Розпорядження голови РДА
№п/п |
Назва товару |
Ціна, грн.. |
Кількість (шт.) |
Вартість (грн.) |
1 |
Грамоти |
6,5 |
35 |
227,50 |
2 |
Рамка для грамоти |
25,0 |
35 |
875,0 |
|
Разом |
х |
х |
1102,5 |
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м. Пустомити, Львівської області
27 серпня 2013 року № 364
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м. Пустомити, Львівської області
23 серпня 2013 року № 362
Про участь команди району у сходженні
на гору Маківка з нагоди відзначення
22-ї річниці незалежності України
Відповідно до п.3) ст.22, п.7) ч.1 ст.39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, листа заступника голови – керівника апарату Львівської обласної державної адміністрації від 21 серпня 2013 року № 5/33-7191/0/2-13/4-19, положення управління молоді та спорту Львівської обласної державної адміністрації про проведення змагань з оздоровчого туризму- сходження на гору Маківка за програмою ХХІІ спортивних ігор Львівщини та VІ обласних ігор ветеранів спорту, присвячених Року Івана Боберського:
1.Сектору у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації(Л. Двойченков) забезпечити участь команди району у сходженні на гору Маківка, що відбудеться в с. Пшонець, Сколівського району 25 серпня 2013 року в кількості 10 спортсменів та 1 представника.
2.Затвердити кошторис витрат для участі команди у заході ,додається.
3.Матеріально – відповідальною особою з використання коштів, виділених для участі спортсменів в заході, призначити завідувача сектору у справах сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації Л. Двойченкова.
4.Дитячо – юнацькій спортивній школі “Юність” (Ю. Яремко) відрядити тренера – викладача представником команди для участі у заході.
5.Відділу фінансово-господарського забезпечення райдержадміністрації (О.Лохманюк) виділити кошти в сумі 1144.00 (одна тисяча сто сорок чотири) гривні по розділу 130102 (фізична культура і спорт) КЕКВ 2282 для участі команди у заході.
6.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Л. Сабару.
Голова І. М. ЧОПКО
Затверджую
Голова районної державної
адміністрації
______________ І. М. ЧОПКО
К О Ш Т О Р И С
витрат для участі команди району у сходженні на гору Маківка, що відбудеться в с. Пшонець, Сколівського району 25 серпня 2013 року, в кількості 10 спортсменів та 1 представника
Проїзд спортсменів та представника:
Пустомити – Львів: 11 чоловік х 5.00 грн. = 55.00 грн.
Львів – Тухля: 11 чоловік х 32 грн. = 352.00 грн.
Тухля – Львів: 11 чоловік х 32 грн. = 352.00 грн.
Львів – Пустомити: 11 чоловік х 5.00 грн. = 55.00 грн.
Харчування спортсменів
та представника: 11 чоловік х 30 грн. = 330.00 грн.
Всього: 1144. 00 грн.
Заступник начальника відділу
фінансово – господарського О. І. ЛОХМАНЮК
забезпечення
Завідувач сектору у справах
сім’ї, молоді та спорту Л. В. ДВОЙЧЕНКОВ
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м. Пустомити, Львівської області
21 серпня 2013 року № 351
Про відміну розпорядження голови
районної державної адміністрації
від 05.02.2013 № 31
Відповідно до ст. ст. 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», враховуючи витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-4600462882013 від 09.08.2013:
Розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.02.2013 № 31 «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою в оренду для обслуговування приміщення центрального санпропускника на території Пустомитівської міської ради за межами населеного пункту» відмінити.
Голова І. М. ЧОПКО
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м. Пустомити, Львівської області
21 серпня 2013 року № 350
Про внесення змін до розпорядження
голови районної державної адміністрації
від 20.03.2012 № 215
і договору оренди землі від 27.03.2012
Відповідно до ст. ст. 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст. 13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)», враховуючи заяву ТзОВ «Миколаївські Лани» від 14.08.2013 №227 щодо продовження договору оренди землі, укладеного між райдержадміністрацією і ТзОВ «Миколаївські Лани» 27.03.2012, зареєстрованого у виконавчому комітеті Гуменецької сільської ради 27.03.2012 № 1:
1. Внести зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації від 20.03.2012 № 215 «Про передачу ТОВ «Миколаївські Лани» в оренду земельних часток (паїв), як невитребуваних, що знаходяться на території Гуменецької сільської ради (с. Гуменець) за межами населеного пункту», виклавши пункти 1, 2 розпорядження в такій редакції:
«1. Передати товариству з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» в оренду земельні частки (паї), як невитребувані, площею 164,6915 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходяться на території Гуменецької сільської ради (с. Гуменець) за межами населеного пункту на строк до моменту отримання особами (їх спадкоємцями), які мають право на земельну частку (пай), державних актів на право власності на земельні ділянки.
2. Встановити орендну плату в розмірі 83004,52 грн. (вісімдесят три тисячі чотири гривні 52 коп.) в рік без ПДВ, що становить 3 відсотки від нормативної грошової оцінки 2766817,20 (два мільйони сімсот шістдесят шість тисяч вісімсот сімнадцять гривень 20 коп.) землі.».
2. Внести зміни до договору оренди землі, укладеного між районною державною адміністрацією і товариством з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» 27.03.2012, зареєстрованого у виконавчому комітеті Гуменецької сільської ради 27.03.2012 № 1, виклавши пункти 2.1, 2.3 розділу 2, 3.1 розділу 3 та 4.1 розділу 4 Договору в такій редакції:
«2.1 В оренду передаються невитребувані земельні частки (паї) – (надалі земельні ділянки) із земель сільськогосподарського призначення загальною площею 164,6915 га ріллі.
2.3 Нормативна грошова оцінка земельних ділянок становить 2766817,20 (два мільйони сімсот шістдесят шість тисяч вісімсот сімнадцять гривень 20 коп.) відповідно довідки управління Держкомзему у Пустомитівському районі від 27.02.2012 року № 01-15/413.
3.1 Договір укладений на строк до моменту отримання особами (їх спадкоємцями), які мають право на земельну частку (пай), державних актів на право власності на земельні ділянки.
4.1. Орендна плата вноситься Орендарем у розмірі 83004,52 грн. (вісімдесят три тисячі чотири гривні 52 коп.) в рік без ПДВ, що становить 3 (три) відсотки від нормативної грошової оцінки земельних ділянок.».
3. Товариству з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» укласти додаток до договору оренди земельних часток (паїв), як невитребуваних, з районною державною адміністрацією та зареєструвати його у Гуменецькій сільській раді.
Голова І. М. ЧОПКО
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м. Пустомити, Львівської області
21 серпня 2013 року № 349
Про внесення змін до розпорядження
голови районної державної адміністрації
від 12.06.2012 № 474
і договору оренди землі від 18.06.2012
Відповідно до ст. ст. 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст. 13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)», враховуючи заяву ТзОВ «Миколаївські Лани» від 14.08.2013 № 227 щодо продовження договору оренди землі, укладеного між райдержадміністрацією і ТзОВ «Миколаївські Лани» 18.06.2012, зареєстрованого у виконавчому комітеті Пісківської сільської ради 18.06.2012 №1:
1. Внести зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації від 12.06.2012 № 474 «Про передачу ТОВ «Миколаївські Лани» в оренду земельних часток (паїв), як невитребуваних, що знаходяться на території Пісківської сільської ради за межами населеного пункту», виклавши пункти 1, 2 розпорядження в такій редакції:
«1. Передати товариству з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» в оренду земельні частки (паї), як невитребувані, площею 147,02 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходяться на території Пісківської сільської ради за межами населеного пункту на строк до моменту отримання особами (їх спадкоємцями), які мають право на земельну частку (пай), державних актів на право власності на земельні ділянки.
2. Встановити орендну плату в розмірі 55132,50 грн. (п’ятдесят п’ять тисяч сто тридцять дві гривні 50 коп.) в рік без ПДВ, що становить 3 відсотки від нормативної грошової оцінки 1837750,00 (один мільйон вісімсот тридцять сім тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.) землі.».
2. Внести зміни до договору оренди землі, укладеного між районною державною адміністрацією і товариством з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» 18.06.2012, зареєстрованого у виконавчому комітеті Пісківської сільської ради 18.06.2012 № 1, виклавши пункти 2.1, 2.3 розділу 2, 3.1 розділу 3 та 4.1 розділу 4 Договору в такій редакції:
«2.1 В оренду передаються невитребувані земельні частки (паї) – (надалі земельні ділянки) із земель сільськогосподарського призначення загальною площею 147,02 га ріллі.
2.3 Нормативна грошова оцінка земельних ділянок становить 1837750,00 (один мільйон вісімсот тридцять сім тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.) відповідно довідки управління Держкомзему у Пустомитівському районі від 27.02.2012 року № 01-15/413.
3.1 Договір укладений на строк до моменту отримання особами (їх спадкоємцями), які мають право на земельну частку (пай), державних актів на право власності на земельні ділянки.
4.1. Орендна плата вноситься Орендарем у розмірі 55132,50 грн. (п’ятдесят п’ять тисяч сто тридцять дві гривні 50 коп.) в рік без ПДВ, що становить 3 (три) відсотки від нормативної грошової оцінки земельних ділянок.».
3. Товариству з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» укласти додаток до договору оренди земельних часток (паїв), як невитребуваних, з районною державною адміністрацією та зареєструвати його у Пісківській сільській раді.
Голова І. М. ЧОПКО
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м. Пустомити, Львівської області
21 серпня 2013 року № 348
Про внесення змін до розпорядження
голови районної державної адміністрації
від 03.03.2012 №161
і договору оренди землі від 12.03.2012
Відповідно до ст. ст. 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст. 13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)», враховуючи заяву ТзОВ «Миколаївські Лани» від 14.08.2013 №227 щодо продовження договору оренди землі, укладеного між райдержадміністрацією і ТзОВ «Миколаївські Лани» 12.03.2012, зареєстрованого у виконавчому комітеті Дмитрівської сільської ради 13.03.2012 №6:
1. Внести зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації від 03.03.2012 № 161 «Про передачу ТОВ «Миколаївські Лани» в оренду земельних часток (паїв), як невитребуваних, що знаходяться на території Дмитрівської сільської ради за межами населеного пункту», виклавши пункти 1, 2 розпорядження в такій редакції:
«1. Передати товариству з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» в оренду земельні частки (паї), як невитребувані, площею 470,5566 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходяться на території Дмитрівської сільської ради за межами населеного пункту на строк до моменту отримання особами (їх спадкоємцями), які мають право на земельну частку (пай), державних актів на право власності на земельні ділянки.
2. Встановити орендну плату в розмірі 3 відсотки від нормативної грошової оцінки землі в розмірі 7528905,60 грн. (сім мільйонів п’ятсот двадцять вісім тисяч дев’ятсот п’ять гривень 60 коп.), що становить 225867,17 грн. (двісті двадцять п’ять тисяч вісімсот шістдесят сім гривень 17 коп.) в рік без ПДВ».
2. Внести зміни до договору оренди землі, укладеного між районною державною адміністрацією і товариством з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» 12.03.2012, зареєстрованого у виконавчому комітеті Дмитрівської сільської ради 13.03.2012 № 6, виклавши пункти 2.1, 2.3 розділу 2, 3.1 розділу 3 та 4.1 розділу 4 Договору в такій редакції:
«2.1 В оренду передаються невитребувані земельні частки (паї) – (надалі земельні ділянки) із земель сільськогосподарського призначення загальною площею 470,5566 га ріллі.
2.3 Нормативна грошова оцінка земельних ділянок становить 7528905,60 грн. (сім мільйонів п’ятсот двадцять вісім тисяч дев’ятсот п’ять гривень 60 коп.) відповідно довідки управління Держкомзему у Пустомитівському районі від 27.02.2012 року № 01-15/413.
3.1 Договір укладений на строк до моменту отримання особами (їх спадкоємцями), які мають право на земельну частку (пай), державних актів на право власності на земельні ділянки.
4.1. Орендна плата вноситься Орендарем у розмірі 225867,17 грн. (двісті двадцять п’ять тисяч вісімсот шістдесят сім гривень 17 коп.) в рік без ПДВ, що становить 3 (три) відсотки від нормативної грошової оцінки земельних ділянок.»
3. Товариству з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» укласти додаток до договору оренди земельних часток (паїв), як невитребуваних, з районною державною адміністрацією та зареєструвати його у Дмитрівській сільській раді.
Голова І. М. ЧОПКО
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м. Пустомити, Львівської області
21 серпня 2013 року № 347
Про внесення змін до розпорядження
голови районної державної адміністрації
від 26.07.2012 № 638
і договору оренди землі від 06.08.2012
Відповідно до ст. ст. 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст. 13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)», враховуючи заяву ТзОВ «Миколаївські Лани» від 14.08.2013 №227 щодо продовження договору оренди землі, укладеного між райдержадміністрацією і ТзОВ «Миколаївські Лани» 06.08.2012, зареєстрованого у виконавчому комітеті Гуменецької сільської ради 07.08.2012 № 4:
1. Внести зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації від 26.07.2012 № 638 «Про передачу ТОВ «Миколаївські Лани» в оренду земельних часток (паїв), як невитребуваних, що знаходяться на території Гуменецької сільської ради (с. Лани) за межами населеного пункту», виклавши пункти 1, 2 розпорядження в такій редакції:
«1. Передати товариству з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» в оренду земельні частки (паї), як невитребувані, площею 173,0601 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходяться на території Гуменецької сільської ради (с. Лани) за межами населеного пункту на строк до моменту отримання особами (їх спадкоємцями), які мають право на земельну частку (пай), державних актів на право власності на земельні ділянки.
2. Встановити орендну плату в розмірі 87222,29 грн. (вісімдесят сім тисяч двісті двадцять дві гривні 29 коп.) в рік без ПДВ, що становить 3 відсотки від нормативної грошової оцінки 2907409,68 (два мільйони дев’ятсот сім тисяч чотириста дев’ять гривень 68 коп.) землі.».
2. Внести зміни до договору оренди землі, укладеного між районною державною адміністрацією і товариством з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» 06.08.2012, зареєстрованого у виконавчому комітеті Гуменецької сільської ради 07.08.2012 № 4, виклавши пункти 2.1, 2.3 розділу 2, 3.1 розділу 3 та 4.1 розділу 4 Договору в такій редакції:
«2.1 В оренду передаються невитребувані земельні частки (паї) – (надалі земельні ділянки) із земель сільськогосподарського призначення загальною площею 173,0601 га ріллі.
2.3 Нормативна грошова оцінка земельних ділянок становить 2907409,68 (два мільйони дев’ятсот сім тисяч чотириста дев’ять гривень 68 коп.) відповідно довідки управління Держкомзему у Пустомитівському районі від 27.02.2012 року № 01-15/413.
3.1 Договір укладений на строк до моменту отримання особами (їх спадкоємцями), які мають право на земельну частку (пай), державних актів на право власності на земельні ділянки.
4.1. Орендна плата вноситься Орендарем у розмірі 87222,29 грн. (вісімдесят сім тисяч двісті двадцять дві гривні 29 коп.) в рік без ПДВ, що становить 3 (три) відсотки від нормативної грошової оцінки земельних ділянок.».
3. Товариству з обмеженою відповідальністю «Миколаївські Лани» укласти додаток до договору оренди земельних часток (паїв), як невитребуваних, з районною державною адміністрацією та зареєструвати його у Гуменецькій сільській раді.
Голова І. М. ЧОПКО
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м. Пустомити, Львівської області
21 серпня 2013 року № 346
Про внесення змін до розпорядження
голови районної державної адміністрації
від 06.07.2012 №570
і договору оренди землі від 07.07.2012
Відповідно до ст. ст. 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст. 13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)», враховуючи заяву фермерського господарства «Надія» від 23.07.2013 №20 про пролонгацію договору оренди землі, укладеного між райдержадміністрацією і ФГ «Надія» 07.07.2012, зареєстрованого у виконавчому комітеті Сороки – Львівської сільської ради 09.07.2012 №101:
1. Внести зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації від 06.07.2012 № 570 «Про передачу фермерському господарству «Надія» в оренду земельних часток (паїв), як не витребуваних, що знаходяться на території Сороки – Львівської сільської ради за межами населеного пункту», виклавши пункт 1 розпорядження в такій редакції:
«1. Передати фермерському господарству «Надія» в оренду 30 земельних часток (паїв), як невитребуваних, площею 24,14 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходяться на території Сороки – Львівської сільської ради за межами населеного пункту на строк до моменту отримання особами (їх спадкоємцями), які мають право на земельну частку (пай), державних актів на право власності на земельні ділянки.».
2. Внести зміни до договору оренди землі, укладеного між районною державною адміністрацією і фермерським господарством «Надія» 07.07.2012, зареєстрованого у виконавчому комітеті Сороки – Львівської сільської ради 09.07.2012 №101, виклавши пункт 3.1 розділу 3 Договору в такій редакції:
«3.1 Договір укладений на строк до моменту отримання особами (їх спадкоємцями), які мають право на земельну частку (пай), державних актів на право власності на земельні ділянки».
3. Фермерському господарству «Надія» укласти додаток до договору оренди земельних часток (паїв), як невитребуваних, з районною державною адміністрацією та зареєструвати його в Сороки – Львівській сільській раді.
Голова І. М. ЧОПКО
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м. Пустомити, Львівської області
21 серпня 2013 року № 344
Про проведення ХІV районної Спартакіади
серед осіб з обмеженими фізичними
можливостями
Відповідно до п. 3) ч. 1 cт. 22, п. 7) ч. 1 ст. 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», календарного плану спортивно – масових заходів сектору у справах сім”ї, молоді та спорту районної державної адміністрації на 2013 рік:
1.Сектору у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації (Л. Двойченков), районній асоціації інвалідів (М. Білик), провести 24 серпня 2013 року в м. Пустомити ХІV районну Спартакіаду серед осіб з обмеженими фізичними можливостями, присвячену 22 – й річниці незалежності України.
2.Затвердити:
2.1.Кошторис витрат для проведення Спартакіади, додається.
2.2.Положення про проведення Спартакіади, додається.
3.Відділу фінансово – господарського забезпечення райдержадміністрації (О. Лохманюк) виділити кошти в сумі 1140 (одна тисяча сто сорок) гривень по розділу 130102 (фізична культура і спорт) КЕКВ 2282 для проведення заходу.
4.Матеріально – відповідальною особою з використання коштів, виділенних для проведення заходу, призначити завідувача сектору у справах сім”ї, молоді та спорту райдержадміністрації Л. Двойченкова.
5.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Л. Сабару.
Голова І. М. ЧОПКО
Затверджую
Голова районної державної
адміністрації
_________________ І.М.ЧОПКО
Кошторис
витрат для проведення ХІV районної Спартакіади серед осіб з обмеженими фізичними можливостями, присвяченої 22 – й річниці незалежності України, яка відбудеться 24 серпня 2013 року в м. Пустомити
1.Призи за І місце – 17 шт. х 60.00 грн. = 1020.00 грн.
2.Оплата харчування суддів – 5 чол. х 24 грн. = 120.00 грн.
Всього: 1140. 00 грн.
Заступник начальника відділу
фінансово – господарського
забезпечення О. І. ЛОХМАНЮК
Завідувач сектору у справах
сім’ї, молоді та спорту Л. В. ДВОЙЧЕНКОВ
Затверджено
розпорядженням голови районної
державної адміністрації
від 21 серпня 2013 року
№ 344
Положення
про проведення ХІV районної Спартакіади серед осіб з обмеженими фізичними можливостями, присвяченої 22 – й річниці незалежності України, яка відбудеться 24 серпня 2013 року в м. Пустомити
1.Мета і завдання. Спартакіада проводиться з метою залучення інвалідів до занять фізичною культурою та спортом, пропаганди активного способу життя, згуртування молоді серед інвалідів.
2.Керівництво підготовкою та проведення Спартакіади. Загальне керівництво підготовкою та проведення Спартакіади здійснює оргкомітет у складі завідувача сектору у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації Л. Двойченкова, головного спеціаліста сектору Є. Гладиша, голови районної асоціації інвалідів М. Білик, Т. Стахів, директора Пустомитіського районного центру СССДМ, головного судді змагань – Шокало Дмитра Васильовича, вчителя фізичної культури Пустомитіської ЗОШ № 2.
Безпосереднє проведення змагань покладається на головну суддівську колегію. Головний суддя змагань – Шокало Дмитро Васильович, вчитель фізичної культури Пустомитіської ЗОШ № 2.
3.Термін та місце проведення. Змагання проводяться на базі Пустомитівської ЗОШ № 2 24 серпня 2013 року. Початок о 13.00 год.
4.Програма змагань та умови проведення. Програму Спартакіади складають такі види спорту: шахи, шашки, настільний теніс, армреслінг, підняття гирі 16 кг., біг 60 метрів, стрибок у довжину з місця, метання медицинболу, перегони на візках. Змагання проводяться на визначення особистої першості окремо серед чоловіків, жінок, дітей шкільного віку.
До участі у змаганнях допускаються інваліди при наявності посвідчення про інвалідність. Дозволяється брати участь не більше, як у двох видах програми Спартакіади.
5.Нагородження учасників. Учасники, які стали переможцями в кожному виді програми Спартакіади, нагороджуються призами. Оплата призів, харчування суддів проводиться за рахунок коштів районної державної адміністрації по розділу 130102 ( фізична культура і спорт ) КЕКВ 2282.
20 серпня 2013 року № 343
Про призначення відповідальної особи
за забезпечення додержання законодавства
про державну реєстрацію нормативно – правових актів
Відповідно ст. ст. 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Порядку подання нормативно – правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2005 № 34/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.04.2005 № 381/10661, пп. 2.1.6 п. 2.1 розділу 2 Положення про юридичний відділ апарату Пустомитівської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 07.08.2008 №450, враховуючи лист Пустомитівського районного управління юстиції Львівської області від 01.08.2013 № 05-22/216:
1. Призначити Корилкевича Петра Васильовича, начальника юридичного відділу апарату районної державної адміністрації, відповідальною особою за забезпечення додержання в районній державній адміністрації законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів.
2. Контроль за виконання розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Ю. Ткача.
Голова І. М. ЧОПКО
19 серпня 2013 року № 342
Про внесення доповнення до розпорядження
голови районної державної адміністрації
від 2 серпня 2013 року № 325
Керуючись ст.41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» , відповідно до Положення про Колегію Пустомитівської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19.08.2010 № 638 «Про Колегію районної державної адміністрації» та регламенту Пустомитівської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 02.07.2013 № 270 «Про затвердження регламенту Пустомитівської районної державної адміністрації» та враховуючи необхідність розгляду додаткових питань на засіданні Колегії районної державної адміністрації:
1. Доповнити до п.2 розпорядження голови районної державної адміністрації від 2 серпня 2013 року № 325 «Про підготовку матеріалів на засідання Колегії райдержадміністрації» підпунками 2.3 та 2.4. такого змісту:
«2.3. Про підготовку загальноосвітніх навчальних закладів району до нового 2013/2014 навчального року.
Відповідальна з підготовку питання – заступник голови районної державної адміністрації Л.Л,Сабара. Проект рішення, довідковий матеріал та список запрошених готує відділ освіти районної державної адміністрації. З даного питання порядку денного доповідає – начальник відділу освіти районної державної адміністрації М.М.Лісна.
2.4. Про підсумки літнього оздоровлення дітей 2013 року.
Відповідальна з підготовку питання – заступник голови районної державної адміністрації Л.Л,Сабара. Проект рішення, довідковий матеріал та список запрошених готує відділ освіти районної державної адміністрації. З даного питання порядку денного доповідає – начальник відділу освіти районної державної адміністрації М.М. Лісна».
2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Ю.Ткача.
Голова І.М.ЧОПКО
16 серпня 2013 року № 341
Про покладення обов’язків
ведення електронного документообігу
Відповідно до ст.41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та у зв’язку із кадровими змінами:
1.Призначити відповідальних осіб:
1.1. За роботу в автоматизованій системі електронного документообігу ДокПроф 2.0 – завідувача сектору контролю апарату райдержадміністрації Довганя Володимира Богдановича.
1.2. За роботу з програмним продуктом («Local mail»-«Локальна пошта») на основі поштового клієнта «The Bat!» за допомогою каналів віртуальної приватної мережі (VPN) – головного спеціаліста сектору контролю апарату районної державної адміністрації Кодлубай Катерину Володимирівну.
1.3. За ведення офіційної Web-сторінки райдержадміністрації – головного спеціаліста відділу економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі районної державної адміністрації Савку Мирославу Василівну.
2. Розпорядження голови райдержадміністрації від 10 березня 2011 року № 137 «Про покладення обов’язків ведення електронного документообігу» визнати таким, що втратило чинність.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Ю.Ткача
Голова І.М.ЧОПКО
Правил користування водозабірними спорудами
для задоволення питних, побутових та
інших потреб населення, зон санітарної охорони
джерел водопостачання, обмеження або
заборони використання підприємствами
питної води в промислових цілях
Відповідно до п. 2) ч. 1 ст. 20, п. 9) ч. 1 ст. 21, п. 9) ч.1 ст. 39, ст. 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та у зв’язку з необхідністю регулювання правових відносин у галузі забезпечення збереження, раціонального використання вод для потреб населення і галузей економіки, відтворення водних ресурсів, охорони вод від забруднення, засмічення та вичерпання, поліпшення стану водних об’єктів:
1. Створити районну робочу групу з розробки Правил користування водозабірними спорудами для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, зон санітарної охорони джерел водопостачання, обмеження або заборони використання підприємствами питної води в промислових цілях згідно з додатком .
2. Робочій групі на протязі місяця розробити проект Правил користування водозабірними спорудами для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, зон санітарної охорони джерел водопостачання, обмеження або заборони використання підприємствами питної води в промислових цілях та подати його на розгляд Пустомитівської районної ради.
3. Контроль за виконання розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації О. Туісова.
Голова І.М.ЧОПКО
Додаток
до розпорядження голови райдержадміністрації
від 16 серпня 2013 року
№ 340
районної робочої групу з розробки Правил користування водозабірними спорудами для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, зон санітарної охорони джерел водопостачання, обмеження або заборони використання підприємствами питної води в промислових цілях
Л. Рибак – начальник відділу житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації,
В. Тимчук – начальник Пустомитівського районного управління Головного управління Держсанепідслужби у Львівській області (за згодою);
В.Рубаха – голова постійної комісії з питань екології, природних ресурсів і охорони довкілля Пустомитівської районної ради (за згодою);
Н.Мовчан – спеціаліст 1 категорії Пустомитівської міської ради, еколог ( за згодою);
М.Сосюк – директор КП «Пустомитиводоканал» (за згодою);
В.Башинський – директор КП «Муроване» (за згодою);
О.Барабах – директор КП «Оброшино» (за згодою);
П.Зарічний – директор ПППФ РОЖ «Лапаївка» (за згодою);
С.Радзімовський – головний інженер ТзОВ «ГОЛС» (за згодою);
В.Легенький – головний спеціаліст відділу житлово- комунального господарства та будівництва райдержадміністрації.
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
№з/п |
Код типової відомчої класифікації видатків / код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів |
Назва головного розпорядника коштів/ найменування коду тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів |
Усього, грн. |
01 |
|
Відділ освіти Пустомитівської райдержадміністрації |
-65625,74 |
091103 |
Соціальні програми і заходи державних органів у справах молоді |
-33132,80 |
|
130102 |
Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань |
-32492,94 |
|
02 |
|
Пустомитівська районна державна адміністрація |
65625,74 |
091103 |
Соціальні програми і заходи державних органів у справах молоді |
33132,80
|
|
130102 |
Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань |
32492,94 |
Джерела фінансування |
Обсяг фінансування (тис. грн.) |
У тому числі за роками |
||
2013 |
2014 |
2015 |
||
1. Обсяг фінансування, в т.ч. |
900 |
– |
480 |
420 |
1.1. Районний бюджет |
200 |
– |
100 |
100 |
1.2. Обласний бюджет |
700 |
– |
380 |
320 |
1.3. Інші джерела |
– |
|
|
|
Розділ 7. Координація та контроль за ходом виконання Програми
№ п/п
|
Назва напрямку діяльності |
Перелік заходів Програми |
Строки виконан ня заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування (обласний,місце вий бюджет, бюджети міської та сільських рад) |
Орієнто ні обсяги 2013-2015 роки |
Очікуваний результат |
1. |
Реалізація дер жавних гарантій конституційних прав дітей-сиріт та дітей, позбав лених батьківсь кого піклування |
Постійне оновлення банку даних дітей- сиріт та дітей,позбав лених батьківського піклування та осіб з їх числа, які мають потребу у забезпечен ні їх житлом. |
2013-2015 |
Служба у справах дітей районної державної адміністрації, виконкоми міської та сільських рад |
|
|
Поліпшення стану забезпечення захисту прав та законних інтересів дітей |
2. |
|
Ведення обліку неру хомого майна дітей-сиріт та дітей, позбав лених батьківського піклування. |
постійно |
Служба у справах дітей районної державної адміністрації
|
|
|
Поліпшення ста ну забезпечення захисту прав та законних інтересів дітей |
3. |
|
Здійснення інформа ційної та роз’ясню вальної роботи з дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклу вання та особами з їх числа, які навчаються в учбових закладах, стосовно їх прав при вирішенні житлових питань |
2013-2015 |
Служба у справах дітей районної державної адміністрації, Пустомитівський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
|
|
|
Поліпшення стану забезпечення захисту прав та законних інтересів дітей |
4. |
|
Придбання житла ді тям-сиротам та дітям, позбавленим батькі вського піклування та особам з їх числа, які повертаються у Пусто митівський район на постійне місце прожи вання за первинним обліком. |
2013-2015 |
Служба у справах дітей районної державної адміністрації, виконкоми міської та сільських рад |
Обласний бюджет, місцевий бюджет, бюджети міської та сільських рад |
Згідно кошторисних призна чень |
Створення належних умов для життя та розвитку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа |
5. |
|
Проведення ремонту житла,(реконструкції), призначеного для проживання дітей-сиріт та дітей, позбав лених батьківського піклування та осіб з їх числа, яке належить дітям на праві власно сті (спів власності) та перебуває у користу ванні. |
2013-2015 |
Відділ містобудування та архітектури районної державної адміністрації
|
Обласний бюджет, районний бюджет бюджети міської та сільських рад |
– – – |
Створення належних умов для життя та розвитку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування,, та осіб з їх числа |
6. |
|
Забезпечення соціаль ним житлом дітей-сиріт та дітей, позбав лених батьківського піклування, та осіб з їх числа, які перебу вають на квартирно му обліку за місцем походження. |
2013-2015 |
Виконкоми міської та сільських рад |
|
Згідно кошторисних призна чень |
Забезпечення охорони житлових прав дітей |
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
4.1. З метою запобігання бездомності та надання соціальних послуг бездомним особам, вивчити основні причини її виникнення та особливості прояву на території району. |
||
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації Територіальний центр соціальногообслуговування (надання соціальнихпослуг),Міська, селищна та сільські радиТермін: до 20 вересня 2013 року |
||
4.2. Вживати заходів щодо запобігання випадкам незаконного відчуження житла та захисту майнових прав дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, одиноких непрацездатних громадян, забезпечити, у разі потреби за їх бажанням, постійний сторонній догляд або влаштування до відповідного закладу соціальної підтримки (догляду). РВ ГУ МВСУ у Львівській області, Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг),
|
||
|
Служба у справах дітей райдержадміністрації, Пустомитівський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Міська, селищна та сільські ради Термін: постійно
|
|
4.3. Забезпечити: |
||
4.3.1. Організацію висвітлення в засобах масової інформації заходів щодо виконання соціальних програм, соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей, формування толерантного ставлення до них. |
||
|
Відділ з питань звернень громадян, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрації, Районний часопис «Голос народу», Служба у справах дітей райдержадміністрації, Пустомитівський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Термін: постійно
|
|
4.3.2. Надання допомоги наркозалежним особам, жінкам, постраждалим від насильства в сім’ї, сім’ям з дітьми та дітям, які опинились у складних життєвих обставинах. |
№ п/п |
Вид та назва проекту регуляторного акту |
Ціль прийняття |
Термін підготовки регуляторних актів |
Назва структурного підрозділу |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Регіональна програма розвитку малого і середнього підприємництва у Пустомитівському районі на 2013-2015 роки
|
Сприяння розвитку підприємництва в районі |
Січень 2013 року |
Відділ економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі райдержадміністрації |
2. |
Розпорядження голови райдержадміністрації «Про створення центру надання адміністративних послуг» |
Організація надання адміністративних послуг у найкоротший термін |
ІІ півріччя 2013 року |
Відділ економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі райдержадміністрації |
ПЛАН РОБОТИ Пустомитівської районної державної адміністрації на _____________________ (квартал/рік)
Керівник апарату ____________________ (підпис) (ім’я та прізвище) |
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
Додаток 2
до РегламентуПустомитівської
районноїдержавної адміністрації
ЗАТВЕРДЖУЮ Заступник голови райдержадміністрації (ініціали, прізвище) „____” _______________ 20__ року
ПЛАН РОБОТИ __________________________________________________________ (структурний підрозділ, апарат райдержадміністрацїі) на _____________________ (місяць/квартал)
_______________________ ____________________ (посада керівника) (підпис) (ім’я та прізвище)
|
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
Додаток 3
до Регламенту Пустомитівської районноїдержавної адміністрації
Звіт про виконання плану роботи Пустомитівської райнноїдержавної адміністрації на ______________ квартал 20____ року
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
|
Додаток 4
до РегламентуПустомитівської
районної державної адміністрації
ДОВІДКА
про погодження проекту розпорядження
_______________________________________________
(назва)
Проект розпорядження розроблено _____________________________________________________________________
(найменування структурного підрозділу, іншого органу, що є головним розробником)
______________________________________________________________________
(підстава для розроблення)
та погоджено:
без зауважень
______________________________ _________________ ______________________
(посада) (підпис) (ім`я та прізвище)
(дата візування)
із зауваженнями (пропозиціями),
які враховано
______________________________ _________________ ______________________
(посада) (підпис) (ім`я та прізвище)
(дата візування)
із зауваженнями (пропозиціями),
які враховано частково
______________________________ _________________ ______________________
(посада) (підпис) (ім`я та прізвище)
(дата візування)
із зауваженнями (пропозиціями),
які не враховано
______________________________ _________________ ______________________
(посада) (підпис) (ім`я та прізвище)
(дата візування)
Структурні підрозділи райдержадміністрації, апарату, інші органи, які відповідно до пункту ____ Регламенту, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від ___________ № ____, вважаються такими, що погодили проект без зауважень:
_______________________________ _______________ ___________________
(найменування посади керівника (підпис) (ініціали та прізвище)
структурного підрозділу, іншого органу,
що є головним розробником )
____ ___________ 20___ р.
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
Додаток 5
до Регламенту Пустомитівської районної державної адміністрації
ПРОТОКОЛ
узгодження позицій
щодо проекту розпорядження ___________________________________________________
(назва)
1. Ураховані зауваження (пропозиції)
Редакція частини проекту розпорядження, до якої висловлено зауваження (пропозиції)
|
Найменування структурного підрозділу, іншого органу, що подав зауваження (пропозиції) та їх зміст |
Спосіб врахування
|
|
|
|
2. Неврегульовані розбіжності
Редакція спірної частини проекту розпорядження
|
Найменування структурного підрозділу, іншого органу, що висловив зауваження (пропозиції) та їх зміст
|
Обґрунтування причин відхилення зауважень (пропозицій) головним розробником
|
|
|
|
____________________________________ _________________ __________________
(найменування посади керівника (підпис) (ініціали та прізвище)
структурного підрозділу, іншого
органу, що є головним розробником)
___ ____________ 20____ р.
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
Додаток 6
до Регламенту Пустомитівської районної державної адміністрації
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту розпорядження ______________________________________________________
(назва)
1. Обґрунтування необхідності прийняття розпорядження
Зазначається підстава розроблення проекту розпорядження (на виконання акта законодавства, доручення Прем’єр-міністра України, за власною ініціативою тощо) та стисло викладається суть проблеми, на розв’язання якої спрямовується розпорядження, і причини її виникнення, наводяться дані, що підтверджують необхідність правового врегулювання питання.
2. Мета і шляхи її досягнення
Розкривається мета, якої планується досягти в результаті прийняття розпорядження, та механізм його виконання, а також суть найважливіших положень проекту.
3. Правові аспекти
Зазначаються правові підстави розроблення проекту розпорядження та перелік нормативно-правових актів, що діють у відповідній сфері суспільних відносин.
Виходячи із змісту проекту розпорядження зазначається потреба у внесенні змін до чинних розпоряджень або визнання їх такими, що втратили чинність, а також завдання з розроблення нових розпоряджень або відсутність потреби у внесенні змін до чинних чи розробленні нових розпоряджень.
У разі, коли проект розпорядження стосується прав та обов’язків громадян, про це зазначається окремо.
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Наводяться фінансово-економічне обґрунтування проекту розпорядження, розрахунок необхідних матеріальних і фінансових витрат, їх обсяг та джерела покриття. Якщо виконання розпорядження не потребує додаткових матеріальних та інших витрат, про це зазначається окремо.
Детальні фінансово-економічні розрахунки можуть додаватися до пояснювальної записки.
5. Позиція заінтересованих органів
Зазначається, чи стосується проект розпорядження інтересів інших органів, та стисло викладається їх позиція.
Якщо проект подано з розбіжностями, наводиться інформація про роботу, проведену з їх урегулювання (стисло повідомляється про вжиті головним розробником заходи, спрямовані на пошук взаємоприйнятного рішення, врегулювання спірної позиції, зазначається, чи проводилися переговори, консультації, робочі зустрічі, наради тощо, а також хто з посадових осіб брав у них участь).
6. Регіональний аспект
Якщо проект розпорядження стосується питання розвитку адміністративно-територіальної одиниці, зазначається, чи враховують положення проекту потребу регіону, його вплив на регіональний розвиток, наводиться позиція органів місцевого самоврядування, а також визначається ступінь її відображення в проекті.
7. Громадське обговорення
Наводяться результати проведених консультацій з громадськістю, пропозиції та зауваження громадськості і ступінь їх врахування, запропоновані шляхи мінімізації негативних наслідків неврахування таких пропозицій та зауважень, а також способи врегулювання конфлікту інтересів.
Якщо проект розпорядження не потребує проведення громадського обговорення, про це зазначається окремо.
8. Прогноз результатів
Дається прогнозна оцінка результатів виконання розпорядження, зазначаються критерії (показники), за якими оцінюється їх ефективність, порівнюються досягнуті результати з прогнозованими, аналізуються можливі ризики та заходи щодо їх мінімізації. Критерії оцінки ефективності повинні зазначатися в конкретних одиницях (грошові одиниці, одиниці продукції тощо). Прогнозні розрахунки та критерії оцінки ефективності можуть додаватися до пояснювальної записки.
__________________________ ___________ ___________________ (найменування посади керівника (підпис) (ініціали та прізвище)
структурного підрозділу, іншого органу,
що є головним розробником)
___ ____________ 20____ р.
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
Додаток 7
до Регламенту Пустомитівської районної державної адміністрації
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту розпорядження ____________________________________________________
(назва)
Зміст положення чинного розпорядження |
Зміст відповідного положення |
|
|
___________________________________ _____________ __________________
(найменування посади керівника (підпис) (ініціали та прізвище)
структурного підрозділу, іншого
органу, що є головним розробником)
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
Додаток 8
до Регламенту Пустомитівської
районної державної адміністрації
Голові Пустомитівської районної
державної адміністрації
_______________________
( прізвище та ініціали )
Службова записка
Від: ______________________________________________________
( назва головного розробника проекту розпорядження )
Щодо: Внесення на опрацювання в апарат райдержадміністрації проекту
розпорядження _________________________________________
( назва проекту розпорядження )
На виконання пункту 86 Регламенту Пустомитівської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови від «____» ________ 2013 року №_____________ , прошу внести підготовлений проект розпорядження __________________________________________________________________
( назва проекту розпорядження )
для опрацювання його в апараті райдержадміністрації.
Додатки:
1. Пояснювальна записка.
2. Довідка про погодження проекту розпорядження з візами керівників структурних підрозділів, які погодили проект.
3. Документи, передбачені Регламентом райдержадміністрації та інші документи, визначені головним розробником (у разі необхідності).
_________________ _____________ _____________________
( посада ) ( підпис ) (ім`я та прізвище)
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
Додаток 9
до Регламенту Пустомитівської районної державної адміністрації
Завізували:
Перший заступник (підпис) (ім`я та прізвище)
голови райдержадміністрації (дата візування)
Керівник апарату (підпис) (ім`я та прізвище)
райдержадміністрації (дата візування)
Заступник голови райдержадміністрації (підпис) (ім`я та прізвище)
(відповідно до розподілу функціональних (дата візування)
обов’язків)
Начальник юридичноговідділу (підпис) (ім`я та прізвище)
апарату райдержадміністрації (дата візування)
Начальник фінансового управління
районної державної адміністрації (підпис) (ім`я та прізвище)
(тільки проекти розпоряджень та додатки до них
з питань фінансово-економічної діяльності) (дата візування)
Начальник загального відділу (підпис) (ім`я та прізвище)
апарату райдержадміністрації (дата візування)
Керівник структурного підрозділу (підпис) (ім`я та прізвище)
райдержадміністрації (дата візування)
(головний розробник проекту розпорядження)
Погоджено:
Голова районноїради (підпис) (ім`я та прізвище)
(якщо проект розпорядження стосується коштів (дата візування)
районного бюджету)
Голова комісії з питань бюджету
фінансів, податків та інвестицій (підпис) (ім`я та прізвище)
районної ради (дата візування)
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ
Додаток 10
до Регламенту Пустомитівської районної державної адміністрації
ВИСНОВОК
юридичного відділу райдержадміністрації
до проекту розпорядження_________________________________________________
(назва)
Проект розпорядження розроблено _______________________________________________________________________
(найменування структурного підрозділу, іншого органу, що є головним розробником)
1. За результатами проведеної експертизи виявлено невідповідності:
1)____________________________________________________________________ (Конституції і законам України, іншим актам законодавства,
_____________________________________________________________________
розпорядженням голови районної державної адміністрації)
2) _____________________________________________________________________
(вимогам нормопроектувальної техніки — зазначаються недоліки, зокрема логічні та змістові)
____________________________________________________________________
2.Узагальнений висновок _________________________________________________________
(наводиться узагальнений висновок та пропозиції
_____________________________________________________________________
щодо проекту в цілому, оцінюється правова доцільність прийняття та обґрунтованість
_________________________________________________________________проекту, доцільність способу правового врегулювання питання, порушеного в ньому)
Правову експертизу проекту розпорядження проведено:
___________________________ __________ _____________________
(найменування посади працівника (підпис) (ім’я та прізвище)
юридичного відділу)
__________________________ _________ _____________________
(Начальник юридичного відділу) (підпис) (ім’я та прізвище)
___ ____________ 20____р.
Керівник апарату Ю.В.ТКАЧ