Городоцьке  управління ГУ ДПС у Львівській області  повідомляє, що відповідно до пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники податків  зобов’язані повідомляти про свої об’єкти оподаткування.         

  

Платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з п.8.1 розд. VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 №462), шляхом подання Повідомлення за формою №20-ОПП (додаток № 10 до Порядку № 1588).

Відповідно до  Порядку,  повідомлення про об’єкти оподаткування повинні подавати всі платники податків: як юридичні особи (у тому числі їх відокремлені підрозділи), так і фізичні особи – підприємці — за наявності, виникненні чи змін об’єктів оподаткування.

До об’єктів оподаткування і об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням відноситься майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки, щодо сплати податків та зборів.

 Подавати Повідомлення за формою  № 20-ОПП можна як у паперовому, так і в електронному вигляді (але в електронній формі потрібно подавати з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством).

Повідомлення за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкта оподаткування (початком перебігу 10-денного строку є дата набуття платником податків права щодо об’єкта оподаткування відповідно до правовстановлюючих документів чи документів, що підтверджують право користування (розпорядження) об’єктом оподаткування) до податкового органу за основним місцем обліку платника. Інформацію про об’єкти оподаткування платники можуть побачити в приватній частині Електронного кабінету.