logo

Рішення колегії РДА

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
27 вересня 2011 року                                                                                       №30
 
 
Про дотримання ветеринарних і санітарних вимог
щодо реалізації харчових продуктів
 
Заслухавши та обговоривши інформації головного державного інспектора ветеринарної медицини району Б.М.Гуменного та головного державного санітарного лікаря району В.М.Тимчука співдоповіді Пустомитівського міського голови Р.Яреми, Щирецького селищного голови М.Бродича начальника РВ ГУМНС у Львівській області по Пустомитівському районі п.Підлужного І.В про дотримання ветеринарних і санітарних вимог щодо реалізації харчових продуктів та на виконання Рішення Державної надзвичайної комісії ЛОДА від 26.08.2011р. з метою недопущення спалаху інфекційних хворіб Колегія районної державної адміністрації
 
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформації головного державного інспектора ветеринарної медицини району Б.М.Гуменного та головного державного санітарного лікаря району В.М.Тимчука про стан дотримання  ветеринарних і санітарних вимог щодо реалізації харчових продуктів взяти до відома.
 
2. Пустомитівському міському голові(Р.Ярема), Щирецькому селищному голові (М.Бродич), сільським головам, начальнику РВ ГУМНС у Львівській області по Пустомитівському районі (І.Підлужний) не допускати здійснення стихійної торгівлі харчовими продуктами на приринкових територіях та на території району.
 
3. Пустомитівському міському голові (Р.Ярема), Щирецькому селищному голові (М.Бродич) розглянути питання влаштування продовольчих товарів у м.Пустомити та смт.Щирець, з подальшою їх паспортизацією.
 
4. Пустомитівському міському голові, Щирецькому селищному голові та головам сільських рад прийняти рішення про заборону стихійної торгівлі.
 
5. Начальнику економічного відділу (А.Мерцало), головному державному інспектору ветеринарної медицини району (Б.Гуменний), головному державному санітарному лікарю району(В.Тимчук), начальнику РВ ГУМНС у Львівській області по Пустомитівському району (І.Підлужний) організувати 1 раз на півріччя проведення комісійних рейдових перевірок щодо дотримання умов реалізації харчових продуктів на торгівельному майданчику по вул.Грушевського у м.Пустомити.
 
6. Відділу економіки (А.Мерцало) на виконання рішення Колегії до 7 жовтня підготувати доручення голови районної державної адміністрації.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови райдержадміністрації В.Шаповала.
 
Голова Колегії                                                                                                                        І.М.ЧОПКО
 
Секретар Колегії                                                                                                                   Р.Й.САВРУК

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ
 
27 вересня 2011 року                                                                                      №29
 
 
Про завершення підготовки підприємств, установ та організацій району
до роботи в осінньо-зимовий період 2011/12 року.
 
За результатами вивчення матеріалів, поданих підприємствами житлово-комунального господарства, установами бюджетної сфери, дорожньо-експлуатаційними службами та енергопостачальними організаціями (РЕМ, УЕГГ) району щодо підготовки підприємств, установ та організацій району до роботи в осінньо-зимовий період 2011/12 року відповідно спільного наказу Міністерства палива та енергетики України та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008р. №620/378 „Про затвердження Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду” Колегія
 
вирішила:
1. Інформацію відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації, керівників бюджетних установ, енергопостачальних, дорожньо-експлуатаційних та житлово-комунальних підприємств про стан підготовки до опалювального сезону 2011/12 року прийняти до відома.
2. Визнати роботу бюджетних установ, енергопостачальних, дорожньо-експлуатаційних та житлово-комунальних підприємств району по підготовці до роботи в опалювальному сезоні 2011/12 року задовільною.
3. В технічно-експлуатаційній частині наголосити:
– підприємствам, установам та організаціям району всіх форм власності забезпечити роботу котелень, індивідуальних систем опалення в опалювальному сезоні 2011/12 року у відповідності з вимогами ДБМ В2.5-20-2001 „Газопостачання” та правил безпеки системи газопостачання України” від 1 жовтня 1997р. № 254, в тому числі:
– підприємствам, установам та організаціям району всіх форм власності прийняти активну участь у проведенні в жовтні 2011 року місячника безпеки використання газу в побуті;
– філії Пустомитівського УЕГГ (О.Кравчик) вжити заходів щодо ліквідації заборгованості за спожитий природний газ споживачами всіх рівнів;
– філії Пустомитівського УЕГГ (О.Кравчик) спільно з установами освіти (М.Лісна), медицини (І.Лабай), культури (В.Салагай) та підприємствави житлово-комунального господарства, які обслуговують багатоповерхові житлові будинки, завершити прочистку димових та вентиляційних каналів;
– філії Пустомитівського УЕГГ (О.Кравчик) та Пустомитівському РВ ГУ МНС України у Львівській області (А.Гарін) забезпечити дієвий контроль в частині дотримання правил техніки безпеки експлуатації систем газопостачання та державний нагляд за виконанням робіт з утримання та обслуговування димових і вентиляційних систем та провести додатковий інструктаж персоналу по ТБ роботи в умовах зимового періоду та при виникненні надзвичайних ситуацій і їх ліквідації до 15 жовтня 2011р.;
– філії Пустомитівського РЕМ (І.Казмірчук) забезпечити повне виконання заходів щодо безперебійного постачання електроенергії споживачам в період опалювального сезону в т.ч. в населених пунктах віддалених від основних мереж електропостачання;
– підприємствам житлово-комунального господарства забезпечити підготовку житлового фонду до зимового періоду 2011/12 року з оформленням паспортів готовності житлових будинків;
– відділу освіти (М.Лісна), центральній районній лікарні (І.Лабай), відділу культури (В.Салагай) та органам місцевого самоврядування (дошкільні дитячі установи) завершити підготовку об’єктів теплопостачання (котелень, теплових мереж, повірку автоматики, тощо);
– відділу освіти (М.Лісна) завершити реєстрацію коректорів обліку споживання газу в Мурованській та Лапаївській ЗОШ; 
– центральній районній лікарні (І.Лабай) завершити ремонт Оброшинської ЛАЗПСМ до кінця 2011 року, заміну вікон у приміщеннях поліклініки та лікарні Пустомитівської ЦРЛ до 15 жовтня 2011 року;
– ПППФ РОЖ «Лапаївка» (П.Зарічний) завершити підготовку до опалювального сезону і бути готовим до запуску котельні з усіма необхідними дозвільними документами;
– філіям „Пустомитівський  райавтодор” (І.Винар),  „Пустомитівська ДЕД” (Й.Кузняк), „Львівська ДЕД” (В.Мартин) забезпечити в повному обсязі заготівлю посипочного матеріалу та реагентів до 15 жовтня 2011р.
4. Наголосити керівникам підприємств, установ та організацій району про їх персональну відповідальність щодо забезпечення безперебійної роботи систем тепло, -водопостачання та водовідведення в період опалювального сезону 2011/12 року.
5. Відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації (Л.Рибак) до 7 жовтня 2010 року підготувати проект розпорядження голови райдержадміністрації на виконання цього рішення.
6. Контроль за виконанням рішення Колегії покласти на заступника голови райдержадміністрації Л.Сабару.
 
Голова Колегії                                                                                                             І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
27 вересня 2011 року                                                                                      №28
 
 
Про хід виконання районної «Програми поводження з твердими побутовими відходами на період 2011-2015 роки» 
 
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства Л.Рибак про хід виконання районної «Програми поводження з твердими побутовими відходами на період 2011-2015 роки», Колегія 
 
ВИРІШИЛА: 
1. Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства Л.Рибак про хід виконання районної «Програми поводження з твердими побутовими відходами на період 2011-2015 роки» прийняти до відома.
 
2. Визнати роботу установ, підприємств та організацій щодо поводження з твердими побутовими відходами та території населених пунктів району задовільною.
 
3. Керівникам органів місцевого самоврядування:
3.1. подати до 1 листопада 2011 року пропозиції щодо визначення земельних ділянок на підпорядкованих територіях для влаштування об’єктів поводження з ТПВ (сміттєсортувальних ліній та сміттєпереробних заводів);
3.2. до 1 липня 2012 року:
3.2.1 забезпечити поступове впровадження системи роздільного збирання побутових відходів та обов’язкове укладання угод кожною садибою на збір, вивезення та розміщення твердих побутових відходів із спеціалізованими підприємствами;
3.2.2 забезпечити розробку та затвердження у встановленому порядку базових нормативно-правових актів місцевого рівня:
– правил благоустрою населених пунктів відповідно до Закону України „Про благоустрій населених пунктів”;
– схем санітарної очистки населених пунктів відповідно до наказу  Мінбуду України від 10.01.06р. №6 „Про затвердження рекомендацій із розроблення схем санітарної очистки населених пунктів”;
3.3. Забезпечити неухильне виконання наданих їм чинним законодавством України повноважень у сфері поводження з відходами щодо притягнення порушників до адміністративної відповідальності.
3.4. Забезпечити постійне проведення інформаційно-виховної роботи з утворювачами відходів шляхом ознайомлення громадськості із впливом твердих побутових відходів на довкілля, використовуючи засоби агітаційної роботи (публікації у пресі, наочну агітацію тощо).
3.5. Першочергово забезпечити населені пункти, які на даний час не охоплені централізованим збором та вивезенням ТПВ мінімальною кількістю (по 2 контейнери), розмістивши їх згідно встановлених норм у місцях найбільшого утворення відходів та доступних для під’їзду спецавтотранспорту.
 
4. Закупівлю контейнерів здійснювати за рахунок коштів місцевих фондів ОНПС, кредитних ресурсів та в межах чинного законодавства залучати до виконання заходу усіх юридичних та фізичних осіб, які здійснюють господарську діяльність на підвідомчих територіях, постійно.
 
5. Раковецькому, Жирівському, Верхньобілківському, Соколівському, Вовківському, Давидівському, Миклашівському, Миколаївському сільським головам вжити заходів щодо завершення документального оформлення кущових сміттєзвалищ протягом 2011-2012років.
 
6. Рекомендувати Пустомитівському РВ УМВС України у Львівській області забезпечити виконання наданих їм чинним законодавством повноважень у сфері поводження з відходами щодо притягнення порушників до адміністративної відповідальності.
 
7. Рекомендувати Пустомитівській райсанепідемстанції (В.Тимчук), головному інспектору відділу міжрегіонального екологічного контролю у Львівській області (М.Федевич) забезпечити в межах компетенції належний контролю за санітарним та екологічним станом району.
 
10. На виконання рішення Колегії підготувати до 7 жовтня 2011р. розпорядження голови райдержадміністрації.
 
11. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови райдержадміністрації Л.Сабару.
 
Голова Колегії                                                                                                            І.М.ЧОПКО 

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
26 серпня 2011 року                                                                                        №27
 
 
Про стан фінансово-бюджетної
дисципліни та посилення контролю за
використанням державного майна і
фінансових ресурсів в сільських радах
 
Заслухавши та обговоривши інформацію в.о. начальника контрольно-ревізійного відділу у Пустомитівському районі Р.Глови “Про стан фінансово-бюджетної дисципліни та посилення контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів в сільських радах” Колегія Пустомитівської районної держєавної адміністрації
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформацію в.о.начальника контрольно-ревізійного відділу у Пустомитівському районі Р.Глови “Про стан фінансово-бюджетної дисципліни та посилення контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів в сільських радах” взяти до відома.
 
2. Головам сільських рад: Містківської – А.Зелінському та головному бухгалтеру К.Міськів;Зимноводівської– В.Гутнику, головному бухгалтеру Г.Бач;Скнилівської – М.Тиндик, головному бухгалтеру І.Гринчишин, Звенигородської – Н.Толопко, головному бухгалтеру Я.Мельник; Критошинської – Н.Кузьмі, головному бухгалтеру М.Литвин; Ставчанської – П.Панахиду, головному бухгалтеру О.Коник:
 
2.1. Встановити належний контроль за використанням бюджетних коштів, що виділяються з бюджетів усіх рівнів, а також власних коштів підприємств.
2.2. Суворо дотримуватись кошторисних призначень відповідно до кодів економічної класифікації.
2.3. Постійно здійснювати попередній і послідуючий контроль за використанням бюджетних коштів.
2.4. При плануванні дохідної та видаткової частини бюдету дотримуватись Бюджетного Кодексу України.
 
3. Головам сільських рад: Містківської – А.Зелінському та головному бухгалтеру К.Міськів;Скнилівської – М.Тиндик, головному бухгалтеру І.Гринчишин, Звенигородської – Н.Толопко, головному бухгалтеру Я.Мельник; Критошинської – Н.Кузьмі, головному бухгалтеру М.Литвин; Ставчанської – П.Панахиду, головному бухгалтеру О.Коник:
 
3.1. Вжити конкретних заходів щодо усунення всіх недоліків і порушень за наслідками ревізій, що проводились КРВ у Пустомитівсткому районі.
3.2. Розробити відповідні заходи щодо недопущення подібних випадків порушень і недоліків, які були виявлені ревізіями.
 
4. Фінансовому управлінню Пустомитівської райдержадміністрації /Л.Максим/, управлінню державного казначейства у Пустомитівському районі /В.Говенко/:
 
4.1. Вжити заходи щодо покращення ведення бухгалтерського обліку і звітності бюджетних установах та на підприємствах і організаціях, що отримують бюджетні кошти.
 
4.2. Встановити більш жорсткий попередній контроль за фінансуванням бюджетних установ та організацій, що отримують бюджетні кошти, а також за їх використанням.
 
4.3. Зобов’язати керівників установ дотримуватися режиму економії бюджетних коштів, використання бюджетних коштів проводити в межах кошторисних призначень.
 
4.4. Щоквартально проводити економічні навчання, семінар-наради з керівниками та бухгалтерами установ, підприємств і організацій щодо роз”ясненя нормативних та законодавчих документів з метою недопущення фінансових порушень та покращення роботи.
 
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників голови районної державної адміністрації відповідно до їх функціональних обов’язків.
 
Голова Колегії                                                                                                                        І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
26 серпня 2011 року                                                                                        №26
 
Заходи щодо реалізації Загальнодержавної
програми протидії захворюванню на
туберкульоз у 2007-2011рр.
 
Заслухавши інформацію головного лікаря Пустомитівської центральної районної лікарні п.Лабая Івана Михайловича про хід виконання у Пустомитівському районі заходів щодо реалізації Загальнодержавної програми протидії захворюванню на туберкульоз у 2007-2011рр. за перше півріччя 2011року, Колегія Пустомитівської райдержадміністрації
вирішила:
1. Визнати роботу з виконання заходів щодо реалізації Загальнодержавної програми протидії захворюванню на туберкульоз у 2007-2011рр. за перше півріччя 2011року задовільною.
2. Головному лікарю Пустомитівської центральної районної лікарні п. І.М. Лабаю:
2.1. Продовжити роботу з виконання Загальнодержавної програми протидії захворюванню на туберкульоз.
2.2. Забезпечити контроль за безкоштовною хіміопрофілактикою та здійсненням оздоровчих заходів особам з підвищеним ризиком зараження та захворювання туберкульозом (соціально-дезадаптовані).
2.3. Придбати та встановити в райполіклініці цифровий флюорографічний апарат, а наявний передати в Щирецьку міську лікарню.
2.4. Організувати при райполіклініці кабінет інфекційних захворювань «Довіра».
2.5. Відокремити пункт мікроскопії харкотиння від загально-клінічної лабораторії.
2.6. Придбати для тубкабінету райполіклініки апарат регулятор ультрафіолетовий бактерицидний ОБП-02-2 2х15 (2 шт.).
2.7. Обладнати та провести до санітарних вимог пункт забору мокротиння.
2.8. На виконання рішення Колегії до 10 вересня підготувати доручення голови районної державної адміністрації.
 
Голова Колегії                                                                                           І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
26 серпня 2011 року                                                                                        №25
 
 
Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах, та організаціях району
 
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника начальника управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації А.Панчишин про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах, організаціях району та інформацію заступника начальника управління пенсійного фонду Г.Каїнської про проведену роботу та вжиті заходи щодо погашення заборгованості по платежах до пенсійного фонду станом на01.08.2011 року, Колегія відзначає, що рівень заборгованості із виплати заробітної плати в цілому по району значно зменшився. Станом на 01.08.2011р. сума боргу із заробітної плати становила 898,7 тис.грн. Із загальної суми боргу на економічно неактивні – 190,3 тис.грн., на підприємства-банкрути – 708,4 тис.грн., Заборгованості із виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах району немає.
Зважаючи на вищенаведене Колегія райдержадміністрації
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформацію заступника начальника управління праці та соціального захисту населення А.Панчишин та заступника начальника пенсійного фонду Г.Каїнської взяти до відома.
2. Управлінню економіки (А.Мерцало) активізувати роботу районної комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових бюджетних коштів та з контролю за своєчасністю виплати заробітної плати підприємствами, організаціями та установами району.
3. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (М.Степований):
– проводити щотижневий моніторинг стану погашення заборгованості із виплати заробітної плати.
– інформацію щодо існуючої заборгованості із виплати заробітної плати на території Пустомитівського району в розрізі підприємств, установ та організацій щотижнево подавати в прокуратуру району.
– регулярно інформувати громадськість району через місцевий часопис “Голос народу” та радіомовлення про стан заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах району, публікувати списки керівників підприємств, які допустили найбільшу заборгованість.
4. Управлінню пенсійного фонду у Пустомитівському районі вживати дієві заходи щодо погашення заборгованості по платежах до пенсійного фонду.
 
Голова Колегії                                                                                                                        І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
26 серпня 2011 року                                                                                  №24
 
 
Про стан розгляду звернень громадян за перше півріччя 2011 року
 
Заслухавши інформацію начальника відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату районної державної адміністрації /Є.Мудрак/ щодо стану надходження та розгляду звернень громадян за перше півріччя 2011 року необхідно відмітити, що, в порівняно із 2010 року, тенденція до збільшення як письмових звернень так і звернень на особистий прийом громадян не збільшується. Проаналізувавши та перевіривши усі звернення громадян, необхідно відмітити, що більшість звернень повинна б розглядатися і вирішуватися по суті органами місцевого самоврядування на місцях.
Відповідно до Конституції України і ст.28 Закону України “Про звернення громадян”, керуючись положеннями Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, з метою покращення роботи з розгляду звернень громадян в Пустомитівському районі, Колегія –
в и р і ш и л а:
1. Інформацію начальника відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату районної державної адміністрації /Є. Мудрак/ прийняти до відома.
2. Визнати роботу відділу з питань внутрішньої політики зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату районної державної адміністрації із зверненнями громадян задовільною.
3. Керівникам відділів, управлінь, служб району, міському, селищному та сільським головам:
– надавати своєчасні відповіді громадянам по результатах розгляду їх звернень, не допускати неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, не порушувати термінів розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян відповідно до Закону України “Про звернення громадян”.
4. Міському, селищному та сільським головам:
– провести аналіз роботи із зверненнями громадян до органів місцевої влади за перше півріччя 2011 року та заслухати дане питання на засіданнях виконкомів;
– обговорити та роз’яснити найбільш актуальні питання, які порушувалися у зверненнях громадян, на сходах громад населених пунктів району.
5. Відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату районної державної адміністрації /Є.Мудрак/:
– з метою покращення роботи з розгляду звернень громадян проводити перевірки структурних підрозділів районної державної адміністрації, управлінь та служб району, а також  виконкомів міської, селищної та сільських рад.
– до 15 вересня 2011 року, на виконання рішення Колегії від 26 серпня 2011 року, підготувати розпорядження голови районної державної адміністрації.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Р.Й. Саврука.
 
Голова Колегії                                                                                                                І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
29 липня 2011 року                                                                                          №23
 
 
Про підсумки роботи територіально-господарського
комплексу району у І півріччі 2011 року та виконання Програми соціально-економічного розвитку
 
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу економіки районної державної адміністрації А.Мерцала, начальника управління Пенсійного фонду у Пустомитівському районі О.Салагай про підсумки роботи територіально-господарського комплексу району у І півріччі 2011 року та виконання Програми соціально-економічного розвитку
Колегія районної державної адміністрації
В И Р І Ш И Л А:
Інформацію начальника відділу економіки районної державної адміністрації А.Мерцала та начальника управління Пенсійного фонду у Пустомитівському районі О.Салагай про підсумки роботи територіально-господарського комплексу району у І півріччі 2011 року та виконання Програми соціально-економічного розвитку взяти до відома.
Роботу відділів та управлінь районної державної адміністрації у І півріччі 2011 року вважати задовільною.
Управлінню агропромислового розвитку (В.Гулай), відділу освіти (М.Лісна), відділу культури і туризму (В.Салагай), головному лікарю району (І.Лабай), службі у справах дітей (В.Мота), центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Т.Стахів), відділу сім’ї, молоді та спорту (Л.Двойченков), відділу житлово-комунального господарства (Л.Рибак) вжити заходів щодо виконання завдань Програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2011 рік.
Управлінню агропромислового розвитку (В.Гулай):
1.1. проаналізувати причини зменшення поголів’я корів в індивідуальному секторі населення;
1.2. вжити заходів щодо недопущення зменшення виробництва яєць відносно 2010 року.
2. Відділу економіки (А.Мерцало):
5.1  розробити Стратегію розвитку Пустомитівського району на 2012- 2015 роки;
5.2  на виконання рішення Колегії до 10 серпня 2011 року підготувати доручення голови районної державної адміністрації.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників голови районної державної адміністрації відповідно до їх функціональних обов’язків.
 
Голова Колегії                                                                                                                 І.М. ЧОПКО
alt
УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
29 липня 2011 року                                                                                          №22
 
 
Про виконання в апараті, структурних підрозділах
Пустомитівської районної державної адміністрації
актів та доручень Президента України, Кабінету
Міністрів України, розпоряджень та доручень голів
обласної та районної державних адміністрацій у
першому півріччі 2011 року
 
Заслухавши інформацію завідувача сектору контролю апарату райдержадміністрації Довганя В.Б. «Про виконання в апараті, структурних підрозділах Пустомитівської районної державної адміністрації актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій у першому півріччі 2011 року», Колегія районної державної адміністрації
 
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію «Про виконання в апараті, структурних підрозділах Пустомитівської районної державної адміністрації актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій у першому півріччі 2011 року», прийняти до відома.
2. Заступникам голови райдержадміністрації, керівникам відділів та управлінь райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади, керівникам органів місцевого самоврядування:
Вжити заходів щодо безумовного виконання документів, що перебувають на контролі.
Підвищити вимогливість і рівень персональної відповідальності посадових осіб усіх рівнів за якістю і своєчасністю виконання поставлених у розпорядчих документах завдань відповідно до своїх повноважень. Кожне порушення виконавської дисципліни розглядати на предмет дисциплінарної відповідальності.
Забезпечити чітке дотримання вимог Регламенту роботи районної державної адміністрації щодо термінів розгляду надісланих до виконання розпорядчих документів та доручень, оперативного проходження, доведення до безпосередніх виконавців та своєчасного інформування про стан їх виконання.
Підвищити ефективність використання єдиної системи електронного документообігу з метою забезпечення належного контролю за термінами виконання документів.
3. Завідувачеві сектору контролю апарату райдержадміністрації:
Продовжити у 2011 році вивчення стану роботи зі службовими документами та виконавської дисципліни, здійснення постійного моніторингу виконання директивних документів, практику надання методичної допомоги з питань організації контролю у структурних підрозділах райдержадміністрації, внесення відповідних пропозицій щодо поліпшення цієї роботи керівництву.
4. За несвоєчасне інформування керівництва райдержадміністрації про стан виконання розпорядчих документів оголосити догану завідувачеві сектору контролю апарату райдержадміністрації Довганю В.Б.
5. За несвоєчасне виконання розпорядчих документів попередити керівників відділів та управлінь районної державної адміністрації; Гулая В.І. – начальника управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації, Ващука В.М. – начальника відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури районної державної адміністрації, Моту В.І. – начальника служби у справах дітей районної державної адміністрації.
6. Контроль за виконанням рішення Колегії покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Р.Саврука.
 
Голова Колегії                                                                                                                 І.М.ЧОПКО

alt

УКРАЇНА
 
Р І Ш Е Н Н Я
КОЛЕГІЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
29 липня 2011 року                                                                                          №21
 
 
Про стан розрахунків за спожитий природний газ
 
На виконання п.6 протоколу селекторної наради голови облдержадміністрації з головами райдержадміністрацій, головами районних рад, міськими головами обласного значення за участю керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та керівників структурних підрозділів облдержадміністрації від 4 липня 2011 року щодо розрахунків за спожиті енергоносії за підсумками роботи протягом січня-червня 2011 року, заслухавши та обговоривши інформацію головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства В.Легенького Колегія
 
вирішила:
1. Інформацію головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства В.Легенького про стан розрахунків за спожитий природний газ всіма категоріями споживачів прийняти до відома.
 
2. Звернути увагу керівників бюджетних установ, які фінансуються з держаного та місцевих бюджетів, в т.ч. Пустомитівсько-Городоцького РВК та Семенівської сільської ради, щодо необхідності своєчасного розрахунку за спожитий  природний газ.
 
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови райдержадміністрації Л.Сабару.
 
Голова Колегії                                                                                                                        І.М.ЧОПКО
 
 
 
 
 
Довідка
щодо розрахунків населення, підприємств, установ та організацій району за спожитий природний газ за 1 півріччя 2011 року
За інформацією Пустомитівського УЕГГ підприємства житлово-комунального господарства (ПППФ РОЖ „Лапаївка”), установи бюджетної сфери, які фінансуються з місцевого бюджету, заборгованості за спожитий природний газ немають.
Заборгованість за спожитий природний газ та його транспортування станом на 01.07.2011 р.:
– Пустомитівсько-Городоцького РВК – 20,721тис.грн.;
– Семенівської сільської ради – 7,385 тис.грн., справа якої знаходиться на розгляді в суді;
– населення – 7033,476 тис.грн.
 
Головний спеціаліст відділу
житлово-комунального господарства                                                                                    В.Легенький