Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян,підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

  

Стаття 40 Конституції України надає усім громадянам України право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Саме тому, сьогодні, 11 липня, перший заступник голови Пустомитівської райдержадміністрації Павло Городечний, спільно керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, провів нараду щодо питання забезпечення розгляду звернень громадян на “Гарячу лінію” 112 та об’єктивного вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема: мешканців кооперативів “Чайка”, “Мрія” та “Лелека” села Солонка щодо пошкодження грунтової дороги, котра перешкоджає проїзду до даних об’єктів.
Нагадаємо, питання роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на контролі в керівництва райдержадміністрації та систематично висвітлюється на веб-сайті Пустомитівської райдержадміністрації.