 

01.10.2012р.

Керівники підприємств установ та організацій усіх форм власності

13. Взяти під особистий контроль виконання плану

дій місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо контролю за дотриманням власниками житлових будинків різної поверховості “Правил користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями”, що стосується належного утримання   димових та вентиляційних каналів, затвердженого заступником голови облдержадміністрації 10 квітня 2012 року.

01.10.2012р.

Міський, селищний та сільські голови, керівники підприємств житлово-комунального господарства

14.  Забезпечити виконання власних заходів щодо ремонту та утримання доріг.

постійно

Міський, селищний та сільські голови, керівники дорожньо-експлуатаційних підприємств

15.  Створити десятиденний запас паливно-мастильних матеріалів для технічних засобів, що залучатимуться до снігоочищувальних робіт на дорогах загального користування державного та місцевого значення.

01.10.2012р.

Керівники дорожньо-експлуатаційних підприємств

 

 

16. Забезпечити небезпечні ділянки автодоріг проти ожеледиці посипочним матеріалом та реагентами.

01.10.2012р.

Керівники дорожньо-експлуатаційних підприємств

 
В. о. заступника керівника апарату
райдержадміністрації-начальник
відділу організаційної і кадрової роботи                                                                           Б.С.ДУЛІБА
 
 
 
                                                                                                                 Додаток 2
                                                                                                                 до рішення Колегії
                                                                                                                 райдержадміністрації
                                                                                                                 від _____________ №____
 

Звіт

про підготовку об’єктів теплопостачання до роботи в зимових умовах 2012/13 року

станом на _______________________ 2012 р.                        

 

 

 

 

 

 

 

Пустомитівський район

 

 

 

 

 

 

Загальна кількість котелень

 

одн.

 

 

 

 

Загальна їх потужність

 

МВТ/год

 

 

 

 

Загальна протяжність теплових мереж

 

км.

 

 

 

 

Загальна кількість ЦТП місцевих рад

 

одн.

 

 

 

 

№з/п

Види робіт

Код рядка

Одиниця виміру

Всього в експлуатації

Завдання з підготовки

Фактично підготов-лено

% підготов-ки

1

2

3

4

5

6

7

 

1.

Підготовка котелень – всього:

1

одн.

 

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

 

1.1.

Комунальні котельні місцевих рад

2

одн.

 

 

 

 

1.2.

Відомчі котельні – всього:

3

одн.

 

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

– Мінпаливенерго

4

одн.

 

 

 

 

 

– Мінпромполітики

5

одн.

 

 

 

 

 

– МОЗ

6

одн.

 

 

 

 

 

– МОН

7

одн.

 

 

 

 

 

– Міноборони

8

одн.

 

 

 

 

 

– Мінтранс

9

одн.

 

 

 

 

 

– Інші

10

одн.

 

 

 

 

2.

Підлягають капітальному ремонту або реконструкції – всього

11

одн.

Х

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

х

 

 

 

2.1.

Комунальні котельні місцевих рад

12

одн.

Х

 

 

 

2.2.

Відомчі котельні – всього:

13

одн.

Х

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

х

 

 

 

 

– Мінпаливенерго

14

одн.

Х

 

 

 

 

– Мінпромполітики

15

одн.

Х

 

 

 

 

– МОЗ

16

одн.

Х

 

 

 

 

– МОН

17

одн.

Х

 

 

 

 

– Міноборони

18

одн.

Х

 

 

 

 

– Мінтранс

19

одн.

Х

 

 

 

 

– Інші

20

одн.

Х

 

 

 

3.

Заміна котлів – всього:

21

одн.

 

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

 

3.1.

На комунальних котельнях місцевих рад

22

одн.

 

 

 

 

3.2.

На відомчих котельнях – всього:

23

одн.

 

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

– Мінпаливенерго

24

одн.

 

 

 

 

 

– Мінпромполітики

25

одн.

 

 

 

 

 

– МОЗ

26

одн.

 

 

 

 

 

– МОН

27

одн.

 

 

 

 

 

– Міноборони

28

одн.

 

 

 

 

 

– Мінтранс

29

одн.

 

 

 

 

 

– Інші

30

одн.

 

 

 

 

4.

Капітальний ремонт котлів кому-нальних котелень місцевих рад

31

одн.

Х

 

 

 

5.

Підготовка теплових мереж (у дво-трубному обчисленні),        випробування – всього :

32

км.

 

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

 

5.1.

Мережі комунальних котелень місцевих рад

33

км.

 

 

 

 

5.2.

Мережі відомчих котелень – всього:

34

км.

 

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

– Мінпаливенерго

35

км.

 

 

 

 

 

– Мінпромполітики

36

км.

 

 

 

 

 

– МОЗ

37

км.

 

 

 

 

 

– МОН

38

км.

 

 

 

 

 

– Міноборони

39

км.

 

 

 

 

 

– Мінтранс

40

км.

 

 

 

 

 

– Інші

41

км.

 

 

 

 

6.

Протяжність теплових мереж, що підлягає заміні (у двотрубному обчисленні) – всього:

42

км.

Х

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

х

 

 

 

6.1.

Мережі комунальних котелень місцевих рад – всього:

43

км.

Х

 

 

 

 

з них:

 

 

х

 

 

 

 

– на попередньо тепло ізольовані ППУ

44

км.

Х

 

 

 

6.2.

Мережі відомчих котелень – всього:

45

км.

Х

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

х

 

 

 

 

– Мінпаливенерго

46

км.

Х

 

 

 

 

– Мінпромполітики

47

км.

Х

 

 

 

 

– МОЗ

48

км.

Х

 

 

 

 

– МОН

49

км.

Х

 

 

 

 

– Міноборони

50

км.

Х

 

 

 

 

– Мінтранс

51

км.

Х

 

 

 

 

– Інші

52

км.

Х

 

 

 

7.

Підготовка центральних теплових пунктів місцевих рад

53

одн.

 

 

 

 

8.

Загальні обсяги коштів на виконан-ня підготовчих та ремонтних робіт теплопостачання місцевих рад (за рахунок всіх джерел фінансування)

54

тис. грн.

Х

 

 

 

9.

Створення запасу палива

Вугілля – всього:

55

 

тн.

 

Х

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

х

 

 

 

9.1.

На комунальних котельнях місцевих рад

56

тн.

Х

 

 

 

9.2.

На відомчих котельнях

57

тн.

Х

 

 

 

10.

Рідке паливо – всього:

58

тн.

Х

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

х

 

 

 

10.1.

На комунальних котельнях місцевих рад

59

тн.

Х

 

 

 

10.2.

На відомчих котельнях

60

тн.

Х

 

 

 

 

Керівник:

 

 

 

 

 

 

 

Вик.

 

 

 

 

 

 

 

тел.

 

 

 

 

 

 

 

моб.

 

 

 

 

 

 

 
В. о. заступника керівника апарату
райдержадміністрації-начальник
відділу організаційної і кадрової роботи                                                                           Б.С.ДУЛІБА
 
 
 
                                                                                             Додаток 3
                                                                                             до рішення Колегії райдержадміністрації
                                                                                             від  _____________ № ____

Звіт

про комплексну підготовку житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період

2012/13 року станом на __________________ 2012 року

 

 

 

 

 

 

 

Загальна кількість будинків усіх форм власності  окрім приватних будинків

одиниць

 

 

 

Загальна площа

 

млн.кв.м.

 

 

 

 

 

Код рядка

Одиниця виміру

Завдання з підготовки

Фактично підготовлено

%

підготовки

1

Комплексна підготовка будинків до зими з видачею паспортів готовності – всього (проставити загальну кількість будинків в завдання з підготовки) в т.ч.

1

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням    (ІО)

одн.

 

 

 

1.1.

Житловий фонд комунальної власності            (місцевих рад) – всього в т.ч.

2

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням  (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

1.2.

Житловий фонд ОСББ всього в т.ч.

3

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

1.2.1.

Житловий фонд  ЖБК всього в т.ч.

3.1.

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

1.3.

Житловий фонд громадської (колективної) власності (акціонери ВАТ,ЗАТ) – всьогов т.ч.

4

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

1.4.

 Відомчий житловий фонд – всього в т.ч.

5

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

 

з них:

 

 

 

 

 

1.4.1.

Мінпаливенерго – всього в т. ч.

6

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

1.4.2.

Мінпромполітики – всього в т.ч

7

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4.3.

МОЗ (Міністерство охорони здоров`я)

8

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

1.4.4.

МОН (Міністерство освіти і науки)

9

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням(ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

1.4.5.

Міноборони – всього вт.ч.

10

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

1.4.6.

Мінтранс

11

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням (ІО)

одн.

 

 

 

1.4.7.

Інші

12

одн.

 

 

 

 

– будинки з централізованим опаленням (ЦО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з пічним опаленням (ПО)

одн.

 

 

 

 

– будинки з індивідуальним опаленням  (ІО)

одн.

 

 

 

2

Житловий фонд комунальної власності, з нього, у якому проводиться:

(2=2.1.+2.2+2.3+2.4+2.5+2.6+2.7)

одн.

 

 

 

2.1

– ремонт  покрівлі

13

одн.

 

 

 

2.2.

ремонт ( заміна ) опалювальних систем

14

одн.

 

 

 

2.3.

– промивання опалювальних систем

15

одн.

 

 

 

2.4.

– ремонт систем гарячого водопостачання

16

одн.

 

 

 

2.5.

– ремонт систем холодного водопостачання

17

одн.

 

 

 

2.6.

– ремонт енергозабезпечення будинків (щитових)

18

одн.

 

 

 

2.7.

– ремонт опалювальних печей

19

одн.

 

 

 

3

Підготовка об’єктів соціально-культурного призначення –всього в т.ч.

20

одн.

 

 

 

3.1.

-школи

21

одн.

 

 

 

3.2.

-дитячі садочки

22

одн.

 

 

 

3.3.

-лікарні

23

одн.

 

 

 

4

Загальні обсяги коштів на виконання підготовчих та ремонт робіт житлового фонду місцевих рад (за рахунок всіх джерел фінансування)

24

тис.грн.

 

 

 

 

Керівник

 

 

 

 

 

 

Виконавець

 

 

 

 

 

 

Тел.

 

 

 

 

 

 

Моб.

 

 

 

 

 

 
В. о. заступника керівника апарату
райдержадміністрації-начальник
відділу організаційної і кадрової роботи                                                                           Б.С.ДУЛІБА
 
 
 
                                                                                          Додаток 4
                                                                                          до рішення Колегії райдержадміністрації
                                                                                          від  _____________ № ____
ЗВІТ
про підготовку об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства
до роботи в зимових умовах 2011/12 року
станом на _____________________ 2012р.

Загальна протяжність водопровідних мереж

Загальна протяжність каналізаційних мереж

Загальна к-сть водопровідних насосних станцій ВНС

Загальна к-сть каналізаційних насосних станцій КНС

Загальна к-сть водопровідних очисних споруд ВОС

Загальна к-сть каналізаційних очисних споруд КОС

Загальна к-сть водозаборів з поверхневих джерел

Загальна к-сть свердловин

км

 

км

 

одн

 

одн

 

одн

 

одн

 

одн

 

одн

 

 

 
 

Види робіт

Код

рядка

Од.

виміру

Завдання з підготовки

Фактично підготовлено

%

підготовки

1

2

3

4

5

6

7

1.

Підготовка водопровідно-каналізаційної мережі

Х

Х

Х

Х

Х

1.1

Ремонт або заміна водопровідних мереж

1

км

 

 

 

1.2

Ремонт або заміна каналізаційних мереж

11

км

 

 

 

2.

Підготовка споруд та обладнання

 

 

 

 

 

2.1

Водопровідних насосних станцій ВНС

21

одн

 

 

 

2.2

Каналізаційних насосних станцій КНС

31

одн

 

 

 

2.3

Водопровідних очисних споруд ВОС

41

одн

 

 

 

2.4

Каналізаційних очисних споруд КОС

51

одн

 

 

 

2.5

Водозаборів з поверхневих джерел

61

одн

 

 

 

2.6

Свердловин

71

одн

 

 

 

3.

Загальний обсяг коштів з усіх джерел фінансування

81

тис грн.

 

 

 

 
В. о. заступника керівника апарату
райдержадміністрації-начальник
відділу організаційної і кадрової роботи                                                                           Б.С.ДУЛІБА
 
 
 
                                                                                                                 Додаток 5
                                                                                                                 до рішення Колегії
                                                                                                                 райдержадміністрації
                                                                                                                 від  _____________ № ____

                                                                           ЗВІТ

 

про підготовку об’єктів дорожньо-мостового господарства до роботи в зимових умовах 2012/13 року

станом на ____________________2012 р.

з/п

Види робіт

Код

рядка

Одиниця

виміру

Завдання

з

підготовки

Фактично

підготовлено

%

підготовки

Обсяг фінансування

тис.грн.

 

 

 

 

 

 

 

План

Факт

%

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

Підготовка об’єктів дорожньо-мостового господарства

 

 

 

 

 

 

1.

Ремонт міських вулиць та доріг:

Х

Х

Х

Х

Х

Х

Х

Х

2.

Капітальний ремонт

1

тис. м2

 

 

 

 

 

 

3.

Середній ремонт

2

тис. м2

 

 

 

 

 

 

4.

Дрібний ремонт

3

тис. м2

 

 

 

 

 

 

5.

Підготовка спеціалізованої прибиральної техніки

4

одиниць

 

 

 

 

 

 

6.

Заготівля посипочного матеріалу та реагентів

5

тис.тн.

 

 

 

 

 

 

Виконавець

 

 

 

 

 

 

Тел.

 

 

 

 

 

 

Моб.

 

 

 

 

 

 

 
В. о. заступника керівника апарату
райдержадміністрації-начальник
відділу організаційної і кадрової роботи                                                                                       Б.С.ДУЛІБА
 
 
 
                                                                                            Додаток 6
                                                                                            до рішення Колегії райдержадміністрації
                                                                                            від  _____________ № ____
                                                                                 
СКЛАД
районної робочої комісії для надання дієвої допомоги підприємствам, установам та організаціям у вирішенні проблемних питань в ході підготовки об’єктів життєзабезпечення населених пунктів до роботи в осінньо-зимовий період 2012/13 року та забезпечення контролю за виконанням запланованих заходів і їх ефективності
 
В.Шаповал                                  – перший заступник голови райдержадміністрації, голова районної робочої комісії;
Ю.Ткач                                         – заступник голови райдержадміністрації, заступник голови районної робочої комісії;
Л.Рибак                                        – начальник відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації, секретар районної робочої комісії;
 
Члени комісії:
В.Гладун                                      – начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації;
А.Гарін                                         – начальник Пустомитівського РВ ГУМНС України у Львівській області (за згодою);
О.Кравчик                             – начальник Пустомитівського управління по експлуатації газового господарства /за згодою/;
І.Казмірчук                                  – начальник Пустомитівського району електричних мереж /за згодою/;
І.Винар                                         – начальник філії «Пустомитівський райавтодор» /за згодою/;
М.Лісна                                        – начальник відділу освіти райдержадміністрації;
І.Лабай                                         – головний лікар центральної районної лікарні /за згодою/;
В.Салагай                                    – начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації;
В.Легенький                               – головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації. 
 
В. о. заступника керівника апарату
райдержадміністрації-начальник
відділу організаційної і кадрової роботи                                                                           Б.С.ДУЛІБА

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
26  квітня 2012 року                                                                                                   №10
 

 
Про діяльність початкових
спеціалізованих мистецьких
навчальних закладів району
протягом 2011-2012 років
 
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу культури і туризму районної державної адміністрації В.М.Салагая про діяльність початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів району протягом 2011-2012 років, Колегія районної державної адміністрації
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію начальника відділу культури і туризму районної державної адміністрації В.М.Салагая взяти до відома.
2. Відділу культури і туризму (В.М.Салагай):
2.1. Завершити чергову атестацію педагогічних працівників шкіл до 1 травня 2012 року;
2.2. Виготовити проектно-кошторисну документацію на ремонт даху Пустомитівської школи мистецтв та влаштування внутрішніх туалетів Оброшинської ДМШ;
2.3. Подати пропозиції щодо виділення додаткових педагогічних ставок для повнішого виконання Типових навчальних планів;
2.4. на виконання рішення Колегії до 10 травня 2012 року підготувати доручення голови районної державної адміністрації.
 
Голова Колегії                                                                                                                                   І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
29 березня 2012 року                                                                                       №9
 
 
Про стан готовності агрогосподарств району
до проведення комплексу весняно-польових робіт
у 2012 році
 
Заслухавши інформацію начальника управління агропромислового розвитку В.Гулая про стан підготовки до проведення весняно-польових робіт в господарствах Пустомитівського району у 2012 році Колегія, – 
 
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформацію начальника управління агропромислового розвитку В.Гулая про стан підготовки до проведення весняно-польових робіт в господарствах Пустомитівського району у 2012 році прийняти до відома.
 
2. Управлінню агропромислового розвитку (В.Гулай):
2.1. Сприяти отриманню пільгових кредитів для закупівлі паливо-мастильних матеріалів, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, насіння.
2.2 На період проведення весняно-польових робіт надавати практичну допомогу господарствам всіх форм власності щодо дотримання технології посіву та вирощування сільськогосподарських культур.
2.3 Постійно співпрацювати з науковими установами та керівниками сільськогосподарських підприємств щодо впровадження у виробництво нових технологій по вирощуванню сільськогосподарських культур.
2.3. Сприяти завершенню комплексу весняно-польових робіт в сільськогосподарських підприємствах згідно встановлених агротехнічних термінів.
2.4. Розробити програму розвитку тваринництва на 2012 рік.
2.5. На виконання рішення Колегії до 10.04.2012р. підготувати доручення голови райдержадміністрації.
2.6. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника голови райдержадміністрації В.Шаповала.
 
 Заступник  голови Колегії                                            В.М.ШАПОВАЛ

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
29 березня 2012 року                                                                                       №8
 
 
Про стан фінансово-бюджетної
дисципліни та посилення контролю за
використанням державного майна і
фінансових ресурсів в Сороки-Львівській
сільській раді
 
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника  начальника Пустомитівської об’єднаної державної фінансової інспекції Глови Р.Б.“Про стан фінансово-бюджетної дисципліни та посилення контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів в Сороки-Львівській сільській раді”, Колегія Пустомитівської районної державної адміністрації
 
В И Р І Ш И Л А:
1.Інформацію заступника начальника Пустомитівської об’єднаної державної фінансової інспекції Глови Р.Б. «Про стан фінансово-бюджетної дисципліни та посилення контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів в Сороки-Львівській сільській раді» взяти до відома.
 
2.Сільському голові Сороки-Львівської сільської ради – Петруху З.В. та головному бухгалтеру Доценко З.І.:
2.1. Встановити належний контроль за використанням бюджетних коштів, що виділяються з бюджетів усіх рівнів, а також власних коштів підприємств.
2.2. Суворо дотримуватись кошторисних призначень відповідно до кодів економічної класифікації.
2.3. Постійно здійснювати попередній і послідуючий контроль за використанням бюджетних коштів.
2.4. При плануванні дохідної та видаткової частини бюджету дотримуватись Бюджетного Кодексу України.
2.5. Вжити конкретних заходів щодо усунення всіх недоліків і порушень за наслідками проведеної ревізії.
2.6. Розробити відповідні заходи щодо недопущення подібних випадків порушень і недоліків, які були виявлені ревізією.
 
3. Фінансовому управлінню Пустомитівської райдержадміністрації /Л.Максим/, управлінню державної казначейської служби у Пустомитівському районі /В.Говенко/:
3.1. Вжити заходи щодо покращення ведення бухгалтерського обліку і звітності в бюджетних установах та на підприємствах і організаціях, що отримують бюджетні кошти.
3.2. Встановити більш жорсткий попередній контроль за фінансуванням бюджетних установ та організацій, що отримують бюджетні кошти, а також за їх використанням.
3.3. Зобов’язати керівників установ дотримуватися режиму економії бюджетних коштів, використання бюджетних коштів проводити в межах кошторисних призначень.
3.4. Щоквартально проводити економічні навчання, семінар-наради з керівниками та бухгалтерами установ, підприємств і організацій щодо роз’яснення нормативних та законодавчих документів з метою недопущення фінансових порушень та покращення роботи.
 
4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників голови районної державної адміністрації відповідно до їх функціональних обов’язків.
 
Заступник голови Колегії                                                                                                    В.М.ШАПОВАЛ

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
29 березня 2012 року                                                                                       №7
 
 
Щодо стану тарифної політики
у сфері житлово-комунальних послуг
за 12 місяців 2011 року
 
Заслухавши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації Л.М.Рибак щодо стану тарифної політики у сфері житлово-комунальних послуг за 12 місяців 2011 року Колегія
 
В и р і ш и л а:
1. Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації прийняти до відома.
 
2. Органам місцевого самоврядування:
2.1. Обговорити питання формування тарифів у сфері житлово-комнальних послуг на чергових засіданнях виконавчих комітетів місцевих рад.
2.2. Привести тарифи на житлово-комунальні послуги у відповідність до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.11 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги».
2.3. Про приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до рівня економічно обґрунтованих витрат інформувати відділ житлово-комунального господарства райдержадміністрації до 10 квітня 2012 року.
 
3. Контроль за виконанням рішення колегії покласти на заступника голови райдержадміністрації Ю.В.Ткача.
 
Заступник голови Колегії                                                                                                    В.М.ШАПОВАЛ

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
23 лютого 2012 року                                                                                        №6
 
 
Про облік та стан роботи
із сім’ями та дітьми,
які опинились у складних
життєвих обставинах
 
Заслухавши та обговоривши інформації начальника служби у справах дітей районної державної адміністрації В.Моти, директора Пустомитівського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Т.Стахів про облік та стан роботи із сім’ями та дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах, Колегія районної державної адміністрації
 
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформації начальника служби у справах дітей районної державної адміністрації В.Моти, директора районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Т.Стахів про облік та стан роботи із сім’ями та дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах прийняти до відома.
 
2. Відділу освіти (М.Лісна), службі у справах дітей (В.Мота):
2.1. Посилити контроль за відвідуванням навчальних закладів дітьми, які проживають у неблагополучних сім’ях.
 
3. Районному відділу ГУ МВС України у Львівській області (І.Підлужний), службі у справах дітей (В.Мота):
3.1. Забезпечити своєчасне виявлення дітей з неблагополучних сімей, які перебувають в особливо складних умовах життя та їх тимчасове влаштування у притулок для дітей.
3.1. Активізувати роботу щодо притягнення до адміністративної відповідальності батьків за невиконання ними батьківських обов’язків.
 
4. Службі у справах дітей (В.Мота)׃
4.1. У разі потреби влаштовувати дітей, що опинились у складних життєвих обставинах, у відповідні заклади.
 
5. Районному центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Т.Стахів):
5.1. Здійснювати соціальний супровід дітей, які опинились у складних життєвих обставинах і перебувають на обліку в службі у справах дітей.
5.2. Подавати в службу у справах дітей інформацію про здійснення соціальної роботи із сім’єю, в якій виховується дитина, що опинилась у складних життєвих обставинах.
 
6. Службі у справах дітей (В.Мота)׃
6.1. На виконання рішення Колегії до 5 березня 2012 року підготувати доручення голови районної державної адміністрації.
 
Голова Колегії                                                                                                                        І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
23 лютого 2012 року                                                                                        №5
 
 
Про виконання Програми зайнятості
населення 2010-2011рр.
 
Заслухавши інформацію директора районного центру зайнятості С.Чумака, про стан ринку праці Пустомитівщини та виконань Програми зайнятості населення району упродовж 2011 року Колегія районної державної адміністрації,
 
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформацію С.Чумака про виконання Програми зайнятості населення 2010-2011рр. прийняти до відома.
 
2. При виконанні Програми зайнятості 2013-2014рр. звернути особливу увагу на якісне надання послуг неповносправним та соціально-незахищеним громадянам.
 
3. Службі районного центру зайнятості вивчити питання особливостей реєстрації членів особистого селянського господарства.
 
4. Рекомендувати місцевим радам, при формуванні бюджетів та внесення змін до них, передбачити кошти на солідарне фінансування оплачуваних робіт.
 
Голова Колегії                                                                                                                        І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
23 лютого 2012 року                                                                                                   №4
 
 
Про стан виконання Програми соціально-економічного
та культурного розвитку району на 2011 рік
та підсумки роботи територіально-господарського
комплексу району у 2011 році
 
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу економіки районної державної адміністрації А.Мерцала про стан виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2011 рік, підсумки роботи територіально-господарського комплексу району та показники комплексної оцінки соціально-економічного розвитку району у 2011 році Колегія районної державної адміністрації
 
В И Р І Ш И Л А:
Інформацію начальника відділу економіки районної державної адміністрації А.Мерцала про стан виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2011 рік, підсумки роботи територіально-господарського комплексу району та показники комплексної оцінки соціально-економічного розвитку району у 2011 році взяти до відома.
Роботу відділів та управлінь районної державної адміністрації за підсумками роботи у 2011 році вважати задовільною.
Управлінню агропромислового розвитку (В.Гулай), відділу освіти (М.Лісна), відділу культури і туризму (В.Салагай), головному лікарю району (І.Лабай), службі у справах дітей (В.Мота), центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Т.Стахів), відділу сім’ї, молоді та спорту (Л.Двойченков), відділу житлово-комунального господарства (Л.Рибак):
проаналізувати причини невиконання окремих завдань Програми соціально-економічного та культурного розвитку району за 2011 рік і вжити відповідних заходів щодо їх виконання;
Управлінню агропромислового розвитку (В.Гулай) проаналізувати причини:
невиконання річного завдання з виробництва молока та яєць;
зменшення поголів’я корів в індивідуальному секторі.
Відділу економіки (А.Мерцало) на виконання рішення Колегії до 9 березня 2012 року підготувати доручення голови районної державної адміністрації.
Контроль за виконанням рішення покласти на заступників голови районної державної адміністрації відповідно до їх функціональних обов’язків.
 
Голова Колегії                                                                                                                                    І.М.Чопко

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
26 січня 2012 року                                                                                           №3
 
 
Про виконання в апараті, структурних підрозділах Пустомитівської районної державної адміністрації актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій у другому півріччі 2011 року
 
Заслухавши інформацію завідувача сектору контролю Довганя В.Б. «Про виконання в апараті,структурних підрозділах Пустомитівської районної державної адміністрації актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій у другому півріччі 2011 року», Колегія районної державної адміністрації
 
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію «Про виконання в апараті,структурних підрозділах Пустомитівської районної державної адміністрації актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій у другому півріччі 2011 року» прийняти до відома.
 
2. Заступникам голови райдержадміністрації, керівникам відділів та управлінь райдержадміністрації,територіальних органів центральних органів виконавчої влади, керівникам органів місцевого самоврядування:
2.1. Вжити заходів щодо безумовного виконання документів, що перебувають на контролі.
2.2. Підвищити вимогливість і рівень персональної відповідальності посадових осіб усіх рівнів за якістю і своєчасністю виконання поставлених у розпорядчих документах завдань відповідно до своїх повноважень. Кожне порушення виконавської дисципліни розглядати на предмет дисциплінарної відповідальності.
2.3. Забезпечити чітке дотримання вимог Регламенту роботи районної державної адміністрації щодо термінів розгляду надісланих до виконання  розпорядчих документів та доручень, оперативного проходження, доведення до безпосередніх виконавців та своєчасного інформування про стан їх виконання.
2.4. Підвищити ефективність використання єдиної системи електронного документообігу з метою забезпечення належного контролю за термінами виконання документів.
 
3. Завідувачеві сектору контролю апарату продовжити у 2012 році вивчення стану роботи зі службовими документами та виконавської дисципліни, здійснення постійного моніторингу виконання директивних документів, практику надання методичної допомоги з питань організації контролю у структурних підрозділах райдержадміністрації, внесення відповідних пропозицій щодо поліпшення цієї роботи керівництву.
 
4. Контроль за виконанням рішення Колегії покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Р.Саврука.
 
Заступник голови Колегії                                                                                                    В.М.ШАПОВАЛ

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
26 січня 2012 року                                                                                           №2
 
 
Про підсумки роботи із
зверненнями громадян у 2011 році
 
Заслухавши інформацію начальника відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату районної державної адміністрації /Є.Мудрак/ про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році необхідно відмітити, що спостерігається тенденція до зменшення, як письмових, так і усних звернень громадян. Проаналізувавши та перевіривши усі звернення громадян, необхідно відмітити, що більшість звернень повинна б розглядатися і вирішуватися по суті органами місцевого самоврядування на місцях.
Відповідно до Конституції України і ст.28 Закону України “Про звернення громадян”, керуючись положеннями Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, з метою покращення роботи з розгляду звернень громадян в Пустомитівському районі, Колегія – вирішила:
1. Інформацію начальника відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату районної державної адміністрації /Є.Мудрак/ прийняти до відома.
2. Визнати роботу відділу з питань внутрішньої політики зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату районної державної адміністрації із зверненнями громадян задовільною.
3. Керівникам відділів, управлінь, служб району, міському, селищному та сільським головам:
– надавати своєчасні відповіді громадянам по результатах розгляду їх звернень, не допускати неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, не порушувати термінів розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян відповідно до Закону України “Про звернення громадян”,
4. Міському, селищному та сільським головам:
– провести аналіз роботи із зверненнями громадян до органів місцевої влади у 2011 році та заслухати дане питання на засіданнях виконкомів;
– обговорити та роз’яснити найбільш актуальні питання, які порушувалися у зверненнях громадян, на сходах громад населених пунктів району.
5. Відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату районної державної адміністрації /Є.Мудрак/
– з метою покращення роботи з розгляду звернень громадян проводити перевірки структурних підрозділів районної державної адміністрації, управлінь та служб району, а також виконкомів міської, селищної та сільських рад.
– до 15 лютого 2012 року, на виконання рішення Колегії від 26 січня 2012 року, підготувати розпорядження голови районної державної адміністрації.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Р.Саврука.
 
Заступник голови Колегії                                                                                                    В.М.ШАПОВАЛ