Престижна й варта того, щоб пишатися їй, професія, доля тих, без кого в наш час не може працювати жодна серйозна компанія. Звичайно ж, мова йде про маркетологов.
За дивним збігом обставин, з безлічі відзначаємих офісними працівниками професійних свят, саме день маркетолога в нашій країні чомусь залишився обділеним увагою.

Маркетинг офіційно з’явився ще в СРСР понад 30 років тому, в 1975 році. 25 жовтня було створено «управління з маркетингу та реклами» в Міністерстві Зовнішньої Торгівлі СРСР яке займалося просуванням вітчизняної продукції на закордонних ринках. Так в СРСР з’явився легальний маркетинг.

Звичайно ж, в ті часи професія була рідкістю. Але й тепер, коли маркетолог є в будь-який організації, яка поважає себе, його професійне свято, як і раніше не має офіційної дати.