
УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
25 квітня 2012 року №332
Про затвердження Положення про
порядок охорони службової
інформації під час прийому
іноземців
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року №1893 „Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію”, розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 8 листопада 2011 року №1184 «Про затвердження Положення про порядок охорони службової інформації під час прийому іноземців», з метою забезпечення охорони службової інформації під час прийому іноземців в обласній державній адміністрації:
1. Затвердити Положення про порядок охорони службової інформації під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців в районній державній адміністрації (надалі – Положення), що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації забезпечити дотримання вимог цього Положення.
3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Голова районної державної
адміністрації І.М.ЧОПКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
районної державної адміністрації
від 25 квітня 2012 року
№332
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок охорони службової інформації під час
прийому іноземних делегацій, груп та окремих
іноземців в районній державній адміністрації
1. Загальні положення
Це Положення є основним розпорядчим документом, що визначає порядок охорони службової інформації під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців в районній державній адміністрації.
2. Підготовка проведення зустрічей керівництва районної державної адміністрації з іноземцями та охорона службової інформації під час зовнішніх зв’язків.
2.1. Рішення про можливість прийому райдержадміністрацією іноземців приймається головою районної державної адміністрації.
Безпосередню організацію прийому іноземців і роботу з ними забезпечує відділ культури і туризму та відділ економіки районної державної адміністрації.
2.2. Відділом економіки районної державної адміністрації разом з іншими підрозділами райдержадміністрації, що беруть участь у прийомі іноземців, розробляється програма роботи з іноземцями за формою згідно з додатком 14 до Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року №1893 (надалі – Інструкція).
Керівники структурних підрозділів райдержадміністрації у випадку прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців надають відділу економіки районної державної адміністрації пропозиції щодо програми роботи з іноземцями за 10 днів до прийому.
Відділ економіки районної державної адміністрації у п’ятиденний термін узагальнює надані пропозиції та формує програму роботи з іноземцями.
Програма роботи з іноземцями повинна містити:
1) відомості про іноземців, іноземні підприємства, установи, організації (викладаються в обсязі, відомому підрозділу райдержадміністрації, що приймає іноземців, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посада, рік народження, громадянство, стать особи, найменування та місце розташування підприємства, установи, організації);
2) підстави, мету та термін перебування іноземців;
3) список посадових осіб, відповідальних за прийом іноземців і проведення роботи з ними, а також за здійснення інших заходів, пов’язаних з візитом;
4) переліки:
─ питань, які плануються для обговорення, із зазначенням обсягу і характеру інформації, що може бути передана іноземцям;
─ структурних підрозділів та службових приміщень райдержадміністрації, які іноземцям дозволено відвідати;
─ місць, де застосовуватиметься іноземцями кіно-, фото-, аудіо- і відеоапаратура, інші технічні засоби, і порядок їх застосування;
─ маршрутів і порядок переміщення іноземців на території структурних підрозділів райдержадміністрації;
─ інші необхідні відомості.
Програму роботи з іноземцями затверджує голова районної державної адміністрації.
2.3. Відділ економіки районної державної адміністрації передає до сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації інформацію про склад закордонної делегації із зазначенням прізвищ, імен та посад її членів, а також про час перебування та мету відвідання райдержадміністрації. Разом з цією інформацією надсилається копія програми проведення роботи з іноземцями. Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації направляє цю інформацію та копію програми роботи з іноземцями до Пустомитівського районного відділу Служби безпеки України у Львівській області.
У виняткових випадках, у разі, коли відомості про прийом іноземців надійшли за день до їх приїзду, відповідна інформація передається відповідальними працівниками відділу економіки районної державної адміністрації до Пустомитівського районного відділу Служби безпеки України у Львівській області засобами телефонного зв’язку.
2.4. З метою запобігання витоку службової інформації, всі матеріальні носії інформації, які плануються для передачі іноземцям, попередньо оцінюються постійною експертною комісією райдержадміністрації з питань оцінки матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію в районній державній адміністрації.
За результатами оцінки комісія складає акт експертизи про наявність або відсутність в матеріальних носіях службової інформації.
Експертиза матеріальних носіїв інформації здійснюється експертною комісією до затвердження головою районної державної адміністрації програми проведення роботи з іноземцями.
2.5. У разі, коли експертною комісією виявлено в матеріальних носіях службову інформацію, у складеному акті за формою згідно з додатком 15 Інструкції зазначають назву таких матеріальних носіїв та відповідний пункт переліку відомостей райдержадміністрації, які містять службову інформацію.
2.6. Передача іноземцям зазначених в акті матеріальних носіїв, які містять службову інформацію, здійснюється тільки з дозволу голови районної державної адміністрації.
2.7. У разі, коли експертною комісією не виявлено в матеріальних носіях службової інформації, рішення про передачу іноземцям таких носіїв приймає голова районної державної адміністрації на підставі акта, складеного за формою згідно з додатком 16 Інструкції.
2.8. У підрозділах райдержадміністрації, що систематично приймають іноземців, обладнуються виділені для цієї мети приміщення, які до початку відвідання іноземцями та після його завершення перевіряються працівниками, на яких покладено обов’язки технічного захисту інформації.
Відділ економіки районної державної адміністрації складає список посадових осіб, які братимуть безпосередню участь у прийомі і проведенні роботи з іноземцями.
2.9. Працівники райдержадміністрації, які беруть участь у прийомі і проведенні роботи з іноземцями, повинні діяти лише в межах наданих їм повноважень і забезпечувати збереження службової інформації, що є власністю держави.
2.10. Організаційне забезпечення зустрічей з іноземцями в будинку районної державної адміністрації (складання списку запрошених та оформлення перепусток, зустріч та супроводження іноземців) здійснюється працівниками відділу економіки районної державної адміністрації відповідно до Правил пропускного режиму Пустомитівської районної державної адміністрації затверджених головою райдержадміністрації 30 березня 2012 року.
2.11. Під час прийому і проведення роботи з іноземцями забороняється залишати іноземців у службових приміщеннях та на території райдержадміністрації без супроводу.
2.12. Відділ економіки районної державної адміністрації веде журнал обліку ділових зустрічей з іноземними делегаціями, групами та окремими іноземцями за формою згідно з додатком 17 Інструкції.
2.13. За підсумками прийому і проведення роботи з іноземцями відділ економіки районної державної адміністрації складає звіт про виконання відповідної програми, в якому зазначаються:
─ відомості щодо іноземців (ім’я та по батькові (за наявності), прізвище, рік народження, посада);
─ інформація про виконання програми роботи з іноземцями (стисло розкривається зміст переговорів, зазначаються найменування структурних підрозділів райдержадміністрації, які відвідали та з роботою яких ознайомилися іноземці);
─ відомості щодо передачі іноземцям службової інформації, ким надано дозвіл на таку передачу;
─ пропозиції та рекомендації.
Звіт готується в кількох примірниках, затверджується головою районної державної адміністрації та надсилається за його рішенням зацікавленим організаціям та до сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації, який направляє його в Пустомитівський районний відділ Служби безпеки України у Львівській області.
2.14. Програма проведення роботи з іноземцями, акт експертизи та звіт про виконання програми зберігаються в відділі економіки районної державної адміністрації в окремій номенклатурній справі.
3. Відповідальність та контроль за станом охорони службової інформації під час прийому іноземців:
3.1. Голова районної державної адміністрації здійснює контроль за діяльністю осіб, на яких покладаються функції організації прийому і проведення роботи з іноземцями, а також за виконанням відповідних програм.
3.2. Працівники райдержадміністрації, на яких покладаються функції організації прийому і проведення роботи з іноземцями, несуть персональну відповідальність за вжиття необхідних заходів для охорони службової інформації під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.
4. У разі потреби в одночасному здійсненні охорони службової інформації і забезпечення режиму секретності під час прийому іноземців захист службової та секретної інформації провадиться відповідно до вимог розділу XX Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 року №1561-12.