logo

Розпорядження голови РДА

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
3 травня 2012 року                                                                                                      №362
 
 
Про створення комісії для контролю
за роботою спеціалізованих ліцензованих
організацій з перевірки стану димових та
вентиляційних каналів у житловому
фонді населених пунктів району
 
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та листа начальника головного управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 11 квітня 2012 року №430/03 з метою виконання Плану дій місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з контролю за дотриманням власниками житлових будинків різної поверховості «Правил користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями», розробленого головним управлінням з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації спільно з ПАТ «Львівгаз» згідно протоколу селекторної наради від 6 лютого 2012 року №6/0/7-12 під керівництвом голови облдержадміністрації М.Д.Костюка:
 
1. Утворити комісію для контролю за роботою спеціалізованих ліцензованих організацій з перевірки стану димових та вентиляційних каналів у житловому фонді населених пунктів району згідно з додатком.
2. Комісії розробити та затвердити графіки контролю за роботою спеціалізованих ліцензованих організацій з перевірки стану димових та вентиляційних каналів у житловому фонді населених пунктів району.
3. Голові комісії організувати відповідно до затверджених графіків роботу комісії з контролю за роботою спеціалізованих ліцензованих організацій з перевірки стану димових та вентиляційних каналів із складанням актів по кожному житловому будинку. 
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови  райдержадміністрації Ю.Ткача.
 
Голова районної державної
          адміністрації                                                                                                               І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                 Додаток
                                                                                                                 до розпорядження голови
                                                                                                                 райдержадміністрації
                                                                                                                 від 3 травня 2012 року
                                                                                                                 №362
СКЛАД
 комісії для контролю за роботою спеціалізованих
ліцензованих організацій з перевірки стану димових та вентиляційних
каналів у житловому фонді населених пунктів району

ТКАЧ Юрій Васильович

– заступник голови райдержадміністрації, голова комісії;

ЛЕГЕНЬКИЙ Віктор Миколайович

– головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації, секретар комісії;

Члени комісії:

ГЛАДУН Володимир Іванович

– начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації;

КРАВЕЦЬ Богдан Йосипович

– головний державний газотехнічний інспектор державної інспекції нагляду в газовому господарстві і хімічній промисловості (за згодою);

ІСЬКІВ Іван Євгенович

– начальник Пустомитівського РВГУ«Держтехногенбезпеки» у Львівській області (за згодою);

ШИМОНЯК Анатолій Михайлович

– головний інженер філії «Пустомитівське УЕГГ» (за згодою);

 
Представники органів місцевого самоврядування (за згодою);
 
Представники підприємств житлово-комунального господарства (за згодою).
 
Заступник керівника апарату –
начальник відділу фінансово-
господарського забезпечення                                                                                              З.М.БЕРЕЗОВА
 

alt
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
3 травня 2012 року                                                                                                     №361
 
 
Про підготовку матеріалів на засідання
Колегії райдержадміністрації
 
Керуючись ст.41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», відповідно до Положення про Колегію Пустомитівської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19.08.2010р. №638 «Про Колегію районної державної адміністрації» та регламенту Пустомитівської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 26.11.07р. №790 «Про затвердження регламенту Пустомитівської районної державної адміністрації»:
 
1. Провести 24 травня 2012 року о 10 годині в залі засідань районної ради засідання Колегії райдержадміністрації.
 
2. На розгляд Колегії винести питання:
2.1. Про роботу бюджетних установ району під час опалювального сезону 2011-2012 року та підготовка до нового опалювального сезону.
Відповідальний за підготовку питання заступник голови районної державної адміністрації Ю.В.Ткач. Проект рішення, довідковий матеріал та список запрошених готує відділ житлово-комунального господарства районної державної адміністрації. З даного питання порядку денного доповідає начальник відділу житлово-комунального господарства районної державної адміністрації Л.М.Рибак.
2.2. Про підготовку літніх оздоровчих закладів для дітей та учнівської молоді у літній період 2012 року.
Відповідальний за підготовку питання заступник голови районної державної адміністрації Л.Л.Сабара. Довідковий матеріал, список запрошених та проект рішення з даного питання готують відділи: освіти та у справах сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації. З даного питання порядку денного доповідають: начальник відділу освіти М.М.Лісна та начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації Л.В.Двойченков.
 
2.3. Про стан правової роботи в управліннях, відділах та інших структурних підрозділах районної державної адміністрації.
Відповідальна за підготовку питання заступник керівника апарату – начальник відділу фінансово-господарського забезпечення районної державної адміністрації З.М.Березова. Проект рішення, довідковий матеріал та список запрошених готує юридичний відділ районної державної адміністрації. З даного питання порядку денного доповідає начальник юридичного відділу  апарату районної державної адміністрації П.Корилкевич.
 
3. Проекти рішень, довідковий матеріал та списки запрошених, погоджені із профільними заступниками голови районної державної адміністрації, подати у відділ організаційно-кадрової роботи не пізніше 21 травня 2012 року.
 
4. Відділу організаційно-кадрової роботи (Б.Дуліба ) матеріали Колегії подати членам Колегії для ознайомлення не пізніше 22 травня 2012 року.
 
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника керівника апарату – начальника відділу фінансово-господарського забезпечення З.М.Березову.
 
Голова районної
державної адміністрації                                                                                                       І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
3 травня 2012 року                                                                                                     №360
 
 
Про заходи у зв’язку з відзначенням
67-ї річниці Перемоги у Великій
Вітчизняній війні 1941-1945 років
 
На виконання Указу Президента України від 22 березня 2012 року №207/2012 «Про заходи у зв’язку з відзначенням 67-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 березня 2012 року №154-р «Про заходи з підготовки та відзначення 67-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 19 квітня 2012 року №252/0/5-12 «Про заходи у зв’язку з відзначенням 67-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», з метою увічнення безсмертного подвигу народу під час Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, вшанування пам’яті полеглих у боротьбі за свободу і незалежність Батьківщини, посилення державної турботи про ветеранів Великої Вітчизняної війни, збереження традицій шанобливого ставлення до людей старшого покоління:
1. Затвердити заходи з відзначення 67-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років, що додаються.
2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
 
Голова районної державної 
         адміністрації                                                                                                               І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                 Розпорядженням голови
                                                                                                                 районної державної адміністрації
                                                                                                                 від 3 травня 2012 року
                                                                                                                 №360
Заходи з відзначення 67-ї річниці
Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 рр.
1. Організувати та провести урочистості з відзначення Дня Перемоги, зокрема покладення вінків, квітів до пам’ятників і меморіалів та несення почесної варти, проведення святкових концертів та зборів ветеранів війни.
Міський, селищний та сільські голови
Відділ культури і туризму
райдержадміністрації
Термін: 9 травня 2012 року
 
2. Організувати зустрічі керівників органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з ветеранами війни, особами, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, жертвами нацистських переслідувань, членами сімей загиблих.
Відділ з питань внутрішньої політики,
зв’язків із засобами масової інформації
та громадськістю апарату
райдержадміністрації
Управління праці та соціального захисту
населення райдержадміністрації
Термін: травень 2012 року
 
3. Провести у загальноосвітніх навчальних закладах тематичні уроки, лекції, бесіди з історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, науково-практичні конференції за участі ветеранів війни, екскурсії до музеїв, походи місцями бойової слави.
Відділ освіти райдержадміністрації
Термін: квітень-червень 2012 року
 
4. Організувати виставки творів мистецтва, фотографій і плакатів воєнних років, документів та архівних матеріалів у музеях, мемуарної та історичної літератури, концертних програм з виконанням пісень та хореографічних творів воєнних часів, присвячених Дню Перемоги.
Відділ культури і туризму
райдержадміністрації
Термін: квітень-травень 2012 року
 
5. Забезпечити відвідування ветеранів війни, що перебувають у госпіталях, лікарнях, інтернатних установах системи органів праці та соціального захисту населення.
Управління праці та соціального
захисту населення райдержадміністрації
Термін: протягом 2012 року
 
6. Забезпечити організацію поїздок ветеранів Великої Вітчизняної війни місцями бойової слави, відвідування військових поховань та військових пам’ятників на території України та держав — учасниць СНД.
Управління праці та соціального захисту
населення райдержадміністрації
Термін: протягом 2012 року
 
7. Забезпечити упорядкування меморіалів, пам’ятників, меморіальних дошок, місць поховань загиблих захисників Вітчизни.
Міський, селищний та сільські голови
Відділ культури і туризму
райдержадміністрації
Термін: протягом 2012 року
 
8. Забезпечити під час проведення заходів з відзначення 67-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років охорону громадського порядку, дотримання вимог безпеки дорожнього руху, а також медичне супроводження та належний державний санітарно-епідеміологічний нагляд.
Міський, селищний та сільські голови
Пустомитівська районна санепідстанція
Пустомитівська центральна районна лікарня
Пустомитівський РВ ГУМВС України у
Львівській області
Термін: травень 2012 року
 
9. Інформацію про проведену роботу надати до головного управління з питань внутрішньої політики, преси та інформації облдержадміністрації.
Відділ з питань внутрішньої політики,
зв’язків із засобами масової інформації
та громадськістю апарату
райдержадміністрації
Термін: до 11 травня 2012 року
до 20 грудня 2012 року
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
3 травня 2012 року                                                                                                     №353
 
 
Про створення комісії щодо визначення
суб’єкта оціночної діяльності для
проведення експертної грошової оцінки
земельних ділянок державної власності
 
Відповідно до ст.17, 128, п.12 розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України, Бюджетного кодексу України, п.9) ч.1 ст.39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» пункту 11 постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2009 року №381 «Про затвердження Порядку здійснення розрахунків з розстроченням платежу за придбання земельної ділянки державної та комунальної власності», у зв’язку з кадровими змінами:
1.Затвердити склад комісії щодо визначення суб’єкта оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок державної власності у складі:
Голова комісії:
В.Шаповал – перший заступник голови районної державної адміністрації;
Секретар комісії:
К.Кінаш – завідувач сектору інвестиційної діяльності і розвитку інфраструктури відділу економіки райдержадміністрації;
Члени комісії:
П. Корилкевич – начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації;
Р. Мигаль – начальник управління Держкомзему у Пустомитівському районі (за згодою);
А.Мерцало – начальник відділу економіки районної державної адміністрації.
 
2. Комісії у своїй діяльності керуватись Законом України «Про оцінку земель» та п.11 постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2009 року №381 «Про затвердження Порядку здійснення розрахунків з розстроченням платежу за придбання земельної ділянки державної та комунальної власності».
 
3. Розпорядження голови районної державної адміністрації від 25.05.2011 року №521 «Про створення комісії щодо визначення суб’єкта оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок державної власності» визнати таким, що втратило чинність.
 
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
          адміністрації                                                                                                                І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
27 квітня 2012 року                                                                                                    №347
 
 
Про створення інвентаризаційної
комісії районної державної
адміністрації
 
Відповідно до п.9) ч.1 ст.39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,Інструкції з обліку основних засобів та інших необоротних активів бюджетних установ,затвердженої спільним наказом Головного управління Державного казначейства України, Міністерства економіки України та Державного комітету статистики України від 17 липня 2000року №459/4710,Змін до Інструкції з обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 22.12.2009р. №526 , у зв’язку з кадровими змінами:
1. Створити інвентаризаційну комісію в складі:
Голова комісії:
Ю.В.Ткач – заступник голови районної державної адміністрації.
Члени комісії:
З.М.Березова – заступник керівника апарату-начальник відділу фінансово-господарського забезпечення;
О.М.Цимбала –головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи;
В.М.Легенький –головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства;
В.С.Козачок –головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення.
 
2.Дозволити інвентаризаційній комісії проводити списання матеріальних цінностей районної державної адміністрації.
 
3.Розпорядження голови районної державної адміністрації №820 від 18.08.2011 року «Про створення інвентаризаційної комісії районної державної адміністрації «визнати таким,що втратило чинність.
 
2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
адміністрації                                                                                                                                      І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
27 квітня 2012 року                                                                                                    №344
 
 
Про участь команди району в зональних
змаганнях Спартакіади Львівщини
серед депутатів районних, міських,
селищних та сільських рад
 
Відповідно до п.3) ст.22, п.7) ч.1 ст.39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», положення про Спартакіаду Львівщини серед депутатів обласної ради, районних, міських, селищних та сільських рад, листа голови Пустомитівської районної ради від 25 квітня 2012 р. №01-223:
 
1. Відділу у справах сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації (Є.Гладиш), забезпечити участь команди району в зональних змаганнях Спартакіади Львівщини серед депутатів обласної ради, районних, міських, селищних та сільських рад, які відбудуться 28 квітня 2012 року в м.Миколаєві, в кількості 23 осіб.
2. Затвердити кошторис витрат для участі команди у змаганнях, додається.
3. Матеріально-відповідальною особою з використання коштів, виділених для участі команд у змаганнях, призначити головного спеціаліста відділу у справах сім»ї, молоді та спорту райдержадміністрації Є.Гладиша.
4. Відділу фінансово-господарського забезпечення райдержадміністрації (З.Березова) виділити кошти в сумі 690.00(шістсот дев’яносто) грн.. по розділу 130102 (фізична культура і спорт) КЕКС 1172 для участі команди у змаганнях.
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника  голови районної державної адміністрації Л.Сабару.
 
Голова районної державної
адміністрації                                                                                                                                      І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                 Затверджую
                                                                                                                 Голова районної державної
                                                                                                                 адміністрації
                                                                                                                 _______________І.М.Чопко
К О Ш Т О Р И С
Витрат для участі команди району в зональних змаганнях Спартакіади Львівщини
серед депутатів обласної ради, районних, міських, селищних та сільських рад,
які відбудуться 28 квітня 2012 року
в м.Миколаєві, в кількості 23 осіб
Харчування учасників:
23 особи х 30.00 грн.= 690.00 грн.
Всього : 690.00 грн
 
Заступник керівника апарату-
начальник відділу фінансово-
господарського забезпечення                                                                                         З.М.БЕРЕЗОВА
 
 
Головний спеціаліст відділу у справах
сім’ї, молоді та спорту                                                                                                       Є.Й.ГЛАДИШ
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
25 квітня 2012року                                                                                                     №335
 
 
Про утворення
«мобільного соціального офісу»
 
З метою підвищення адресності та ефективності надання соціальної підтримки населенню району, відповідно до Методичних рекомендацій щодо надання громадянам соціальної підтримки за принципом «єдиного вікна» та виїзної роботи «мобільного соціального офісу» (далі методичні рекомендації), затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 14.03.2012 №137:
 
1. Утворити при управлінні праці та соціального захисту населення «мобільний соціальний офіс».
2. Затвердити склад робочої групи «мобільного соціального офісу» згідно з додатком.
3. Начальникові управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (М.Степований) забезпечити функціонування «мобільного соціального офісу» відповідно до Методичних рекомендацій.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Л.Сабару.
 
Голова районної державної
         адміністрації                                                                                                                           І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                 Додаток
                                                                                                                 до розпорядження голови
                                                                                                                 райдержадміністрації
                                                                                                                 від 3 травня 2012 року
                                                                                                                 №335
Склад
робочої групи «мобільного соціального офісу»

Панчишин Алла Євгенівна

–заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, керівник робочої групи

Елиїв Ірина Павлівна

–начальник відділу соціальних виплат та допомог управління праці та соціального захисту населення, заступник керівника робочої групи

Ільницька Тетяна Сергіївна

–завідувач сектору з прийому документів управління праці та соціального захисту населення, секретар робочої групи

Члени робочої групи

Четирбук Галина Петрівна

–начальник відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення

Вібла Ганна Михайлівна

–начальник відділу персоніфікованогообліку управління праці та соціального захисту населення

Куцела Тетяна Сергіївна

– начальник відділу активної підтримкибезробітних Пустомитівськогорайонного центру зайнятості (за згодою)

Борсук

Оксана Романівна

– начальник відділу пенсійногозабезпечення управління Пенсійногофонду у Пустомитівському районі(за згодою)

Дмитрах Оксана Володимирівна

– заступник завідувача відділеннясоціальної допомоги Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

Скочиляс Уляна Богданівна

– головний спеціаліст відділу опіки та піклування над дітьми- сиротами та дітьми позбавленими батьківського піклування, усиновлення, запровадження сімейних форм виховання дітей служби у справах дітей райдержадміністрації

 
Заступник керівника апарату
райдержадміністрації – начальник
відділу фінансово-господарського
забезпечення                                                                                                                   З.М.БЕРЕЗОВА
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
25 квітня 2012 року                                                                                                    №334
 
 
Про відкриття навігації
на водних об’єктах району
 
На виконання розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 18 квітня 2012 року №244/0/5-12 “Про відкриття  навігації на водних об’єктах області”, та з метою упорядкування плавзасобів, забезпечення безпеки руху суден і попередження нещасних випадків з людьми на воді:
 
1.Відкрити навігацію на водних об’єктах району для маломірних (малих) суден з 1 травня 2012 року.
 
2.Головам міської, селищної та сільських рад:
2.1 .Довести до відома власників маломірних (малих) суден, що стоянка та експлуатація плавзасобів, які не зареєстровані та не пройшли щорічного технічного огляду (не мають технічного талону), без нанесених бортових номерів, на водних об’єктах району забороняється.
2.2.З відкриттям навігації продовжити запровадження “Правил користування водними об’єктами” згідно із ст.47 Водного Кодексу України, забезпечити їх неухильне виконання власниками (різної форми власності) маломірних (малих) суден та баз їх стоянки до відкриття сезону безпеки на воді та забезпечити їх доведення до громадян в засобах масової інформації, контролювати їх неухильне виконання відпочиваючими та власниками маломірних (малих) суден і баз їх стоянки.
2.3.До 15 травня 2012 року забезпечити на підзвітній території виявлення незареєстрованих маломірних (малих) суден та баз їх стоянки, підготовку до оглядів зареєстрованих маломірних (малих) суден та штрафних майданчиків для зберігання тимчасово затриманих водних транспортних засобів, які не відповідають вимогам чинного законодавства.
 
3.Пропонувати:
3.1.До 15 травня 2011 року керівникам підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, що мають на водних об’єктах району маломірні (малі) судна на базах і зонах відпочинку, мисливсько-рибальських господарствах, спортивних школах, водних станціях і прокатних пунктах привести ці об’єкти у відповідність до вимог Положення про систему управління безпекою судноплавства на морському та річковому транспорті та зареєструвати їх у Львівському міжрегіональному територіальному відділі Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекції) і Дільниці Регістру судноплавства України в місті Львові.
3.2. РВ ГУ МВС України у Львівській області (І.Підлужний) у сфері забезпечення безпеки на транспорті перевіряти водіїв, які перевозять автодорогами району засоби водного транспорту, реєстрацію суден, наявність на них державних реєстраційних документів, нанесених бортових номерів та діючих технічних талонів, у місцях масового відпочинку організувати патрулювання біля водойм, на яких використовуються маломірні судна для прогулянок.
 
4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної
державної адміністрації                                                                                                                  І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
25 квітня 2012 року                                                                                                    №332
 
 
Про затвердження Положення про
порядок охорони службової
інформації під час прийому
іноземців
 
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року №1893 „Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію”, розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 8 листопада 2011 року №1184 «Про затвердження Положення про порядок охорони службової інформації під час прийому іноземців», з метою забезпечення охорони службової інформації під час прийому іноземців в обласній державній адміністрації:
1. Затвердити Положення про порядок охорони службової інформації під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців в районній державній адміністрації (надалі – Положення), що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації забезпечити дотримання вимог цього Положення.
3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
 
Голова районної державної 
         адміністрації                                                                                                                           І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                 розпорядженням голови
                                                                                                                 районної державної адміністрації
                                                                                                                 від 25 квітня 2012 року
                                                                                                                 №332
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок охорони службової інформації під час
прийому іноземних делегацій, груп та окремих
іноземців в районній державній адміністрації
1. Загальні положення
Це Положення є основним розпорядчим документом, що визначає порядок охорони службової інформації під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців в районній державній адміністрації.
 
2. Підготовка проведення зустрічей керівництва районної державної адміністрації з іноземцями та охорона службової інформації під час зовнішніх зв’язків.
2.1. Рішення про можливість прийому райдержадміністрацією іноземців приймається головою районної державної адміністрації.
Безпосередню організацію прийому іноземців і роботу з ними забезпечує відділ культури і туризму та відділ економіки районної державної адміністрації.
2.2. Відділом економіки районної державної адміністрації разом з іншими підрозділами райдержадміністрації, що беруть участь у прийомі іноземців, розробляється програма роботи з іноземцями за формою згідно з додатком 14 до Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року №1893 (надалі – Інструкція).
Керівники структурних підрозділів райдержадміністрації у випадку прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців надають відділу економіки районної державної адміністрації пропозиції щодо програми роботи з іноземцями за 10 днів до прийому.
Відділ економіки районної державної адміністрації у п’ятиденний термін узагальнює надані пропозиції та формує програму роботи з іноземцями.
Програма роботи з іноземцями повинна містити:
1) відомості про іноземців, іноземні підприємства, установи, організації (викладаються в обсязі, відомому підрозділу райдержадміністрації, що приймає іноземців, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посада, рік народження, громадянство, стать особи, найменування та місце розташування підприємства, установи, організації);
2) підстави, мету та термін перебування іноземців;
3) список посадових осіб, відповідальних за прийом іноземців і проведення роботи з ними, а також за здійснення інших заходів, пов’язаних з візитом;
4) переліки:
питань, які плануються для обговорення, із зазначенням обсягу і характеру інформації, що може бути передана іноземцям;
структурних підрозділів та службових приміщень райдержадміністрації, які іноземцям дозволено відвідати;
місць, де застосовуватиметься іноземцями кіно-, фото-, аудіо- і відеоапаратура, інші технічні засоби, і порядок їх застосування;
маршрутів і порядок переміщення іноземців на території структурних підрозділів райдержадміністрації;
інші необхідні відомості.
Програму роботи з іноземцями затверджує голова районної державної адміністрації.
2.3. Відділ економіки районної державної адміністрації передає до сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації інформацію про склад закордонної делегації із зазначенням прізвищ, імен та посад її членів, а також про час перебування та мету відвідання райдержадміністрації. Разом з цією інформацією надсилається копія програми проведення роботи з іноземцями. Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації направляє цю інформацію та копію програми роботи з іноземцями до Пустомитівського районного відділу Служби безпеки України у Львівській області.
У виняткових випадках, у разі, коли відомості про прийом іноземців надійшли за день до їх приїзду, відповідна інформація передається відповідальними працівниками відділу економіки районної державної адміністрації до Пустомитівського районного відділу Служби безпеки України у Львівській області засобами телефонного зв’язку.
2.4. З метою запобігання витоку службової інформації, всі матеріальні носії інформації, які плануються для передачі іноземцям, попередньо оцінюються постійною експертною комісією райдержадміністрації з питань оцінки матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію в районній державній адміністрації.
За результатами оцінки комісія складає акт експертизи про наявність або відсутність в матеріальних носіях службової інформації.
Експертиза матеріальних носіїв інформації здійснюється експертною комісією до затвердження головою районної державної адміністрації програми проведення роботи з іноземцями.
2.5. У разі, коли експертною комісією виявлено в матеріальних носіях службову інформацію, у складеному акті за формою згідно з додатком 15 Інструкції зазначають назву таких матеріальних носіїв та відповідний пункт переліку відомостей райдержадміністрації, які містять службову інформацію.
2.6. Передача іноземцям зазначених в акті матеріальних носіїв, які містять службову інформацію, здійснюється тільки з дозволу голови районної державної адміністрації.
2.7. У разі, коли експертною комісією не виявлено в матеріальних носіях службової інформації, рішення про передачу іноземцям таких носіїв приймає голова районної державної адміністрації на підставі акта, складеного за формою згідно з додатком 16 Інструкції.
2.8. У підрозділах райдержадміністрації, що систематично приймають іноземців, обладнуються виділені для цієї мети приміщення, які до початку відвідання іноземцями та після його завершення перевіряються працівниками, на яких покладено обов’язки технічного захисту інформації.
Відділ економіки районної державної адміністрації складає список посадових осіб, які братимуть безпосередню участь у прийомі і проведенні роботи з іноземцями.
2.9. Працівники райдержадміністрації, які беруть участь у прийомі і проведенні роботи з іноземцями, повинні діяти лише в межах наданих їм повноважень і забезпечувати збереження службової інформації, що є власністю держави.
2.10. Організаційне забезпечення зустрічей з іноземцями в будинку районної державної адміністрації (складання списку запрошених та оформлення перепусток, зустріч та супроводження іноземців) здійснюється працівниками відділу економіки районної державної адміністрації відповідно до Правил пропускного режиму Пустомитівської районної державної адміністрації затверджених головою райдержадміністрації 30 березня 2012 року.
2.11. Під час прийому і проведення роботи з іноземцями забороняється залишати іноземців у службових приміщеннях та на території райдержадміністрації без супроводу.
2.12. Відділ економіки районної державної адміністрації веде журнал обліку ділових зустрічей з іноземними делегаціями, групами та окремими іноземцями за формою згідно з додатком 17 Інструкції.
2.13. За підсумками прийому і проведення роботи з іноземцями відділ економіки районної державної адміністрації складає звіт про виконання відповідної програми, в якому зазначаються:
відомості щодо іноземців (ім’я та по батькові (за наявності), прізвище, рік народження, посада);
інформація про виконання програми роботи з іноземцями (стисло розкривається зміст переговорів, зазначаються найменування структурних підрозділів райдержадміністрації, які відвідали та з роботою яких ознайомилися іноземці);
відомості щодо передачі іноземцям службової інформації, ким надано дозвіл на таку передачу;
пропозиції та рекомендації.
Звіт готується в кількох примірниках, затверджується головою районної державної адміністрації та надсилається за його рішенням зацікавленим організаціям та до сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації, який направляє його в Пустомитівський районний відділ Служби безпеки України у Львівській області.
2.14. Програма проведення роботи з іноземцями, акт експертизи та звіт про виконання програми зберігаються в відділі економіки районної державної адміністрації в окремій номенклатурній справі.
 
3. Відповідальність та контроль за станом охорони службової інформації під час прийому іноземців:
3.1. Голова районної державної адміністрації здійснює контроль за діяльністю осіб, на яких покладаються функції організації прийому і проведення роботи з іноземцями, а також за виконанням відповідних програм.
3.2. Працівники райдержадміністрації, на яких покладаються функції організації прийому і проведення роботи з іноземцями, несуть персональну відповідальність за вжиття необхідних заходів для охорони службової інформації під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.
4. У разі потреби в одночасному здійсненні охорони службової інформації і забезпечення режиму секретності під час прийому іноземців захист службової та секретної інформації провадиться відповідно до вимог розділу XX Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 року №1561-12.
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
25 квітня 2012 року                                                                                                    №331
 
 
Про відзначення 65-х роковин
трагічних подій операції «Вісла»
 
Враховуючи рішення Львівської обласної ради від 16 березня 2012 року №395 «Про відзначення у 2012 році 65-их роковин трагічних подій операції «Вісла», відповідно до розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 6 квітня 2012 року №218/0/5-12 «Про відзначення 65-х роковин трагічних подій операції «Вісла»,  у зв’язку з 65-ми роковинами операції «Вісла», під час якої у 1947 році на території Польщі відбулося примусове переселення етнічних українців та з метою вшанування пам’яті жертв цього акту:
1. Створити організаційний комітет з відзначення 65-х роковин трагічних подій операції «Вісла» (надалі – Оргкомітет) та затвердити його склад згідно з додатком.
2. Затвердити заходи з відзначення 65-х роковин трагічних подій операції «Вісла», що додаються.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови обласної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
 
Голова районної державної 
          адміністрації                                                                                                                            І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                 Додаток 
                                                                                                                 до розпорядження
                                                                                                                 голови райдержадміністрації
                                                                                                                 від 25 квітня 2012 року
                                                                                                                 №331
СКЛАД
організаційного комітету з відзначення 65-х роковин
трагічних подій операції «Вісла»

САБАРА Любов Львівна

заступник голови районної державної адміністрації, співголова оргкомітету

МУДРИЙ Іван Володимирович

заступник голови районної ради, співголова оргкомітету (за згодою)

МУДРАК Євген Миколайович

начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю апарату райдержадміністрації, секретар оргкомітету

Члени оргкомітету:

ЛІСНА Мирослава Михайлівна

начальник відділу освіти райдержадміністрації

САЛАГАЙ Василь Миколайович

начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

ДУЛІБА Богдан Степанович

начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 
Заступник керівника апарату-начальник
відділу фінансово-господарського забезпечення
апарату райдержадміністрації                                                                                           З.М.БЕРЕЗОВА
 
 
 
                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                 розпорядженням голови
                                                                                                                 районної державної адміністрації
                                                                                                                 від 25 квітня 2012 року
                                                                                                                 №331
Заходи з відзначення 65-х роковин
трагічних подій операції «Вісла»
1. Оголосити у Пустомитівському районі 28 квітня 2012 року Днем жалоби за жертвами акції «Вісла». Забезпечити приспущення Державного Прапору України з чорними стрічками на будинках та спорудах органів державної влади, державних підприємств, установ і організацій на території району.
Міський, селищний та сільські голови
Керівники підприємств, установ та
організацій району
Термін: 28 квітня 2012 року
 
2. Забезпечити організацію і проведення тематичних науково-практичних конференцій, «круглих столів», тематичних уроків, присвячених вшануванню пам’яті жертв операції «Вісла».
Відділ освіти райдержадміністрації
Термін: квітень-жовтень 2012 року
 
3. Організувати та провести в населених пунктах району вечори-пам’яті та інші заходи з вшанування пам’яті жертв операції «Вісла» за участі представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських організацій, політичних партій, діячів освіти, науки та культури.
Міський, селищний та сільські голови
Відділ культури і туризму
райдержадміністрації
Термін: квітень-вересень 2012 року
 
4. Інформацію про проведену роботу надати до головного управління з питань внутрішньої політики, преси та інформації облдержадміністрації.
Відділ з питань внутрішньої політики,
зв’язків із засобами масової інформації
та громадськістю апарату
райдержадміністрації
Термін: до 9 листопада 2012 року