logo

Розпорядження голови РДА

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
23 березня 2012 року                                                                                                                         №250
 
 
Про припинення права постійного користування
Земельною ділянкою ВАТ „Основа” та надання
дозволу ФОП Кузяну М.В. на підготовку
технічної документації із землеустрою
земельної ділянки на праві оренди для
обслуговування приміщення ремонтної
 майстерні на території Сороки-Львівської
сільської ради за межами населеного пункту
 
Відповідно до ст.ст.17, п.2 ст.120, 123, 141, 142 п.12 розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України, п.7) ст.13, п.2) ст.21 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” враховуючи лист ВАТ „Основа” від 13.03.2012 №1, розглянувши заяву ФОП Кузяна М.В. про надання дозволу на підготовку технічної документації із землеустрою земельної ділянки на праві оренди для обслуговування приміщення ремонтної майстерні на території Сороки-Львівської ради за межами населеного пункту:
1. Припинити право постійного користування земельною ділянкою площею 0,20га ВАТ „Основа” згідно Державного акту на право постійного користування землею серія І-ЛВ №001855 для будівництва та обслуговування виробничих приміщень в с.Муроване по вул.Вокзальній,17 на території Сороки-Львівської сільської ради за межами населеного пункту.
1. Дати дозвіл ФОП Кузяну Михайлу Васильовичу на підготовку технічної документації із землеустрою земельної ділянки площею 0,20га на праві оренди для обслуговування приміщення ремонтної майстерні на території Сороки-Львівської сільської ради за межами населеного пункту.
 
2. ФОП Кузяну М.В. звернутись в ліцензовану землевпорядну організацію за виготовленням технічної документації із землеустрою.
 
Голова районної державної
          адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
23 березня 2012 року                                                                                                                         №248
 
 
Про погодження надання
мисливських угідь у користування
ТзОВ «Мисливське господарство «Зубр»
 
Відповідно до Закону України «Про мисливське господарство та полювання», розглянувши клопотання ТзОВ «Мисливське господарство «Зубр» від 13.03.2012 року №13/03/12-1 та погодження місцевих рад щодо надання у користування мисливських угідь ТзОВ «Мисливське господарство «Зубр»:
 
Погодити надання в користування товариству з обмеженою відповідальністю «Мисливське господарство «Зубр» мисливських угідь терміном на 49 років без відчуження земель в межах Пустомитівського району загальною площею 30969,7799га, з яких: польових – 21930,3635га, лісових – 8283,7421га, водно-болотних – 747,6743га з розшифровкою площ по сільських радах згідно з довідкою управління Держкомзему у Пустомитівському районі від 13.03.2012 року №01-15/533.
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
23 березня 2012 року                                                                                                                         №247
 
 
Про внесення змін до показників
районного бюджету на 2012 рік
 
Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, керуючись пунктом 17 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою погашення кредиторської заборгованості розпорядників коштів, зареєстрованих фінансових зобов’язань одержувачів коштів, що утворились в обласному бюджеті на кінець 2011 року, у зв‘язку з не оплатою територіальними органами державної казначейської служби платіжних доручень за взятими ними зобов’язаннями, враховуючи рішення Львівської обласної ради від 28 лютого 2012 року №377 „Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2012 рік в зв’язку із погашенням кредиторської заборгованості” та п.13 рішення Пустомитівської районної ради від 10 січня 2012 року №184 „Про районний бюджет Пустомитівського району на 2012 рік”:
 
1. Внести зміни до показників районного бюджету на 2012 рік:
1.1 Збільшити дохідну частину загального фонду районного бюджету за кодом бюджетної класифікації 41035000 „Інші субвенції„ в сумі 25 000 (двадцять п’ять тисяч) гривень та відповідно видаткову частину бюджету за КФК 250380 по КЕКВ 1320.
1.2 Виділити субвенцію з обласного бюджету в сумі 25000 (двадцять п’ять тисяч) гривень Зимноводівській сільській раді на виготовлення генерального плану за КФК 250380 по КЕКВ 1320.
 
2. Фінансовому управлінню районної державної адміністрації Л.Максим внести відповідні зміни до показників районного бюджету.
 
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
          адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
23 березня 2012 року                                                                                                                         №246
 
 
Про внесення змін до показників
районного бюджету на 2012рік
 
Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, керуючись пунктом 17 частини 1 статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою погашення кредиторської заборгованості  ропорядників коштів, зареєстрованих фінансових зобов’язань одержувачів коштів, що утворились в обласному бюджеті на кінець 2011 року, у звязку з неоплатою територіальними органами державної казначейської служби платіжних доручень за взятими ними зобов’язаннями та враховуючи висновки постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та комунальної власності, рішення Львівської обласної ради від 28.02.2012р. №377 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2012 рік в зв’язку із погашенням кредиторської заборгованості» та відповідно до п.13 рішення Пустомитівської районної ради від 10.01.2012 року №184 „Про районний бюджет Пустомитівського району на 2012 рік”:
 
1. Внести зміни до показників районного бюджету на 2012 рік:
1.1 Збільшити дохідну частину спеціального фонду районного бюджету по коду 41035000 „Інші субвенції„ в сумі 413 900 (чотириста тринадцять тисяч дев’ятсот гривень) та відповідно видаткову частину бюджету по КФК 250380 КЕКВ 2420 на суму 413 900 (чотириста тринадцять тисяч дев’ятсот гривень).
1.2 Затвердити субвенцію з обласного бюджету на погашення кредиторської заборгованості Зимноводівській сільській раді на будівництво дороги в сумі 200000.00 (двісті тисяч гривень) по вул.Крип’якевича с.Зимна Вода; на капітальний ремонт дороги Сокільницькій сільській раді в сумі 90000 (дев’яносто тисяч гривень), вул.Дубівка с.Сокільники та Лисиничівській сільській раді в сумі 123900 (сто двадцять три тисячі дев’ятсот гривень) на капітальний ремонт дороги вул.Винниківська (до госпіталю) в с.Лисиничі.
 
2. Фінансовому управлінню районної державної адміністрації Л.Максим внести відповідні зміни до показників районного бюджету.
 
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.Шаповал.
 
Голова районної державної
          адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
23 березня 2912 року                                                                                                                                    №245
 
 
Про організацію та проведення місячника
з облаштування та впорядкування
спортивних майданчиків 
 
Відповідно до п.1) ч.1 ст.22 Закону України ”Про місцеві державні адміністрації”, наказу управління з питань фізичної культури та спорту Львівської обласної державної адміністрації від 13 лютого 2012 року №100 «Про організацію та проведення місячника з облаштування спортивних майданчиків за місцем проживання та в місцях масового відпочинку населення»:
1. Відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації (Л.Двойченков), відділу освіти райдержадміністрації (М.Лісна), районній організації ФСТ «Колос» (Р.Карбівник), дитячо-юнацьким спортивним школам «Надія» (М.Торак), «Юність» (Ю.Яремко), «Тризуб» (Е.Левицький) в термін з 1 по 30 квітня 2012 року вжити заходів щодо організації та проведення місячника з облаштування та впорядкування спортивних майданчиків за місцем проживання та навчання (надалі – місячник).
2. Для здійснення керівництва підготовкою та проведення місячника утворити організаційний комітет у складі згідно з додатком.
3. Відділу освіти райдержадміністрації (М.Лісна), районній організації ФСТ «Колос» (Р.Карбівник), директорам дитячо-юнацьких спортивних шкіл «Надія» (М.Торак), «Юність» (Ю.Яремко), «Тризуб» (Є.Левицький) визначити перелік спортивних майданчиків щодо організації та проведення місячника, визначивши обсяги необхідних ремонтних робіт, їх ресурсне забезпечення та джерела фінансування.
4. Рекомендувати головам міської, селищної та сільських рад визначити перелік спортивних майданчиків щодо організації проведення місячника, визначивши обсяги необхідних ремонтних робіт та їх фінансування.
5. Головному редактору часопису «Голос народу» (Р.Скочиляс) забезпечити висвітлення проведення місячника на сторінках часопису «Голос народу».
6. Відділу освіти райдержадміністрації (М.Лісна), районній організації ФСТ «Колос» (Р.Карбівник), директорам дитячо-юнацьких спортивних шкіл «Надія» (М.Торак), «Юність» (Ю.Яремко), «Тризуб» (Є.Левицький) звіт про проведення місячника подати у відділ у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації до 30 квітня 2011 року (форма звіту додається).
7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
         адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                            Додаток
                                                                                                                            до розпорядження голови районної
                                                                                                                            державної адміністрації
                                                                                                                            від 23 березня 2012 року
                                                                                                                            №245
Склад
організаційного комітету для проведення місячника з облаштування та впорядкування
спортивних майданчиків за місцем проживання та навчання
Л.Сабара – голова організаційного комітету, заступник голови районної державної адміністрації
Члени комітету:
1. Л.Двойченков – начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації
2. Є.Гладиш – головний спеціаліст відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації
3. Р.Карбівник – голова районної організації ФСТ «Колос» (за згодою)
4. Р.Скочиляс – головний редактор часопису «Голос народу» (за згодою)
5. В.Козирський – головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації
6. М.Торак – директор ДЮСШ «Надія» (за згодою)
7. Ю.Яремко – директор ДЮСШ «Юність» (за згодою)
8. Е.Левицький – директор ДЮСШ «Тризуб» (за згодою)
 
Керівник апарату районної
державної адміністрації                                                                                                        Р.Й.САВРУК
 
 
 
Форма
звіту проведення Всеукраїнського місячника “Спорт для всіх – спільна турбота”

 

Участь

населення у місячнику

Участь у

місяч-

нику

фахівців,

які

проводять фізкуль-

турно-

оздоровчу

роботу

Фінансування

на проведення

місячника, грн.

Кількість

відремонтованих спортивних споруд та спортивних майданчиків у % до кількості,

що потребувала ремонту

всього

Кількість відремонто-

ваних спортивних спортуд та спортивних майдан-

чиків, які знаходяться за місцем проживання

Кількість відремонто-

ваних спортивних споруд та спортивних майданчиків, які знаходяться за місцем навчання

 

Прий-

няло

участь

у % до загаль-

ної кіль-

кості

всього

бюд-

жетне

поза-

бюд-

жетне

к-ість відре-

монто-

ваних

к-ість, що потребу-

вала ремонту

к-сть відре-

монто-

ваних

у % до к-сті, що потребу-

вала ремонту

к-сть відре-монто

ваних

У % до к-сті, що потребу-

вала ремонту

 

Керівник    _______________________

                            (печатка, підпис)

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
23 березня 2012 року                                                                                                                         №244
 
 
Про проведення Спартакіади державних
службовців, працівників органів виконавчої
влади, депутатів всіх рівнів
 
Відповідно до п.3) ч.1 ст.22, п.7) ч.1 ст.39 Закону України «Про місцеві державні  адміністрації», листа управління державної служби головного управління державної служби України у Львівській області від 23 лютого 2012 року №45/ТО1200-12, згідно з календарним планом спортивно-масових заходів відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації на 2012 рік:
 
1. Відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації (Л.Двойченков) провести 31 березня – 1 квітня 2012 року в м.Пустомити районну Спартакіаду державних службовців, працівників органів виконавчої влади, депутатів всіх рівнів.
2. Затвердити:
2.1. Кошторис витрат для проведення Спартакіади, додається.
2.2. Положення про Спартакіаду, додається.
3. Матеріально-відповідальною особою з використання коштів, виділених для проведення заходу, призначити начальника відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації Л.Двойченкова.
4. Відділу фінансово-господарського забезпечення (З.Березова) виділити кошти в сумі 1777 (одна тисяча сімсот сімдесят сім) грн. 50 коп. по розділу 130102 (фізична культура і спорт) КЕКВ 1172 для проведення заходу.
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В. Шаповала. 
 
Голова районної державної
         адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                    Затверджую
                                                                                                    Голова районної державної
                                                                                                    адміністрації
                                                                                                    _______________ І.М.Чопко
Кошторис
витрат для проведення Спартакіади державних службовців, працівників органів виконавчої влади, депутатів всіх рівнів, яка відбудеться 31 березня – 1 квітня 2012 року в м.Пустомити
1. Кубок – 3 шт. х 78. 00 грн. = 234.00 грн.
2. Кубок – 4 шт. х 58. 00 грн. = 232.00 грн.
3. Кубок – 4 шт. х 48. 00 грн. = 192.00 грн.
4. Кубок – 4 шт. х 38. 00 грн. = 152.00 грн.
5. Медаль – 48 шт. х 14. 50 грн. = 696.00 грн.
6. Диплом – 21  шт. х 1.50 грн. = 31.50 грн. 
7. Харчування суддів – 10 чоловік х 24 грн. = 240.00 грн.
Всього: 1777 грн. 50 коп.
 
Заступник керівника апарату –
начальник відділу фінансово –
господарського забезпечення                                                                                              З.М.БЕРЕЗОВА
 
Начальник відділу у справах
сім’ї, молоді  та спорту                                                                                                          Л.В.ДВОЙЧЕНКОВ
 
 
 
                                                                                                   Затверджено:
                                                                                                   розпорядженням голови районної
                                                                                                   державної адміністрації 
                                                                                                   від 23 березня 2012 року
                                                                                                   №244
Положення
про проведення Спартакіади державних службовців, працівників органів виконавчої влади, депутатів всіх рівнів, яка відбудеться 31 березня – 1 квітня 2012 року в м.Пустомити
1. Мета і завдання. Спартакіада проводиться з метою зміцнення здоров’я шляхом залучення до занять фізичною культурою та спортом, активізації активного відпочинку, розвитку найбільш популярних видів спорту, пропаганди здорового способу життя серед  державних службовців, працівників органів виконавчої влади,  депутатів всіх рівнів.
2. Керівництво підготовкою та проведення Спартакіади. Загальне керівництво підготовкою та проведення Спартакіади здійснює відділ у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації та організаційний комітет у складі начальника відділу Л.Двойченкова, головного спеціаліста відділу Є.Гладиша, голови районної організації ФСТ «Колос» Р.Карбівника, головного судді змагань В.Мальчицького, тренера – викладача дитячо-юнацької спортивної школи «Надія». Безпосереднє проведення Спартакіади покладається на головну суддівську колегію.
3. Термін та місце проведення. Спартакіада проводиться в м.Пустомити 31 березня – 1 квітня 2012 року на базі Пустомитівської ЗОШ №2. Приїзд команд та реєстрація 31 березня до 12.00 год. Відкриття Спартакіади в 12.00 год. Початок змагань в 12 год. 30 хв.
4. Програма змагань, учасники та умови проведення. Змагання проводяться з таких видів спорту: Волейбол – 8 чоловік, міні-футбол – 8 чоловік; шахи, шашки, більярд, настільний теніс – кількість учасників необмежена, в залік йде 2 кращих результати від команди. Змагання проводяться згідно діючих правил змагань у кожному виді: 31 березня – шахи, шашки, міні-футбол; 1 квітня – волейбол, більярд, настільний теніс. До участі у змаганнях допускаються державні службовці, працівники органів виконавчої влади, депутати всіх рівнів та їх помічники. Один учасник може приймати участь в двох видах програми змагань. Для участі у змаганнях команда подає в суддівську колегію заявку, завірену керівником, лікарем. Учасники повинні мати депутатське посвідчення та ідентифікаційні коди.
5. Нагородження учасників. Оплата дипломів, кубків, медалей, харчування суддів проводиться за рахунок коштів районної державної адміністрації по розділу 130102 (фізична культура і спорт) КЕКВ 1172.
Команди та учасники, що посіли І, ІІ, ІІІ місця в змаганнях з волейболу та міні-футболу нагороджуються медалями та дипломами, шахів, шашок, більярду та настільного тенісу – кубками та дипломами. Команди, що посіли І, ІІ, ІІІ місця в підсумковому заліку нагороджуються кубками та дипломами.
 

alt

УКРАЇНА
 
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ ПУСТОМИТІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ       
АДМІНІСТРАЦІЇ
 
26  січня  2012 року                                                                                                    №  56
 
 
 
Про  надання  дозволу ТзОВ «Барком»
на  розробку детального плану території
та проекту землеустрою щодо
впорядкування території господарського
двору для містобудівних потреб на
території  Гамаліївської сільської  ради
за межами  населеного  пункту
 
 
           Відповідно  до ст.ст.17, 20 п.12 розділу Х Перехідних  положень  Земельного   кодексу України, ст.19 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”, п.1) ст.20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розглянувши клопотання директора ТзОВ «Барком»  про  надання  дозволу  на  розробку детального плану території та проекту землеустрою щодо впорядкування території господарського двору для містобудівних потреб на території Гамаліївської сільської  ради за межами  населеного  пункту:
 
        1.Дати дозвіл ТзОВ «Барком» на розробку детального плану території та проекту землеустрою щодо впорядкування території господарського двору для містобудівних потреб на орендованій земельній ділянці, площею 7,4662 га, (договір оренди землі від 13.04.2010р. № 04:10:458:00001) на території  Гамаліївської сільської  ради за межами  населеного  пункту
 
 
        2. ТзОВ «Барком» звернутись в ліцензовані проектні організації за розробкою детального плану території та проекту землеустрою щодо впорядкування території господарського двору для містобудівних потреб.
 
 
 
Перший заступник голови    
районної державної адміністрації                                                                          В.М.ШАПОВАЛ
 
 
 
 
alt
УКРАЇНА
 
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ ПУСТОМИТІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ       
АДМІНІСТРАЦІЇ
 
   23  лютого  2012 року                                       №  128
 
Про  надання  дозволу гр.Костур
Олександрі Павлівні  на  розробку
детального плану території та
складання проекту відведення по
зміні цільового призначення земельної
ділянки для будівництва та обслуговування
виробничо-складських приміщень  на
території Пасіки-Зубрицької  сільської
ради за межами населеного  пункту
 
           Відповідно  до ст.ст.17, 20 п.12 розділу Х Перехідних  положень  Земельного   кодексу України, ст.19 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”, п.1) ст.20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 11.04.2002р. № 502 «Про затвердження  порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб», розглянувши заяву гр.Костур Олександри Павлівни  від 30.01.2012р.  про  надання  дозволу  на  розробку детального плану території та проекту відведення по зміні цільового призначення земельної ділянки для  будівництва та обслуговування виробничо-складських приміщень на території Пасіки-Зубрицької  сільської  ради за  межами  населеного  пункту:
            1.Дати дозвіл гр.Костур Олександрі Павлівні  на розробку детального плану території щодо відведення земельної ділянки, загальною площею 0,2000 га, для будівництва та обслуговування виробничо-складських приміщень на території Пасіки-Зубрицької   сільської  ради за  межами  населеного  пункту.
2.Дати дозвіл на складання проекту відведення по зміні цільового призначення земельної ділянки, належної на праві приватної власності гр. Костур Олександрі Павлівні для ведення особистого селянського господарства (Державний акт ЯЛ № 874762 від 23.11.2010р.) для будівництва та обслуговування виробничо-складських приміщень на території Пасіки-Зубрицької сільської ради за межами населеного пункту.
3.Гр.Костур Олександрі Павлівні звернутись в ліцензовану проектну організацію за розробкою детального плану території та проекту відведення земельної ділянки.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Ю.Ткача.
 
 
Голова районної державної
адміністрації                                                                                                                                           І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
23 березня 2012 року                                                                                                                         №243
 
 
Про затвердження проекту землеустрою
по зміні цільового призначення
земельної ділянки з ведення підсобного
господарства на будівництво та обслуговування
офісних та складських приміщень на території
Зубрянської сільської ради за межами  населеного пункту
 
Відповідно до ст.ст.17, 20, п.12 розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України, постановами Кабінету Міністрів України від 11.05.2002р. №502 „Про затвердження Порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян, або юридичних осіб”, від 17.11.1997 року №1279 „Про розміри та Порядок визначення втрат сільськогосподарського, лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню”, розглянувши клопотання ТзОВ „Ріля Україна” від 20.03.2012 №вих.03/24 про затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки з ведення підсобного господарства на будівництво та обслуговування офісних та складських приміщень на території Зубрянської сільської ради за межами населеного пункту:
 
1. Затвердити проект землеустрою по зміні цільового призначення земельної ділянки  ТзОВ „Ріля Україна” площею 0,5295га з ведення підсобного господарства на будівництво та обслуговування офісних та складських приміщень на території Зубрянської сільської ради за межами населеного пункту.
 
2. Змінити цільове призначення земельної ділянки ТзОВ „Ріля Україна” площею 0,5295га з ведення підсобного господарства на будівництво та обслуговування офісних та складських приміщень на території Зубрянської сільської ради за межами населеного пункту.
 
3. ТзОВ „Ріля Україна” сплатити втрати сільськогосподарського виробництва в розмірі 47,933 тис.грн.
 
4. Управлінню Держкомзему у Пустомитівському районі внести зміни в земельно-облікові документи.
 
Голова районної державної
          адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
22 березня 2012 року                                                                                                                         №222
 
 
Про затвердження проекту землеустрою
щодо відведення земельної ділянки в оренду
для обслуговування ставка та рибогосподарських
потреб на території Підберізцівської
сільської ради за межами населеного пункту
 
Відповідно до ст.ст.17, 65, 58, 59, 123, 186 п.12 розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України, розглянувши заяву ТзОВ „Вест Етуаль” від 06.03.2012 року про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для обслуговування ставка та рибогосподарських потреб на території Підберізцівської сільської ради, розроблений ТзОВ „Землевпорядний центр „Наділ”:
 
Затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель водного фонду в оренду ТзОВ „Вест Етуаль” площею 7,1564га для обслуговування ставка та рибогосподарських потреб на території Підберізцівської сільської ради за межами населеного пункту
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ПУСТОМИТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Пустомити, Львівської області
 
21 березня 2012 року                                                                                                                         №221
 
 
Щодо затвердження Плану
заходів з питань запобігання
і протидії корупції в районі
 
Відповідно до Указу Президента України від 21.10.2011 №1001 «Про національну антикорупційну стратегію на 2011-2015 роки» та постанови Кабінету Міністрів України від 28.11.2011 №1240 «Про затвердження Державної програми щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки», розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 27 лютого 2012 року №125/0/5-12 «Щодо затвердження Плану заходів з питань запобігання і протидії корупції в області», з метою зменшення рівня корупції в районі:
 
1. Затвердити План заходів щодо запобігання і протидії корупції в районі, що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування подавати інформацію про виконання Плану заходів з питань запобігання і протидії корупції щорічно до 25 січня у сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації.
3. Сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації інформацію про виконання Плану заходів з питань запобігання і протидії корупції надавати щороку до 1 лютого у сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Р.Й.Саврука.
 
Голова районної державної
          адміністрації                                                                                                              І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                            Розпорядженням
                                                                                                                            голови райдержадміністрації
                                                                                                                            від 21 березня 2012р.
                                                                                                                            №221
План
заходів з питань запобігання та протидії корупції в районі
I. Реформування системи державного управління та адміністративних процедур
1. Завершення процесу розмежування функцій органів державної влади з надання адміністративних послуг та контрольно-наглядових (інспекційних) функцій.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
2. Проведення функціонального огляду органів державної влади з метою усунення поєднання в одному органі інспекційних функцій та функцій з надання адміністративних послуг.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
3. Застосування інноваційних технологій, що забезпечують підвищення рівня об’єктивності та прозорість прийняття органами влади рішень, у тому числі прискорення впровадження системи електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
4. Внесення пропозицій щодо зобов’язання органів (інституцій), залучених до надання адміністративних послуг, надавати відповідь поштою та за згодою запитувача – електронною поштою.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
5. Запровадження систем електронного документообігу, в тому числі електронного обігу медичних форм, та електронного цифрового підпису.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
6. Упровадження анкет (форм) для звернення громадян за наданням адміністративних послуг.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
7. Зонування будівель (приміщень) органів (інституцій), залучених до надання адміністративних послуг, на «закриту частину» (для роботи з документами) та «відкриту частину» (для прийому громадян).
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
8. Створення належних умов у приміщеннях для особистого прийому громадян.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
9. Запровадження консультативних кабінетів, створення єдиного кол-центру з надання адміністративних послуг.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
10. Удосконалення порядку особистого прийому в органах державної влади та місцевого самоврядування шляхом запровадження «електронної черги».
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
11. Розширення сфер застосування принципу «мовчазної згоди» під час надання погоджень, висновків, дозвільних документів тощо.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
12. Надання адміністративних послуг виключно органами державної влади та бюджетними установами.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
13. Аналіз делегування органами державної влади повноважень щодо надання адміністративних послуг.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
14. Припинення практики дроблення адміністративних послуг на окремі платні послуги.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
15. Створення єдиного веб-порталу адміністративних послуг з визначеним переліком усіх адміністративних послуг.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
16. Встановлення заборони органам державної влади та органам місцевого самоврядування надавати платні послуги господарського характеру.
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
органи місцевого самоврядування.
Термін виконання: 2012 рік
 
17. Відмова від територіального монополізму під час надання  адміністративних послуг та створення альтернативних можливостей щодо вибору органу для отримання адміністративної послуги.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
18. Внесення пропозицій щодо забезпечення діяльності багатофункціональних центрів для надання фізичним і юридичним особам адміністративних послуг.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
19. Забезпечення функціонування, ведення та своєчасного оновлення веб-сторінок, інших електронних ресурсів органів (інституцій), залучених до надання адміністративних послуг, що містять інформацію, необхідну для отримання адміністративних послуг.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
20. Створення багатофункціональних центрів для надання фізичним і юридичним особам адміністративних послуг.
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
Термін виконання: 2012 рік   
 
ІІ. Зменшення адміністративного тиску на підприємців, запобігання тонізації економіки   
1. Зменшення кількості ліцензій і дозволів у сфері підприємницької діяльності, максимальне спрощення та скорочення тривалості дозвільних процедур.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
2. Внесення пропозицій щодо спрощення процедури реєстрації та припинення юридичних осіб, скасування реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
3. Усунення технічних бар’єрів, запровадження «єдиного вікна», максимальна комп’ютеризація документообігу.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
4. Обмеження кількості перевірок з боку контролюючих органів.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
5. Удосконалення інституту державного регулювання (ліцензування, сертифікація, реєстрація, нормування, паспортизація тощо) в частині зменшення кількості відокремлених державних реєстрів (кадастрів) шляхом об’єднання їх в єдиний державний реєстр (кадастр) з відповідними підсистемами реєстрів (кадастрів), який перебуватиме в розпорядженні єдиного державного органу.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
6. Запобігання неправомірному тиску на підприємців з боку правоохоронних та контролюючих державних органів.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
III. Забезпечення доброчесності на публічній службі та службі в органах місцевого самоврядування
1. Системне вдосконалення державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, зокрема в частині процедури конкурсного відбору кандидатів на зайняття посади (механізму визначення переможця), розстановки кадрів, проходження державної служби, служби в органах місцевого самоврядування.
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
органи місцевого самоврядування
Термін виконання: 2012 рік
 
2. Участь в розробленні нової редакції проекту Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (з визначенням вимог, зокрема, щодо реформування системи управління службою в органах місцевого самоврядування, оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування, створення прозорої системи прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування).
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
органи місцевого самоврядування
Термін виконання: 2012 рік
 
3. Розроблення дієвих механізмів ротації державних службовців.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2013 рік
 
4. Визначення на законодавчому рівні засад етичної поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та механізму врегулювання конфлікту інтересів у їх діяльності, що повинні базуватися на положеннях Модельного кодексу поведінки державних службовців країн Ради Європи та враховувати інші міжнародно-правові стандарти в цій сфері.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
5. Розроблення внутрішніх планів щодо запобігання і протидії корупції в органах державної влади та органах місцевого самоврядування.
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
органи місцевого самоврядування
Термін виконання: щорічно
 
6. Організація в централізованому порядку перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, до посадових обов’язків яких належить здійснення за місцем роботи заходів контролю за дотриманням антикорупційного законодавства, з питань запобігання і протидії корупції, етичної поведінки та врегулювання конфлікту інтересів.
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
органи місцевого самоврядування
Термін виконання: щорічно
 
7. Проведення перевірок щодо дотримання вимог законодавства з питань державної служби в органах виконавчої влади.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: щорічно
 
IV. Поліпшення умов доступу фізичних, юридичних осіб та об’єднань громадян без статусу юридичної особи до інформації про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування
1. Аналіз практичної реалізації положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
органи місцевого самоврядування
Термін виконання: 2012 рік
 
2. Запровадження дієвого механізму зворотного зв’язку з громадськістю щодо повідомлень про факти корупційних правопорушень на місцях.
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
органи місцевого самоврядування
Термін виконання: 2012 рік
 
3. Висвітлення у засобах масової інформації результатів ревізій та перевірок використання бюджетних коштів, державного та комунального майна.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: постійно
 
VI. Удосконалення антикорупційної експертизи
1. Забезпечення доступу громадськості до ознайомлення з проектами нормативно-правових актів.
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
органи місцевого самоврядування
Термін виконання: постійно 
 
VII. Формування громадської підтримки дій влади у запобіганні і протидії корупції 
1. Сприяння діяльності засобів масової інформації стосовно широкого висвітлення заходів щодо протидії корупції, що вживаються державними органами та органами місцевого самоврядування. 
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
органи місцевого самоврядування
Термін виконання: постійно
 
2. Висвітлення у засобах масової інформації антикорупційних заходів, що вживаються органами виконавчої влади, іншими органами державної влади з метою формування негативного ставлення громадян до проявів координації і залучення громадськості до участі в антикорупційній діяльності.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: постійно
 
3. Трансляція соціальної реклами з питань запобігання і протидії корупції з метою формування негативного ставлення громадян до проявів корупції.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: постійно
 
4. Оприлюднення інформації про вжиті заходи щодо запобігання і протидії корупції та про осіб, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: щорічно
 
VIII. Зниження рівня корупції у приватному секторі
1. Формування антикорупційної правосвідомості громадян шляхом запровадження соціально-просвітницьких програм, створення системи антикорупційної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: щорічно
 
2. Організація поширення знань про антикорупційне законодавство серед представників громадськості із залученням громадських (неурядових) організацій.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: щорічно
 
3. Запровадження у загальноосвітніх навчальних закладах освітніх програм, тематичних занять з питань протидії корупції.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
4. Залучення інститутів громадянського суспільства до підготовки проектів нормативно-правових актів у сфері запобігання і протидії корупції.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
5. Організація проведення соціологічних досліджень у сфері запобігання і протидії корупції із залученням громадських (неурядових) організацій.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
6. Здійснення комплексу заходів, спрямованих на підвищення рівня знань різних верств населення з питань розвитку інститутів громадянського суспільства та їх ролі у формуванні негативного ставлення до проявів корупції, протидії чинникам, що її зумовлюють, про особисту участь громадян у запобіганні та викритті фактів корупційних діянь.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: щорічно
 
7. Запровадження системи національного оцінювання рівня корупції.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
8. Налагодження взаємодії із інститутами громадянського суспільства, юридичними особами приватного права з метою сприяння встановленню внутрішніх правил доброчесності та етичної поведінки їх працівників.
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Термін виконання: 2012 рік
 
9. Проведення із залученням громадських (неурядових) організацій науково-методичних і науково-практичних конференцій, семінарів, засідань «круглого столу», прес-конференцій, зустрічей із представниками органів державної влади та засобів масової інформації з метою формування негативного ставлення молоді до корупції.
Структурні підрозділи райдержадміністрації,
органи місцевого самоврядування
Термін виконання: постійно