Фахівці податкової службиі інформують, що у Верховній Раді України зареєстровано законопроєкт №3860, який перебачає отримання офіційної електронної адреси суб’єктами господарювання під час проведення реєтраційних дій у державного реєстратора.

Так, зазначено, що юридичній особі або фізичній особі-підприємцю під час здійснення державної реєстрації автоматично в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань присвоюється офіційна електронна адреса.

У випадках, передбачених законом, направлення листів та/або повідомлення, юридичній особі вважається належним чином надісланим та врученим, якщо такий лист та/або повідомлення надіслано на його офіційну електронну адресу та є електронне підтвердження про дату та час його направлення або електронне підтвердження про прочитання. 

Листи та/або повідомлення, надіслані на офіційну електронну адресу, вважаються такими, що надіслані офіційно, та не потребують додаткового документального підтвердження їх вручення.

Сповіщення про направлення листів та/або повідомлення на офіційну електронну адресу може бути отримано юридичною особою/фізичною особою-підприємцем, у тому числі, з використанням засобів Єдиного державного веб-порталу електронних послуг.

Листи та повідомлення  можуть направлятися або у форматі PDF, як копії первинних документів, або в електронних копіях, посвідчених або підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до закону.

Також, в законопроекті зазначено, що відсутність в заяві про державну реєстрацію відомостей про офіційну електронну адресу, якщо станом на дату подачі заяви про державну реєстрацію такі відомості відсутні в Єдиному державному реєстрі є підставою для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації.