Звернення громадян є одним із механізмів взаємодії між органами виконавчої влади та громадянами, що дає можливість удосконалити систему державного управління та організацію роботи цих органів.

     

За сім років роботи урядова «Гаряча лінія» стала одним із потужних комунікаторів влади і суспільства та здобула широку популярність серед громадськості. Для громадян створено можливість цілодобово у будь-який час звернутися на урядову «Гарячу лінію» по телефону або через веб-сайт Центру до органів виконавчої влади із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами. Щодня на урядову «Гарячу лінію» звертаються з усіх регіонів України та зарубіжжя тисячі заявників. Кількість звернень із року в рік постійно зростає. Саме тому, сьогодні, 5 липня, заступник голови Пустомитівської районної державної адміністрації Володимир Войтович провів нараду з відповідальними працівниками структурних підрозділів, щодо питання забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та об’єктивного вирішення порушених громадянами питань, відповідно до вимог чинного законодавства. Адже розгляд звернень громадян та їх вирішення завжди було і залишається одним із першочергових завдань районної державної адміністрації, бо право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. І всі звернення, що надходять на “Гарячу лінію” розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін.
Безпрецедентно велика і зростаюча кількість звернень свідчить про те, що люди довіряють урядовій «Гарячій лінії» та потребують продовження й розширення її роботи.